Обява

Свий
Няма добавени обяви.

включване на ръчни хъбове

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • включване на ръчни хъбове

    Привет, колеги. Карам Роки с ръчни хъбове. Имам табела за включване, обаче не съм сигурен, кога следва да се заключат ръчните хъбове. За бавните - ясно - трябва. Обаче въпросът е дали когато включваш на преден мост, тоест на режим 4Н, трябва да включваш хъбовете? На табелата заключването на хъбовете е при 4L, но не съм сигуран че само при бавните следва да се включва. Благодаря.

  • #2
    До: включване на ръчни хъбове

    Ако не ги заключиш, просто 4H = 2H - т.е. предните колела никой не ги върти.

    Коментар


    • #3
      До: включване на ръчни хъбове

      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
      Ако не ги заключиш, просто 4H = 2H - т.е. предните колела никой не ги върти.

      Също така 4L=2L , т.е. бързи или бавни само на заден мост. А при сериозни натоварвания на 4L, без включени хъбове можеш и да спраскаш раздатката или полуоска. Щото натоварването (двойно по-голямо) отива само на задния мост!
      Хъбовете зацепват предните колела към полуоските и съответно получават задвижване от раздатката при включено 4Х4.
      Your conscience is all you can take to your grave.

      Коментар


      • #4
        До: включване на ръчни хъбове

        здравеъте колеги извинявам се за смешния въпрос но до сега откопавах една фероза и .... ръчните хъбове на пред ли се включват ?

        Коментар


        • #5
          До: включване на ръчни хъбове

          То си пише на тях къде са включени и къде не са. По часовниковата стрелка - включени, обратно - изключени. От едната страна това се явява напред, от другата - назад.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #6
            До: включване на ръчни хъбове

            благодаря много но в тъмното нямаше как да видя а я имам от вчера и днес реших да я пробвам но в 22:40 и я окопах. утре ще я пробвам пак с така включени хъбове. благодаря още веднъж.

            Коментар


            • #7
              До: включване на ръчни хъбове

              Първоначално публикуван от transporter_eood Преглед на мнение
              благодаря много но в тъмното нямаше как да видя а я имам от вчера и днес реших да я пробвам но в 22:40 и я окопах. утре ще я пробвам пак с така включени хъбове. благодаря още веднъж.
              Честито и със здраве да я караш.Тоя номер и аз го направих като я купих,само че хъбовете бяха под водата,респ. калта.Сега като се научиш да ги включваш ще се огледаш и за кални гуми и Ферозката ще те радва много.Хвърли и някоя снимка.Има отделна тема-Да представим Ферозите.
              МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

              Коментар


              • #8
                До: включване на ръчни хъбове

                няма проблеми само да стигна до снимките. че още пооправам това онова но скоро ще ви я покажа. предстои ми да и прява ролбари и тогава пак ще кача снимки да си кажете мнението.

                Коментар


                • #9
                  До: включване на ръчни хъбове

                  Те хъбовете трябва да се включват в момента , в който се напусне шосето , а не когато вече си се окопал до уши в калта.
                  Оператор на италиански реактивен жребец

                  Коментар


                  • #10
                    До: включване на ръчни хъбове

                    А проблем ли е по продължително каране с включени хъбове? Както казва колегата, щом свърши асвалта - включваш, пък после преценяваш трябват ли ти преден мост или бавни скорости.

                    Коментар


                    • #11
                      До: включване на ръчни хъбове

                      Та мойте хъбове са включени непрекъснато особено в тази Зимна обстановка.
                      И само ръчкам лоста когато ме трябва 4х4
                      през останалото време си го карам на задно.

                      Коментар


                      • #12
                        До: включване на ръчни хъбове

                        Първоначално публикуван от petarned Преглед на мнение
                        А проблем ли е по продължително каране с включени хъбове? Както казва колегата, щом свърши асвалта - включваш, пък после преценяваш трябват ли ти преден мост или бавни скорости.
                        Не е проблем, дори така е направен автомобила да върви постоянно-опция е възможността да изключваш предния мост с цел икономия на гориво.Иначе в зимна обстановка дори по асфалт има участъци със заледяване,с навят сняг или напълно чисти е по добре да си с включени хъбове ,а да оперираш отвътре с малкото лостче.Ферозата само със задно предаване ,този висок център на тежестта е доста по нестабилна и от лека кола и си е истински хазарт да я караш така.Моята от започването на зимата съм и включил хъбовете и когато вали някой ден по два -три пъти включвам и изключвам отвътре в зависимост от условията.Така че всеки си решава сам,но да слизам преди всяка гора и да ги включвам ,забрави.
                        МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                        Коментар


                        • #13
                          До: включване на ръчни хъбове

                          Единствената функция на хъбовете е пестене на гориво. Голяма част от парт тайм машините нямат хъбове а са с капачки. Много Ферози също са само с капачки (демек не могат да се отцепят полуоските от предните колела), така че не е проблем да си караш с включени хъбове колкото ти душа иска. Може изобщо да не ги изключваш. Идеята е, примерно лятото, да си караш с изключени по норманите пътища за да пестиш гориво. Ако обаче тръгнеш на някъде, където се очаква да ти потрябва предното , слез и си ги включи и пак си карай на задно, а като видиш кал, сняг, лед само от малкото лостче в кабината минаваш на 4Н и продължаваш смело.
                          Оператор на италиански реактивен жребец

                          Коментар


                          • #14
                            До: включване на ръчни хъбове

                            Някой правил ли е сметка колко му гори Ферозата с отключени и със заключени хъбове? Аз моите никога не съм ги изключвал, но се чудя, колко ли гориво ще спестя
                            Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
                            Най-добрите ми спомени са предстоящите!

                            Коментар


                            • #15
                              До: включване на ръчни хъбове

                              Ще ти намали малко колега. Може би половин до един литър , в зависимост от условията , но не очаквай чудеса.
                              Your conscience is all you can take to your grave.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X