Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Още една грижа - купих си Фероза "нов" внос.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Още една грижа - купих си Фероза "нов" внос.

    Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
    Проблем е.И ще ти кажа защо-докато караш, изгорели газове влизат през парно, фуги итн. и те тровят.Ти даже може и да не го усещаш, но със сигурност е така.
    Смени го в най-скоро време
    Да има логика и съм съгласен. При първа възможност ще гледам да реша въпроса със смяна или ремонт, както дойде към момента.


    Прави ми впечатление че газовете излизащи от колектора са били снежно бели. Това може ли да бъде някакъв ориентир за работата на двигателя ? Добър, лош, нормален режим?

    Както я купихме колата така си я караме ( само по нагоре сме описали какво сменихме , масла, ремъци...) по двигателя нищо не сме правили като центровки - колата си върви добре ако не броиме друсането и люшкането, което си е част от забавлението всъщност ( за някои ).
    В наши дни Вазов щеше да напише " Под Егото", а Алеко само "До Чикаго".
    В. Иванов

    Коментар


    • #62
      До: Още една грижа - купих си Фероза "нов" внос.

      Ами електродъгово с ЦО и аргон и газопламъчно
      От популярните апарати само електрожена не го хваща
      Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
      Най-добрите ми спомени са предстоящите!

      Коментар


      • #63
        До: Още една грижа - купих си Фероза "нов" внос.

        Първоначално публикуван от sobax Преглед на мнение
        Ами електродъгово с ЦО и аргон и газопламъчно
        От популярните апарати само електрожена не го хваща

        Ясно. Значи почти на всякъде ще могат да го заварят, ако не изпадне стара генерация за по лесно. Благодаря.
        В наши дни Вазов щеше да напише " Под Егото", а Алеко само "До Чикаго".
        В. Иванов

        Коментар


        • #64
          До: Още една грижа - купих си Фероза "нов" внос.

          Първоначално публикуван от sobax Преглед на мнение
          Ами електродъгово с ЦО и аргон и газопламъчно
          От популярните апарати само електрожена не го хваща
          Заваряване на алуминий с газопламъчно??? Това ми се ще да го видя.

          А и заваряването на алуминий с телоподаващо си е върл компромис по отношение на качеството на шева. Някакъв резултат може да се очаква от пулсова машина, но отново далеч от оптимума.

          Точно електрожена го хваща. Има си електроди за това. Но пак е компромис.

          Остана само променливотоков ВИГ. А това са малък процент от ВИГ машините изобщо, еле пък инверторните. Отделно съвсем не всеки го може, дори и да има машината. Аз например имам машината, но не се наемам да правя отговорни неща все още.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #65
            До: Още една грижа - купих си Фероза "нов" внос.

            За радост и тъга все повече фактора добър заварчик бива изместен от фактора добра машина.
            За вземем да си пуснем тема за заваряване (ако няма)
            Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
            Най-добрите ми спомени са предстоящите!

            Коментар


            • #66
              До: Още една грижа - купих си Фероза "нов" внос.

              цял раздел има за заваряване

              Коментар


              • #67
                До: Още една грижа - купих си Фероза "нов" внос.

                Привед
                Незнам дали тук е мястото за това питане но съм нов и моля да ме извините. Предварително благодаря
                От две седмици имам Фероза и като и завърта волана пълен и в дветв посоки до краи без включено предно и я подкарам по неравности нешто скърца много здраво одоло но немога да разбера какво е то ако някои има идеии за какво иде на реч да помага няма луфтове никаде (е те такова животно нема )

                Коментар


                • #68
                  До: Още една грижа - купих си Фероза "нов" внос.

                  Първоначално публикуван от venci ss Преглед на мнение
                  ...нешто скърца много здраво...
                  Ха ха ха, всеки нов ферозист минава по тоя път . На мен първия път ми излязоха ангелите. Аз бях с включено предно и направо си помислих, че строших дифа
                  Нямай грижи, колега! Има едни ограничители на шенкелите триещи в носачите. Пише го в няколко теми. Повечето не му обръщат внимание.
                  Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
                  Най-добрите ми спомени са предстоящите!

                  Коментар


                  • #69
                    До: Още една грижа - купих си Фероза "нов" внос.

                    Първоначално публикуван от sobax Преглед на мнение
                    Ха ха ха, всеки нов ферозист минава по тоя път . На мен първия път ми излязоха ангелите. Аз бях с включено предно и направо си помислих, че строших дифа
                    Нямай грижи, колега! Има едни ограничители на шенкелите триещи в носачите. Пише го в няколко теми. Повечето не му обръщат внимание.
                    Мерси много ще черпя по бира няколко пъти

                    Коментар


                    • #70
                      До: Още една грижа - купих си Фероза "нов" внос.

