Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лагерите на предните колела на Феро и други неясноти в предното окачване и задвижване

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Благодаря, Колеги, за новите ми гуми!

    Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
    Сега си вдигни колата на крик и разклати колелото да видиш какво се случва. Хлабина там не трябва да има. Задържане също.
    Не го приемай, като заяждане, моля.
    Няма хлабина. Няма и задържане.

    Не съм и помислял, че някой се заяжда.
    Аз не вярвам в чудеса!
    Разчитам на тях!

    Коментар


    • #17
      До: Благодаря, Колеги, за новите ми гуми!

      Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
      За това говоря. Когато е натегнато повече гумите застават на криво. Колелата се въртят с усилие и главините започват да греят.
      Това не трябва да променя наклона по никой начин, освен при сериозно разхлабени лагери.
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • #18
        До: Благодаря, Колеги, за новите ми гуми!

        При мен го променя. Не съм се задълбавал да установявам защо. Не бих се учудил ако е заминал някой лягер.
        Аз не вярвам в чудеса!
        Разчитам на тях!

        Коментар


        • #19
          До: Благодаря, Колеги, за новите ми гуми!

          Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
          При мен го променя. Не съм се задълбавал да установявам защо. Не бих се учудил ако е заминал някой лягер.
          Ако си променял ъгъла по този начин, нищо чудно ВЕЧЕ да е заминал.
          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

          Коментар


          • #20
            До: Благодаря, Колеги, за новите ми гуми!

            Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
            При мен го променя. Не съм се задълбавал да установявам защо. Не бих се учудил ако е заминал някой лягер.
            Задълбай се. Сериозно говоря. Опасно е, най-малкото.
            Последно редактирано от sparkybg; 13-10-09, 20:16.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #21
              До: Благодаря, Колеги, за новите ми гуми!

              Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
              Ако си променял ъгъла по този начин, нищо чудно ВЕЧЕ да е заминал.
              За последните 10000 километра с нищо не е показал да има проблем. Явно нещо при мен не е наред, следва чоплене.
              Аз не вярвам в чудеса!
              Разчитам на тях!

              Коментар


              • #22
                До: Благодаря, Колеги, за новите ми гуми!

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                Задълбай се. Сериозно говоря. Опасно е, най-малкото.
                Ще направя пробата с кантарчето и натягането за да се ориентирам къде сме ние. Луфт при клатене на гумата със сигурност нямам.
                Отворен съм за всякакви предложения как да установя има ли проблем.
                Аз не вярвам в чудеса!
                Разчитам на тях!

                Коментар


                • #23
                  До: Благодаря, Колеги, за новите ми гуми!

                  Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
                  За последните 10000 километра с нищо не е показал да има проблем. Явно нещо при мен не е наред, следва чоплене.
                  Оправи си хлабината - опасно е! Освен това обърни внимание, дали външната накладка не е значително по-износена от вътрешната.
                  А наклонът се регулира с пластини и на стенд. Има и други чалъми, с рулетки и отвеси, но те са за Advanced и с тях не може да корегираш надлъжния наклон на шенкела.
                  И без кантарче става, стига да имаш усет и ДА ЗНАЕШ КАКВО ПРАВИШ.
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар


                  • #24
                    До: Благодаря, Колеги, за новите ми гуми!

                    За да не каже някой, че съм видял това и не съм се намесил, ще кажа:
                    Радиално-аксиални лагери (конусни) се натягат до обиране на луфта. Оставя се хлабина до 1стотна.

                    Голямата хлабина е опасна защото освен, че скапва лагерите ако се увеличи много може да посуче ролки и да блокира.

                    Стегнатия лагер може да задере и също да блокира.

                    Във всички случаи лагера трябва да е регулиран както е предписано.
                    Всякакви регулировки на наклон на гуми от лагерите е несериозна лакардия за майтап или опит за въвеждане в опасна за живота на хората заблуда.

                    Не пипайте лагерите на главините ако не сте абсолютно сигурни какво правите.

                    Устройството на една предна главина е просто, но некомпетентната намеса може да има фатален изход
                    Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                    Вальо. О888 557Ч7Ч
                    Silverado 1.3 i

                    Коментар


                    • #25
                      До: Благодаря, Колеги, за новите ми гуми!

                      Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                      И без кантарче става, стига да имаш усет и ДА ЗНАЕШ КАКВО ПРАВИШ.
                      Така съм ги регулирал при смянанта на дисковете. Целата беше колелото да няма луфт при клатене и да се върти свободно. В резултат от това се оправи и страничния наклон.
                      Аз не вярвам в чудеса!
                      Разчитам на тях!

                      Коментар


                      • #26
                        До: Благодаря, Колеги, за новите ми гуми!

                        Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
                        Така съм ги регулирал при смянанта на дисковете. Целата беше колелото да няма луфт при клатене и да се върти свободно. В резултат от това се оправи и страничния наклон.
                        За да се корегира страничния наклон по този начин, или хлабината е била ненормална или просто си се заблудил.
                        Последно редактирано от Ясен; 13-10-09, 17:13.
                        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                        Коментар


                        • #27
                          До: Благодаря, Колеги, за новите ми гуми!

                          Бе то като ще се отделя темата за лагерите, да питам и аз - какво ли ще е това което "ручи" откъм дясното колело при ляв завой? Аз го чувам като лагер, но преди да съм пристъпил към разглобяване, не е лошо да видя и другите идеи.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Благодаря, Колеги, за новите ми гуми!

                            Първоначално публикуван от Любо Димитров(lama69) Преглед на мнение
                            Бе то като ще се отделя темата за лагерите, да питам и аз - какво ли ще е това което "ручи" откъм дясното колело при ляв завой? Аз го чувам като лагер, но преди да съм пристъпил към разглобяване, не е лошо да видя и другите идеи.
                            Прегледай игления лагер на карето и самото каре. Също така дали гумата не опира в стабилизиращата щанга, при крайно положение в завой, както при Мариянка.
                            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                            Коментар


                            • #29
                              До: Благодаря, Колеги, за новите ми гуми!

                              Първоначално публикуван от Любо Димитров(lama69) Преглед на мнение
                              Бе то като ще се отделя темата за лагерите, да питам и аз - какво ли ще е това което "ручи" откъм дясното колело при ляв завой? Аз го чувам като лагер, но преди да съм пристъпил към разглобяване, не е лошо да видя и другите идеи.
                              Абсолютно е лагер ... при ляв завой натоварването отива на дясното точило и лагера се обажда.
                              Георги Танев (0+)
                              Land Rover Discovery 1 300 TDi
                              Land Rover Club Bulgaria
                              0887 930 238, 0878 797 768

                              Коментар


                              • #30
                                До: Благодаря, Колеги, за новите ми гуми!

                                Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                                Прегледай игления лагер на карето и самото каре. Също така дали гумата не опира в стабилизиращата щанга в завой, както при Мариянка.
                                Гумата не опира, обаче за карето си прав - то си е разтракано отдавна, ама само си почукваше като включа предния мост.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X