Здравейте колеги. Прегледах темите но никъде не видях с какво масло на двигателя трябва да се кара Ферозата.Очаквам да споделите опита си. Благодаря предварително
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Масло за Фероза
Свий
X
-
До: Масло за Фероза
Ххахах кратко, точно и ясно.Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение10W40 полусинтетика.
Марката и цената си я избираш ти.
Може и минерално, но най-добре е гореописаното
Коментар
-
До: Масло за Фероза
Аэ отдавна го направих тоя номер,щото 10W40 е eдна чорба и отива много особено Total или Valvoline.Разберам че това е предписание на производитела ама нашите джипки на две десетилетия.
МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!
Коментар
-
До: Масло за Фероза
Е какви да са отзивите? Масло.Първоначално публикуван от zillius Преглед на мнениеА като мина на 15W50 какви са отзивите,че и моята нещо много го папка и не знам къде ще му излезе края така.
Тия дни ще почерпя и мойта с Motul 10W40.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
До: Масло за Фероза
Спарки убеден съм,че имаш информация за цените на гумичките и дали ги има,а ако не от какво ставатПървоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеМи сменете им гумичките на клапаните бре.
Дори двигателя да е в ред, гумички на 20 години са си заминали със сигурност.

МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!
Коментар
-
До: Масло за Фероза
За имане ги има. Някой колега беше сменял.Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнениеСпарки убеден съм,че имаш информация за цените на гумичките и дали ги има,а ако не от какво стават


Но лично не съм сменял, щото мойта засега не пие много масло - минава с едно доливане 10000км. Ако ги сменя със сигурност ще харчи по-малко, понеже отново със сигурност за близо 20 години са се удървили отдавна. Като сменя сега с по-рядкото, ако почне да харчи може и да ги сменя като се пооправи времето.
Иначе като изключим другото, бих сложил дори 5W40 пълна синтетика, която за тоя бързооборотен двигател си е правилна отвсякъде, пък и ще го чисти. Предвид че досега е карана със минерално, обаче, ще мина първо през полу, че да не се получи така че пълната синтетика да свали изведнъж всичките боклуци и да изпозапуши нещо.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
До: Масло за Фероза
Лесно ли се сменят , Спарки?Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеМи сменете им гумичките на клапаните бре.
Дори двигателя да е в ред, гумички на 20 години са си заминали със сигурност.Your conscience is all you can take to your grave.
Коментар
-
До: Масло за Фероза
Ми маха се вал, и пружините на клапаните.Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнениеЛесно ли се сменят , Спарки?
Значи, махаш свещите, отваряш капака, махаш вала, после докарваш съответния цилиндър до ГМТ, че да не изпаднат клапаните като им махнеш пружините, сваляш им пружините (трябва инструмент), сменяш им гумичките, слагаш им пружините (трябва инструмент), и се преместваш на 2-ри цилиндър със същата процедура, и така, додето ги изредиш. За целта трябва да се махне и ангренажен ремък, заради което пък трябва да се махне перката, радиатор, и останалите ремъци.
Разправия си е , честно казано.
А после трябва да регулираш клапани, за което пък колата трябва да е поне от 12 часа непалена, и да се направи при темепратура 15-25 градуса. Другия, дори по-правилния, вариант е да се регулират на горещ двигател, ама с тия 16 клапана ще трябва да се прави на порции, защото изстива. Поне 4-5 пъти ще трябва да го затваряш, палиш да загрее, отваряш, регулираш, + най-накрая едно контролно измерване. На горещ двигател е най-добре да се регулират лятото, във възможно най-голямата жега. Изстива най-бавно.
Още ли искаш да ги сменяш?

ПП: ъъъ, евентуално може и да се мине и само с махане на кавала с кобилиците, дори е твърде вероятно да стане по тоя начин, но не съм сигурен. Тогава отпада всичко по вала, ремъците и радиатора.
ППП: те мяй бяха 2 кавала де.... уф, забравил съм.
Последно я отварях преди 2 години.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
...
Коментар