Братле всичко това е вярно до абзаца''След като я извадите ,целия панел с жилата и плъзгачите се държи на 2 или 3 видии,развивате ги и внимателно освобождавате целия панел.Зад всеки плъзгач ,отстрани има по една крушка,която сменяте и сте готови."Всичко се монтира по обратния ред.Късмет!
Във въпросното панелче се завива една фасунга с една единствена крушка ,която осветява целия панел.Не е нужно да се развиват никакви видии и други детайли да се демонтират.Това успях да го установя чак днес по тъмно.[/QUOTE]
Благодаря за инфото, свалих панелчето - лампичката беше изгоряла и тъкмо се чудех до кой магазин да тръчкам забелязах още една такава лампичка със същата фасунга да се мандахерца над радиото. Тъй като не успях да открия къде е била тази фасунга взех и лампичката и я сложих на фасунгата на панелчето и то светна. Ако някой знае къде се завива тази фасунга моля да сподели - висеше свободно под запалката. На самата запалка пък е монтирана друга доста по-мощна лампичка, на която по неизвестна причина и бяха отрязали кабела - та ще ви бъда благодарен и ако споделите откъде да я захраня.
Направих го но при мен има фасунга само на нивомера за горивото!?
Там нивомер за гориво няма. Там има часовник, наклономер и волтмер. Говорим за централното панелче с 3 уреда в него, намиращо се по средата на таблото.
Нивомера на горивото си е при скоростомера и оборотомера. Там е и термометъра.
Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Там нивомер за гориво няма. Там има часовник, наклономер и волтмер. Говорим за централното панелче с 3 уреда в него, намиращо се по средата на таблото.
Нивомера на горивото си е при скоростомера и оборотомера. Там е и термометъра.
така е - моя грешка - има фасунга на волтметъра, а на креномера и часовника няма - а бензиномера ми се пръкнал м/у пръстите щото мислех да питам: има ли сигнална лампичка за "резерва" или не!? Моля за извинение!
така е - моя грешка - има фасунга на волтметъра, а на креномера и часовника няма - а бензиномера ми се пръкнал м/у пръстите щото мислех да питам: има ли сигнална лампичка за "резерва" или не!? Моля за извинение!
Не ,лампа за резерва няма.
МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!
така е - моя грешка - има фасунга на волтметъра, а на креномера и часовника няма - а бензиномера ми се пръкнал м/у пръстите щото мислех да питам: има ли сигнална лампичка за "резерва" или не!? Моля за извинение!
Моя часовник е електронен, със светещи цифри. На него не му и трябва.
На креномера има лампа, щото съм го разглабял. Само не помня някъде вътре ли беше, или на фасунга. Вътре ще да е било, щото и моя не свети, а ме мързи да се разправям да ровичкам.
Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Sparkybg
Я да те питам
Забелязвам че когато включа фарове часовника започва да свети по слабо. При теб така ли е? и ако не е явно аз имам проблем и ми трябва помощ да го отстраня.
Ако и на други колеги е така с ел.часовник нека до споделят как са отстранили този ако това е проблем.
Sparkybg
Я да те питам
Забелязвам че когато включа фарове часовника започва да свети по слабо. При теб така ли е? и ако не е явно аз имам проблем и ми трябва помощ да го отстраня.
Ако и на други колеги е така с ел.часовник нека до споделят как са отстранили този ако това е проблем.
При мен също е така и мисля че не проблем.Дори при някакво положение на контактния ключ преди контакта пак свети и някои консуматори работят напр. вентилатора на отоплитела без това да товари бобината на запалването.Това е добра екстра когато си спрял...стоиш в колата....и да не се замъгляват стъклата....когато дишаш по-учестено,ама то стана цяла поезия.
МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!
На всички уреди за които ставаше дума имат фасунги и крушки без цокъл.За да светят в зелено имат чорапче от каучук. Ако не се сложи ще светят в нещо като оранжево,което не е проблем.Часовникът при включени фарове свети с намален интензитет поради презумпцията че фарове се включват при намалена видимост или нощем.
Sparkybg
Я да те питам
Забелязвам че когато включа фарове часовника започва да свети по слабо. При теб така ли е? и ако не е явно аз имам проблем и ми трябва помощ да го отстраня.
Ако и на други колеги е така с ел.часовник нека до споделят как са отстранили този ако това е проблем.
Нормално е. Елементарната логика (която нашите управници не искат да вдянат) е че фарове трябват при намалена видимост, но предимно по тъмно. Да, ама по тъмно повишената яркост на часовника ще дразни и разсейва. И затова така е направен. Нарочно, демек.
Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Нормално е. Елементарната логика (която нашите управници не искат да вдянат) е че фарове трябват при намалена видимост, но предимно по тъмно. Да, ама по тъмно повишената яркост на часовника ще дразни и разсейва. И затова така е направен. Нарочно, демек.
Нещо не ви се връзват презумпциите и логиката.Нищо не може да замести интензитета на слънчевото греене и затова тази светлина е по силна(разбирай на осветлението на часовника).Проникващата фонова светлина е голяма,особено при свален покрив,и затова интензитета на осветлението на уреда е по силно.Когато се стъмни и почне Сънчо във Ферозката става тъмно като в г-з и почваш да виждаш само Уоча .Затова малките некъдрави,неруси и с дръпнати очи хора решили да прекарат тока през едно съпротивление,което е напълно ненужно и води само до притеснения в колегите но....Анадънму.
МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!
Нещо не ви се връзват презумпциите и логиката.Нищо не може да замести интензитета на слънчевото греене и затова тази светлина е по силна(разбирай на осветлението на часовника).Проникващата фонова светлина е голяма,особено при свален покрив,и затова интензитета на осветлението на уреда е по силно.Когато се стъмни и почне Сънчо във Ферозката става тъмно като в г-з и почваш да виждаш само Уоча .Затова малките некъдрави,неруси и с дръпнати очи хора решили да прекарат тока през едно съпротивление,което е напълно ненужно и води само до притеснения в колегите но....Анадънму.
Нормално е. Елементарната логика (която нашите управници не искат да вдянат) е че фарове трябват при намалена видимост, но предимно по тъмно. Да, ама по тъмно повишената яркост на часовника ще дразни и разсейва. И затова така е направен. Нарочно, демек.
Не виждам какво по-различно от мен сте казал.
...или накратко - на светло ще се вижда трудно, а на тъмно - ще дразни. Вързан е към фаровете, понеже на фарове се кара предимно по тъмно. Е някои хора решиха да караме постоянно, без никакви аргументи в своя полза, но както и да е.
Последно редактирано от sparkybg; 14-12-09, 13:39.
Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар