Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Масло за Фероза

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Масло за Фероза

    моите ,като ги сменяха май нямаше толкова операции(ремъци,радиатори....).Позабравил съм,но съм склонен да си мисля,че е нещо като втория вариант за,който пише Спарки.Мисля си,че не беше много сложно!за майстора де!

    Коментар


    • #17
      До: Масло за Фероза

      Първоначално публикуван от unaited Преглед на мнение
      моите ,като ги сменяха май нямаше толкова операции(ремъци,радиатори....).Позабравил съм,но съм склонен да си мисля,че е нещо като втория вариант за,който пише Спарки.Мисля си,че не беше много сложно!за майстора де!
      Ми лесно ще му е на майстора ами,то в Ямбол има инкубатор за такива майстори-техникуми,автосервиз Диана.Имам лични много приятни впечатления.ПП Най вероятно ще стане по втория вариант без да се сваля ангренажа да не губи центровка и ще се превърта на всеки цилиндър-1-3-4-2 докато ги изредим.
      МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

      Коментар


      • #18
        До: Масло за Фероза

        Без да свалиш вала,не става.Но ако имаш ръчички като на татко Барба(имаше такава анимация навремето),може и да се размине свалянето на радиатора.
        088пет722пет99
        http://www.hydropompi.com/

        Коментар


        • #19
          До: Масло за Фероза

          Първоначално публикуван от REGULATOR Преглед на мнение
          Без да свалиш вала,не става.Но ако имаш ръчички като на татко Барба(имаше такава анимация навремето),може и да се размине свалянето на радиатора.
          А какво пречи да се свалят само кавалите с кобилиците? Аз поне не виждам проблем в това. Е, после ще има заигравка със слагането, ама ми се чини постижимо.

          Абе сигурно има и лесниния, ама като отварях да ги регулирам, не съм гледал в подробности, освен че бяха много и ме хвана секлета докато ги регулирам. Не помня дори дали беше с един или 2 кавала, не помна също дали кобилиците бяха върху вала или под него.

          Някой не може ли да изкопае една снимчица, че мойта ми е на 20 километра?
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #20
            До: Масло за Фероза

            Два кавала са . Ей ся гледах сервизното. То всъщност , трябва да се свалят те , за да се свали разпределителния вал. Като се свалят ,може да се работи по калпаните.(да се свалят пружини и т.н.)
            Това ще да е начина...
            Your conscience is all you can take to your grave.

            Коментар


            • #21
              До: Масло за Фероза

              Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
              Два кавала са . Ей ся гледах сервизното. То всъщност , трябва да се свалят те , за да се свали разпределителния вал. Като се свалят ,може да се работи по калпаните.(да се свалят пружини и т.н.)
              Това ще да е начина...
              Е, значи няма смисъл от вадене на вала. Разкарат ли се кобилиците, достъпа до пружините най не е проблем.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #22
                До: Масло за Фероза

                Здравеите
                А каква трябва да е хлабината на клапаните

                Коментар


                • #23
                  До: Масло за Фероза

                  Първоначално публикуван от venci ss Преглед на мнение
                  Здравеите
                  А каква трябва да е хлабината на клапаните

                  Добре дошъл , колега!
                  Ползвайте търсачката. Има теми , в които е обсъждано.
                  Тази например:
                  http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...E5%F0%EE%E7%E0
                  Your conscience is all you can take to your grave.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Масло за Фероза

                    Мерси

                    Коментар


                    • #25
                      До: Масло за Фероза

                      Ако искате мнение ето го :
                      При сменене на гумичките на клапаните , ги регулирарах по начина на спарки/всеки цилиндър по отделно/. Трудното идва от това че , главата е малка , а клапаните са много. Наложи се още един чифт ръце да ми помагат. Приспособленията , ползвани за други автомобили / скоби , дорници и др./ след приспособяване бяха използвани и за Ферозата.
                      ПП. Внимавайте с поставянето на гумичките върху водачите и стеблата на клапаните. Ако дорника не е точен , гумичката в гортия край ще се скъса и ще гори повече масло от преди/от опит го знам/.
                      Jeep grand cherokee 4.0

                      Toyota 4rynner 2.4 td

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X