Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Масло за Фероза

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Масло за Фероза

    Здравейте колеги. Прегледах темите но никъде не видях с какво масло на двигателя трябва да се кара Ферозата.Очаквам да споделите опита си. Благодаря предварително

  • #2
    До: Масло за Фероза

    10W40 полусинтетика.
    Марката и цената си я избираш ти.
    Your conscience is all you can take to your grave.

    Коментар


    • #3
      До: Масло за Фероза

      Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
      10W40 полусинтетика.
      Марката и цената си я избираш ти.
      Ххахах кратко, точно и ясно.
      Може и минерално, но най-добре е гореописаното

      Коментар


      • #4
        До: Масло за Фероза

        Аз минах на 15W50, минерално. Моят двигател 10W40 прекално много го папка
        Аз не вярвам в чудеса!
        Разчитам на тях!

        Коментар


        • #5
          До: Масло за Фероза

          А като мина на 15W50 какви са отзивите,че и моята нещо много го папка и не знам къде ще му излезе края така.

          Коментар


          • #6
            До: Масло за Фероза

            Аэ отдавна го направих тоя номер,щото 10W40 е eдна чорба и отива много особено Total или Valvoline.Разберам че това е предписание на производитела ама нашите джипки на две десетилетия.
            МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

            Коментар


            • #7
              До: Масло за Фероза

              Първоначално публикуван от zillius Преглед на мнение
              А като мина на 15W50 какви са отзивите,че и моята нещо много го папка и не знам къде ще му излезе края така.
              Е какви да са отзивите? Масло.

              Тия дни ще почерпя и мойта с Motul 10W40.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #8
                До: Масло за Фероза

                Ами 15/50 не го яде. Или не и харесва или си е искала по-гъсто.
                Аз не вярвам в чудеса!
                Разчитам на тях!

                Коментар


                • #9
                  До: Масло за Фероза

                  Моята яде всичко,вече две години и малко.Всеки ден се чудя да я отварям ли или да продължавам така

                  Коментар


                  • #10
                    До: Масло за Фероза

                    Ми сменете им гумичките на клапаните бре. Дори двигателя да е в ред, гумички на 20 години са си заминали със сигурност.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #11
                      До: Масло за Фероза

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      Ми сменете им гумичките на клапаните бре. Дори двигателя да е в ред, гумички на 20 години са си заминали със сигурност.
                      Спарки убеден съм,че имаш информация за цените на гумичките и дали ги има,а ако не от какво стават
                      МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                      Коментар


                      • #12
                        До: Масло за Фероза

                        Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнение
                        Спарки убеден съм,че имаш информация за цените на гумичките и дали ги има,а ако не от какво стават
                        За имане ги има. Някой колега беше сменял.

                        Но лично не съм сменял, щото мойта засега не пие много масло - минава с едно доливане 10000км. Ако ги сменя със сигурност ще харчи по-малко, понеже отново със сигурност за близо 20 години са се удървили отдавна. Като сменя сега с по-рядкото, ако почне да харчи може и да ги сменя като се пооправи времето.

                        Иначе като изключим другото, бих сложил дори 5W40 пълна синтетика, която за тоя бързооборотен двигател си е правилна отвсякъде, пък и ще го чисти. Предвид че досега е карана със минерално, обаче, ще мина първо през полу, че да не се получи така че пълната синтетика да свали изведнъж всичките боклуци и да изпозапуши нещо.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #13
                          До: Масло за Фероза

                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                          Ми сменете им гумичките на клапаните бре. Дори двигателя да е в ред, гумички на 20 години са си заминали със сигурност.
                          Лесно ли се сменят , Спарки?
                          Your conscience is all you can take to your grave.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Масло за Фероза

                            Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                            Лесно ли се сменят , Спарки?
                            Ми маха се вал, и пружините на клапаните.

                            Значи, махаш свещите, отваряш капака, махаш вала, после докарваш съответния цилиндър до ГМТ, че да не изпаднат клапаните като им махнеш пружините, сваляш им пружините (трябва инструмент), сменяш им гумичките, слагаш им пружините (трябва инструмент), и се преместваш на 2-ри цилиндър със същата процедура, и така, додето ги изредиш. За целта трябва да се махне и ангренажен ремък, заради което пък трябва да се махне перката, радиатор, и останалите ремъци.

                            Разправия си е , честно казано.

                            А после трябва да регулираш клапани, за което пък колата трябва да е поне от 12 часа непалена, и да се направи при темепратура 15-25 градуса. Другия, дори по-правилния, вариант е да се регулират на горещ двигател, ама с тия 16 клапана ще трябва да се прави на порции, защото изстива. Поне 4-5 пъти ще трябва да го затваряш, палиш да загрее, отваряш, регулираш, + най-накрая едно контролно измерване. На горещ двигател е най-добре да се регулират лятото, във възможно най-голямата жега. Изстива най-бавно.

                            Още ли искаш да ги сменяш?

                            ПП: ъъъ, евентуално може и да се мине и само с махане на кавала с кобилиците, дори е твърде вероятно да стане по тоя начин, но не съм сигурен. Тогава отпада всичко по вала, ремъците и радиатора.

                            ППП: те мяй бяха 2 кавала де.... уф, забравил съм. Последно я отварях преди 2 години.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #15
                              До: Масло за Фероза

                              Мааааалиииии!!! Аз мислех , ако е лесно сам да си ги сменя. Не че не мога, де... Ама си има хора за тая работа и затова им се плаща ...
                              Your conscience is all you can take to your grave.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X