Привет, колеги. Карам Роки с ръчни хъбове. Имам табела за включване, обаче не съм сигурен, кога следва да се заключат ръчните хъбове. За бавните - ясно - трябва. Обаче въпросът е дали когато включваш на преден мост, тоест на режим 4Н, трябва да включваш хъбовете? На табелата заключването на хъбовете е при 4L, но не съм сигуран че само при бавните следва да се включва. Благодаря.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
включване на ръчни хъбове
Свий
X
-
До: включване на ръчни хъбове
Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеАко не ги заключиш, просто 4H = 2H - т.е. предните колела никой не ги върти.
Също така 4L=2L , т.е. бързи или бавни само на заден мост. А при сериозни натоварвания на 4L, без включени хъбове можеш и да спраскаш раздатката или полуоска. Щото натоварването (двойно по-голямо) отива само на задния мост!
Хъбовете зацепват предните колела към полуоските и съответно получават задвижване от раздатката при включено 4Х4.Your conscience is all you can take to your grave.
Коментар
-
До: включване на ръчни хъбове
Първоначално публикуван от transporter_eood Преглед на мнениеблагодаря много но в тъмното нямаше как да видя а я имам от вчера и днес реших да я пробвам но в 22:40 и я окопах. утре ще я пробвам пак с така включени хъбове. благодаря още веднъж.МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!
Коментар
-
До: включване на ръчни хъбове
Първоначално публикуван от petarned Преглед на мнениеА проблем ли е по продължително каране с включени хъбове? Както казва колегата, щом свърши асвалта - включваш, пък после преценяваш трябват ли ти преден мост или бавни скорости.МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!
Коментар
-
До: включване на ръчни хъбове
Единствената функция на хъбовете е пестене на гориво. Голяма част от парт тайм машините нямат хъбове а са с капачки. Много Ферози също са само с капачки (демек не могат да се отцепят полуоските от предните колела), така че не е проблем да си караш с включени хъбове колкото ти душа иска. Може изобщо да не ги изключваш. Идеята е, примерно лятото, да си караш с изключени по норманите пътища за да пестиш гориво. Ако обаче тръгнеш на някъде, където се очаква да ти потрябва предното , слез и си ги включи и пак си карай на задно, а като видиш кал, сняг, лед само от малкото лостче в кабината минаваш на 4Н и продължаваш смело.Оператор на италиански реактивен жребец
Коментар
-
До: включване на ръчни хъбове
Някой правил ли е сметка колко му гори Ферозата с отключени и със заключени хъбове? Аз моите никога не съм ги изключвал, но се чудя, колко ли гориво ще спестяРосен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
Най-добрите ми спомени са предстоящите!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар