Гледайки темата на Радо Генев се замислих за следното - колко са бавни бавните и коя скорост след коя се пада. Слетките показаха следното:
Low,1st 6,581008
Low,2nd 3,827228
High,1st 3,752
Low,3rd 2,681866
High,2nd 2,182
Low,4th 1,754
High,3rd 1,529
Low,5th 1,51721
High,4th 1
High,5th 0,865
Сортирах ги по предавателно число от най-бавната към най-бързата.
Всичко това ми хрумна, защомо мисля да слягам по-големи гуми (сега съм със 205/75, смятам да мина на 235/75). В момента на няколко пъти на втора бавна ми се е случвало да ми свърши тягата.
Та в този ред на мисли - ня коя скорост карате при по-тежки терени и с какви гуми?
Low,1st 6,581008
Low,2nd 3,827228
High,1st 3,752
Low,3rd 2,681866
High,2nd 2,182
Low,4th 1,754
High,3rd 1,529
Low,5th 1,51721
High,4th 1
High,5th 0,865
Сортирах ги по предавателно число от най-бавната към най-бързата.
Всичко това ми хрумна, защомо мисля да слягам по-големи гуми (сега съм със 205/75, смятам да мина на 235/75). В момента на няколко пъти на втора бавна ми се е случвало да ми свърши тягата.
Та в този ред на мисли - ня коя скорост карате при по-тежки терени и с какви гуми?

. Може би е въпрос на настройки , центровки и т.н. Аз мойта никога не съм я карал на центровка , откакто я купих преди година. Ама не и е леко с тия гуми, усеша ги в сравнение с предишните (195/80/15 М+S). Не е самолет , особено като е студена , а и в разхода ги усеща.
Писна ми да слушам по разходки, че за мен нямало средно положение на газта. Когато някой се качи да кара моята Фероза, тогава да ми говории за междинна газ. Спарки го е казал перфектно в горният цитат. Само да а уточня, че има места, на които си трябват обороти и то постоянни

Коментар