Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Много гори, малко вЪрви - Фероза 1.6

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Много гори, малко вЪрви - Фероза 1.6

    Първоначално публикуван от kiricov Преглед на мнение
    Колеги въэникна нов проблем . Когато карам на гаэ гори масло , около 100 грама на 100 км. .В тези студове преминах на бенэин , нивото на маслото взе да се покачва а нивото на антифриэа да намалява . Явно предстои ремонт ,като се позатопли . Поровихсе изсаита иоткрих само побликация на
    Спарки за реглажа на клапаните . Ако някои има други данни нека сподели.
    Прегледах саитовете с докоментация но всичко е на английски,аэнеэнам .
    ...си насочи вниманието към уплътнителя на главата(демек гарнитура),щом ти смесва различни видове телесни течности....
    Последно редактирано от sparkybg; 30-01-10, 23:58.
    МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

    Коментар


    • #32
      До: Много гори, малко вЪрви - Фероза 1.6

      ...За продухана гарнитура се сетих сам . Моля за технически данни . 1. Компресия 2.С какво усилие се стяга главата 3. Какво е това вискомуфа 4. Белези за зацепване на ангренажа и други основни неща.
      Последно редактирано от sparkybg; 30-01-10, 23:59.

      Коментар


      • #33
        До: Много гори, малко вЪрви - Фероза 1.6

        Това което искаш го има в книжката на Ферозата която върви с колата, ако я нямаш то помоли някой от твоя град да ти отслужи или да си запишеш.
        За белезите мога да ти кажа- на най горното зъбно колело има два белега единия е F който трябва да е на 12.00ч. а другия сам отива на 12.15ч. втория трябва да е точно на прореза на гарн. на главата (12.15ч.).
        Третия е на най долното зъб.колело , след като извадиш шайбата на ремаците ще видиш че има един щифт,чоп незнам как се казва точно, него го гласиш по белега на долния капак на котията на ангрен.трябва да е на 12.00ч. +,- 12.01ч.
        Слагаш ремъка от горе и редиш зъбите от ляво на дясно, трябва да съвпаднат и с долната зъбчатка ако не съвпаднат то проверяваш белезите.
        Ако не си виждал как се прави съветвам те да отидеш на майстор ако лине всички последици са за твоя сметка...!
        Виско муфа е това на което е закрепена перката на радиатора и е с по-особен принцип на работа и е (консуматив).
        Последно редактирано от hobos; 31-01-10, 07:02.

        Коментар


        • #34
          До: Много гори, малко вЪрви - Фероза 1.6

          Благодаря на hobos эа информацията. Нямам книжка .

          Коментар


          • #35
            До: Много гори, малко вЪрви - Фероза 1.6

            Здравеи ,колега въпреки усилията които положиха колегите да ти помогнат ,просто ти трябва добър майстор ,колкото и да се луташ в форумите ,на теб не са ти ясни основни понятия , така не се прави двигател.От последниte ти писания ми става ясно че двигатела ти малко е сдухал(сдал багажа)прогоряла гарнитура на глава или проблем с самата глава,Че го караш постоянно студен ,може би на къси растояния или просто ти е изхвърлен термостата , не работещи читаво свещи и т.н. все неща които могат да се констатират само на място

            Коментар


            • #36
              До: Много гори, малко вЪрви - Фероза 1.6

              Эдравеите отново . Тази вечер намерих малко свободно време за писане . Всеоще несъм започнал разглабянето на джипката поради студеното време. Кажете каква трябва дае компресията , с какво усиле се стяга главата .

              Коментар


              • #37
                До: Много гори, малко вЪрви - Фероза 1.6

                Някой с Фероза от Плевен четели тоэи сайт .Нека ми се обади (0988713543

                Коментар


                • #38
                  До: Много гори, малко вЪрви - Фероза 1.6

                  Kолегата kokigigov e от Плевен. Той има Фероза. Или имаше , щото преди около два месеца му изпратих единия от старите ми ресори , че беше счупил ресор. Пробвай да се свържеш с него.
                  Сервизната информация за Фероза F300 можеш да си изтеглиш от тук:
                  http://www.warfs.org/daihatsu-manuals В раздела Engine Mechanical
                  трябва да има всичко , от което се нуждаеш.
                  Поздрави!
                  Your conscience is all you can take to your grave.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Много гори, малко вЪрви - Фероза 1.6

                    Колега Кириков , ако още не си започнал да правиш Ферозата си знай че сам недей да започваш , вземи си помошник който разбира повече или я заведи на майстор. Ще ти излезе много по евтино , знам от лична проба. Вземай частите от дистрибутори на едро /по възможност/. При мен практиката показва че , почти всички части идват от Пловдив , а там от къде идват не знам.
                    Jeep grand cherokee 4.0

                    Toyota 4rynner 2.4 td

                    Коментар


                    • #40
                      До: Много гори, малко вЪрви - Фероза 1.6

                      Първоначално публикуван от filko Преглед на мнение
                      Колега Кириков , ако още не си започнал да правиш Ферозата си знай че сам недей да започваш , вземи си помошник който разбира повече или я заведи на майстор. Ще ти излезе много по евтино , знам от лична проба. Вземай частите от дистрибутори на едро /по възможност/. При мен практиката показва че , почти всички части идват от Пловдив , а там от къде идват не знам.
                      ....по пътя на коприната....
                      МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                      Коментар


                      • #41
                        До: Много гори, малко вЪрви - Фероза 1.6

                        Кажете къде е това "в Пловдив", че немога да си намеря шарнири за по-малко от 70 кинта бройката.
                        Извинявам се за OFF-a
                        Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
                        Най-добрите ми спомени са предстоящите!

                        Коментар


                        • #42
                          До: Много гори, малко вЪрви - Фероза 1.6

                          Първоначално публикуван от sobax Преглед на мнение
                          Кажете къде е това "в Пловдив", че немога да си намеря шарнири за по-малко от 70 кинта бройката.
                          Извинявам се за OFF-a
                          70 кинта са добра цена. Остава и да са с прилично качество, щото има откровени тайвански боклуци.

                          Аз ще сменям с оригинални, като им дойде времето. Поне ще съм сигурен че няма да имам грижи.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #43
                            До: Много гори, малко вЪрви - Фероза 1.6

                            За тайвански или дубайски иде реч. То как може човек да е сигурен, че купува асъл оригинални части? Ако все пак има как да е сигурен, колко струват шарнирите?
                            Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
                            Най-добрите ми спомени са предстоящите!

                            Коментар


                            • #44
                              До: Много гори, малко вЪрви - Фероза 1.6

                              Не съм сменял шарнири и други части по ходовата част, само мога да кажа че мойта като я взех скърцаше като ръждиво желязо. Измих я , гресирах я , мисля че бяха около десет гресьорки заедно с тези на карданите. След 1000 км. Скърцането постепенно намаля и после нъпълно спря. Не знам в търговската мрежа какво се предлага , но при внимателен оглед би трябвало качествената стока да се отличава от ментетата. Би било хубаво тези части да имат гресьорки или поне дупки с резби за такива.
                              Jeep grand cherokee 4.0

                              Toyota 4rynner 2.4 td

                              Коментар


                              • #45
                                До: Много гори, малко вЪрви - Фероза 1.6

                                Първоначално публикуван от filko Преглед на мнение
                                Не съм сменял шарнири и други части по ходовата част, само мога да кажа че мойта като я взех скърцаше като ръждиво желязо. Измих я , гресирах я , мисля че бяха около десет гресьорки заедно с тези на карданите. След 1000 км. Скърцането постепенно намаля и после нъпълно спря. Не знам в търговската мрежа какво се предлага , но при внимателен оглед би трябвало качествената стока да се отличава от ментетата. Би било хубаво тези части да имат гресьорки или поне дупки с резби за такива.
                                Имат си всичко, и изглеждат по-добре от оригинала.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X