Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Много гори, малко вЪрви - Фероза 1.6

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Много гори, малко вЪрви - Фероза 1.6

    отскоро съм собственик на фероэа . когато подавам плавно газ поема . но много бавно , настъпялия се дави . 1,6 карборатор .

  • #2
    До: Много гори, малко варви - Фероза 1.6

    Първоначално публикуван от kiricov Преглед на мнение
    отскоро съм собственик на фероэа . когато подавам плавно газ поема . но много бавно , настъпялия се дави . 1,6 карборатор .
    Ускорителната помпа проверявал ли си я?
    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

    Коментар


    • #3
      До: Много гори, малко варви - Фероза 1.6

      загледах се в карборатора . видямисе доста сложен .

      Коментар


      • #4
        До: Много гори, малко варви - Фероза 1.6

        немога да разбера кое е помпа кое евакомреголатор

        Коментар


        • #5
          До: Много гори, малко варви - Фероза 1.6

          Тука пак трябва да поработим върху граматика и правопис(една детска учителка ме преследва в живота).Освен това аз съм карбураторна Фероза и те моля да направиш снимки от различни ракурси на карбуратора при свален в.филтър да видим кои вакуумни тръбопроводи са останали "сираци",после ще преминем на груби филтри за почистване на гориво.Още нещо-кажи коя година е и направи някоя снимка на трансмисия,шаси,салон.И още със здраве да я караш.С най добри чувства,че началниците пак ще ме накажат.
          МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

          Коментар


          • #6
            До: Много гори, малко варви - Фероза 1.6

            Този карбуратор е..

            Миналата година брах големи ядове с него, кой ли не го гледа и мъчи.
            Накрая само Йори(Йордан Колев) се хвана да го разглоби на най-малки части и приспособи смукача да се включва ръчно.
            Вече палеше и горе долу вървеше, но с убийствен разход - 20-25л / 100.
            От както сложих газова се родих.

            Ако и ти ще я караш на газ, отсвирвай карбуратора.

            Коментар


            • #7
              До: Много гори, малко варви - Фероза 1.6

              Първоначално публикуван от Венци- малкия Преглед на мнение
              Този карбуратор е..

              Миналата година брах големи ядове с него, кой ли не го гледа и мъчи.
              Накрая само Йори(Йордан Колев) се хвана да го разглоби на най-малки части и приспособи смукача да се включва ръчно.
              Вече палеше и горе долу вървеше, но с убийствен разход - 20-25л / 100.
              От както сложих газова се родих.

              Ако и ти ще я караш на газ, отсвирвай карбуратора.
              Смея да не се съглася с теб,защото тази кола е направена за бензин и трябва да има и тази опция.Ако нещо не работи не трябва да му съкращаваме щата или да го скопяваме(любим прийом на родните майстори).Просто е по-интересно да го направим да работи.Вярно ,че карбуратора на Фероза е доста сложничък,не че съм го разглобявал,но колегата да се пооцапа малко иначе няма да има интрига....кой не знае лесното.
              МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

              Коментар


              • #8
                До: Много гори, малко варви - Фероза 1.6

                Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнение
                Смея да не се съглася с теб,защото тази кола е направена за бензин и трябва да има и тази опция.Ако нещо не работи не трябва да му съкращаваме щата или да го скопяваме(любим прийом на родните майстори).Просто е по-интересно да го направим да работи.Вярно ,че карбуратора на Фероза е доста сложничък,не че съм го разглобявал,но колегата да се пооцапа малко иначе няма да има интрига....кой не знае лесното.
                Не познаваш човека
                Но действително прекалили са със сложността на този карбуратор.

                Ако ти се занимава.. действай

                Коментар


                • #9
                  До: Много гори, малко вЪрви - Фероза 1.6

                  О.К. Венци Малкия,да вземат един карбуратор от Лада да го тряснат,ако нямат мога да им изпратя 1-2бр. -останаха от Нива-та.Много се мъчих да сваля разхода.Но друга е операта-тази кола трябва и да може да работи и на бензин.Някой да е преливал газ от бутилка в бутилка в гората.
                  МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                  Коментар


                  • #10
                    До: Много гори, малко вЪрви - Фероза 1.6

                    Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнение
                    О.К. Венци Малкия,да вземат един карбуратор от Лада да го тряснат,ако нямат мога да им изпратя 1-2бр. -останаха от Нива-та.Много се мъчих да сваля разхода.Но друга е операта-тази кола трябва и да може да работи и на бензин.Някой да е преливал газ от бутилка в бутилка в гората.
                    Ми тя си работи. Само дето дав аголям разход.

                    Да иде на центровка на запалването, че е най-лесно. Ако пък някой талант при смяната на ангренажния ремък е поразместил туй-онуй с някой и друг зъб, резултата ще е същия.