                      Първоначално публикуван от venci ss Преглед на мнение
                      Мерси много ще черпя по бира няколко пъти
                      Колега , като погледнеш долния носач , ще видиш и смия ограничителен болт и къде се трие в носача. Зловещият звук се получава при движението на носача нагоре-надолу при опрял в него ограничителен болт. Можеш да мацнеш малко гресчица както върху болта , така и на мястото , където се трие , но това ще реши проблема само временно.
                      Както е казал колегата по-горе , няма нищо страшно. С течение на времето ферозаджиите свикваме да навиваме пълен , спирайки на една идея преди да опре.
                      Поздрави!
                      Your conscience is all you can take to your grave.

                      Коментар


                      • #71
                        До: Още една грижа - купих си Фероза "нов" внос.

                        Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                        Колега , като погледнеш долния носач , ще видиш и смия ограничителен болт и къде се трие в носача. Зловещият звук се получава при движението на носача нагоре-надолу при опрял в него ограничителен болт. Можеш да мацнеш малко гресчица както върху болта , така и на мястото , където се трие , но това ще реши проблема само временно.
                        Както е казал колегата по-горе , няма нищо страшно. С течение на времето ферозаджиите свикваме да навиваме пълен , спирайки на една идея преди да опре.
                        Поздрави!
                        Да и аз не навивам волана до краи за да щадя каретата и хидравликата защото никак не им е лесно да се натоварват до краи но за тестове на карета,окачване и хидравликата няма друк начин да ги пробваш без да я по напънеш на пълен мерси все пак признателен съм ви иначе доста щях да се лутам докато го открия
                        поздрави

                        Коментар


                        • #72
                          До: Още една грижа - купих си Фероза "нов" внос.

                          Първоначално публикуван от Жоро Байкушев Преглед на мнение
                          Ясно. Значи почти на всякъде ще могат да го заварят...
                          Не, не е много ясно.
                          Това вече не е сив чугун, а "горял" чугун, който вече не е сигурно дали ще може да се завари по технологията за заваряване на чугун.

                          Коментар


                          • #73
                            До: Още една грижа - купих си Фероза "нов" внос.

                            Първоначално публикуван от Жоро Байкушев Преглед на мнение
                            Прави ми впечатление че газовете излизащи от колектора са били снежно бели. Това може ли да бъде някакъв ориентир за работата на двигателя ? Добър, лош, нормален режим?
                            Това е ориентир за антифриз в газовете. Значи и ламбда сондата е предала богу дух, ако е инжекционния вариант.

                            Имаш проблем.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #74
                              До: Още една грижа - купих си Фероза "нов" внос.

                              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                              Това е ориентир за антифриз в газовете. Значи и ламбда сондата е предала богу дух, ако е инжекционния вариант.

                              Имаш проблем.
                              Търсех си аз антифриза къде е отишал.

                              Остава да се увера дали не е правен ремонт преди и оттогава да е останало това бяло оцветяване на колектора а сега антифриза отнякъде по малко да си капе от съединенията. Ще трябва да почиста и надблюдавам пукнатината.

                              Ламбда сондата ми светва при пускане на мотора и след това веднага си загасва. Ако е заминала няма ли постояно да свети ?

                              И ако не работи не трябва ли двигателя да кашля, прекъсва нещо?

                              Мотора си работи добре иначе.
                              В наши дни Вазов щеше да напише " Под Егото", а Алеко само "До Чикаго".
                              В. Иванов

                              Коментар


                              • #75
                                До: Още една грижа - купих си Фероза "нов" внос.

                                Първоначално публикуван от Жоро Байкушев Преглед на мнение
                                Търсех си аз антифриза къде е отишал.

                                Остава да се увера дали не е правен ремонт преди и оттогава да е останало това бяло оцветяване на колектора а сега антифриза отнякъде по малко да си капе от съединенията. Ще трябва да почиста и надблюдавам пукнатината.

                                Ламбда сондата ми светва при пускане на мотора и след това веднага си загасва. Ако е заминала няма ли постояно да свети ?

                                И ако не работи не трябва ли двигателя да кашля, прекъсва нещо?

                                Мотора си работи добре иначе.
                                Лампата вътре не е само за ламбда сондата, а за грешка въобще. Не е нужно да свети, когато си е отишла ламбда сондата.

                                Опитай да я отвиеш. Ако и тя е побеляла, смятай че ламбда сонда нямаш, независимо от светенето или не на лампата. Това води до лоша смес в статичните режими. Богата, бедна - както дойде. И двете са еднакво вредни за двигателя.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X