                    Та, препоръчвам преди да се ръчка каквото и да е, да се иде на центровка на запалване. При което и да се провери състоянието на капачка, палец, кабели, свещи. Ако всичко е наред - чак тогава мислете за карбуратора.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #11
                      До: Много гори, малко вЪрви - Фероза 1.6

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      Ми тя си работи. Само дето дав аголям разход.

                      Да иде на центровка на запалването, че е най-лесно. Ако пък някой талант при смяната на ангренажния ремък е поразместил туй-онуй с някой и друг зъб, резултата ще е същия.

                      Та, препоръчвам преди да се ръчка каквото и да е, да се иде на центровка на запалване. При което и да се провери състоянието на капачка, палец, кабели, свещи. Ако всичко е наред - чак тогава мислете за карбуратора.
                      Всичко това го споделям напълно,но имах едно ръководство за ремонт на Нива ,което подарих на следващия чорбаджия и в него при възможен голям разход братушките съветваха:първо ниво на поплавъкова камера,второ напълно ли отваря дроселовата клапа/респ.автоматичния смукач спира ли да работи при загрял двигател/,трето някакво съпротивление по трансмисията-напр .задържащи спирачни апарати и пр.
                      МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                      Коментар


                      • #12
                        До: Много гори, малко вЪрви - Фероза 1.6

                        1. Задържащи спирачни апарати се диагностицират лесно. Колата не върви по инерция, а спира.
                        2. Ладовите/москвичови/нивови и т.н. карбуратори се сервизират лесно, и много хора знаят как. Има и достъпни части за тях. Съответно е сравнително лесно да го разглобиш на болтчета, да видиш дали всичко е наред, и после пак да го събереш. От друга страна ферозовия карбуратор е крайно усложнен, с много вакуумчета с неясни функции, че и електрически клапанчета, автоматичен смукач, и всякакви подобни неща. В тоя смисъл е добре ако тръгнеш да се заиграваш, да си поне сигурен че е от него.
                        3. Центровка на ферозата се прави за секунди и е супер лесно. Да не говорим че в повечето сервизи, в които я правят, разполагат с поне елементарен газанализатор и веднага ще се види наличието на богата/бедна смес.

                        Затова и съвета ми е:
                        1. Да отиде на центровка
                        2. Ако няма промяна, да погледне състоянието и белезите на ангренажния ремък.
                        3. Ако всичко до тук е наред - при установена богата/бедна смес, да мисли за карбуратора, само че какво да мисли, като е почти сигурно че на 99% от местата изобщо няма да се наемат да го пипнат, а 99% от останлия един процент има повече вероатност да го доразвалят, отколкото да го поправят. Тоест, може да се пробва, но да има готовност да се сложи карбуратор от нещо друго - ладов или голфов, например.

                        ПП: Ако е сменял ангренажен ремък, после задължително се ходи на центровка, така или иначе, ако не може сам да си я направи. Аз си я правя сам, и хем върви добре, хем разхода е нормален. Но за това трябва да познаваш возилото, на което я правиш. При малък или отрицателен ъгъл (не предверение, а закъснение), колата ще се държи точно така - ще работи що-годе равномерно на празен ход, но няма да има никаква мощност, съответно ще се настъпва повече, за да върви някак, от което пък ще скокне разхода. А при рязко натискане ще прави всякакви номера - от никакви, до глъхнене, прекъсване, че и гаснене.
                        Последно редактирано от sparkybg; 10-11-09, 11:05.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #13
                          До: Много гори, малко вЪрви - Фероза 1.6

                          Съгласен съм със Спарки на 100процента.И моята правеше този номер .Центровката когато я купих беше по думите на майстора 20 градуса преди ГМТ вместо необходимите 3-5.Сега е наред.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Много гори, малко вЪрви - Фероза 1.6

                            според мен намерете някои добър майстор за да ви центрова
                            и ще нидите как ще вървите след това

                            Коментар


                            • #15
                              До: Много гори, малко вЪрви - Фероза 1.6

                              Напълно съм съгласен с това, че тези коли са правени за безнин и трябва да могат да вървят на него без проблем.

                              НО са правени за безнин преди 15+ години. При мен положението с бензина е същото. Много гори, малко върви. Причината е разсъхнал се карбуратор. Няма здрава гарнитура по него, на бензин капе от всички възможни места.
                              Аз ремонтен комплект за карбуратора не намерих. За майстор, който да му разбира да не говорим. Предлагаха ми втора ръка за по 200 лева. Най-лесно е проверка на всички вакууми, кабели, отоплението за автоматичния смукач. Ако не връща смукача е нормално да прави описаните проблеми.
                              Аз не вярвам в чудеса!
                              Разчитам на тях!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X