Първоначално публикуван от PACH - Иван Тодоров
Преглед на мнение
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Лагерите на предните колела на Феро и други неясноти в предното окачване и задвижване
Свий
X
-
До: Благодаря, Колеги, за новите ми гуми!
Луфта на лагерите отпред трябва да е 0 (нула). Всичко друго значи хлабави лагери, или отдавна износени накриво, макар че това второто ми изглежда невероятно. Няма начин от там да застава така. Имаш някакъв проблем с главините, ако е така.Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнениеЛекува се с регулиране на луфта на лагерите на главините отпред. При мен бяха пренатегнати и гумите седяха така.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
До: Благодаря, Колеги, за новите ми гуми!
Сигурен ли си?Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнениеЛекува се с регулиране на луфта на лагерите на главините отпред. При мен бяха пренатегнати и гумите седяха така.





"Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
До: Благодаря, Колеги, за новите ми гуми!
Сигурен съм.Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнениеСигурен ли си?





Аз не вярвам в чудеса!
Разчитам на тях!
Коментар
-
До: Благодаря, Колеги, за новите ми гуми!
Добре де, сподели какво разбираш под "пренатегнати лагери" тогава.Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнениеСигурен съм.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
До: Благодаря, Колеги, за новите ми гуми!
Това е шега, нали?Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнениеЛекува се с регулиране на луфта на лагерите на главините отпред. При мен бяха пренатегнати и гумите седяха така.Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
Вальо. О888 557Ч7Ч
Silverado 1.3 i
Коментар
-
До: Благодаря, Колеги, за новите ми гуми!
При мен главината е с два ролкови конусни лагера. Натягат се с две гайки и контра между тях. Могат да се натегнат до ниво гумите да не могата да се въртят. Двата лагера на опират един в друг, колкото и да ги стягам.
Не мога да дефинирам пренатегнати. Не съм ги стягал с динамометричен ключ. Гумите ми седяха по същия начин, по който седят и гумите на Мариана. След разхлабване на лагерите нещата се успаха.Аз не вярвам в чудеса!
Разчитам на тях!
Коментар
-
До: Благодаря, Колеги, за новите ми гуми!
Ако разхлаби лагерите действително ще промени наклона, но това е откровено опасна кретения подхождаща на VW форум.Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеЛуфта на лагерите отпред трябва да е 0 (нула). Всичко друго значи хлабави лагери, или отдавна износени накриво, макар че това второто ми изглежда невероятно. Няма начин от там да застава така. Имаш някакъв проблем с главините, ако е така.
"Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
До: Благодаря, Колеги, за новите ми гуми!
Иване - прав си за това, че е с два конусни лагера, но изпускаш подробността, че хлабина не трябва да има.Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнениеПри мен главината е с два ролкови конусни лагера. Натягат се с две гайки и контра между тях. Могат да се натегнат до ниво гумите да не могата да се въртят. Двата лагера на опират един в друг, колкото и да ги стягам.
Не мога да дефинирам пренатегнати. Не съм ги стягал с динамометричен ключ. Гумите ми седяха по същия начин, по който седят и гумите на Мариана. След разхлабване на лагерите нещата се успаха.
Вдигни колата на крик и обърни внимание при разхлабени лагери, колелото как играе насам натам. Това според теб нормално ли е?
Може и да не шава много, ако накладките са стегнати
Страничният наклон се регулира, посредством подложни пласини на горните носачи."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
До: Благодаря, Колеги, за новите ми гуми!
Не твърдя друго. Казвам от какво беше изместен страничният наклон при мен. Ако двата лагера опират един в друг или имат дистанционна втулка, ОК. Тогава се стага до откат. Т.е. не могат да се пренатегнат. Но ако разстояние между тях, натагайки съвсем се стига до момент, в който гумите застават на криво и спират да се въртят.Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнениеИване - прав си за това, че е с два конусни лагера, но изпускаш подробността, че хлабина не трябва да има.
Страничният наклон се регулира, посредством подложни пласини на горните носачи.
Всичко това установих при свалени спирачни апарати, когато сменях дисковете миналата година. Не говоря лагера да се охлаби, докато започне да клопа гумата.Аз не вярвам в чудеса!
Разчитам на тях!
Коментар
-
До: Благодаря, Колеги, за новите ми гуми!
Натягат се така, че при свалени спирачни апарати и закачен ръчен кантар към единия болт, дърпайки перпендикулярно на него, колелото да се завърта при 1.4-3.6 килограма показание на кантара.
При това положение луфта е нула. Ама съвсем нула.
90% от предните джипови главини са все така. Дистанционна втулка няма, нито опират един в друг. А като ги сменяш с нови, първоначално се стягат с 80-100Nm, въртят се няколко оборота на колелото и в двете посоки, после се разхлабват, и се стягат по начина, който съм обяснил, и се законтрят. Крайния резултат трябва да е тоя - хванати за болта да се въртят с усилието, дето съм посочил. А луфта в тоя тип главини трябва да го няма изобщо.
Имаш някакъв проблем при теб, може би лагерите са заминали, или нещо друго. Те като се държат така дълго време, се износват на елипса, ама тогава трябва и да шумят. Разглоби всичко, и провери, че ще вземеш да се пребиеш някъде така.Последно редактирано от sparkybg; 13-10-09, 14:46.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
До: Благодаря, Колеги, за новите ми гуми!
Сега си вдигни колата на крик и разклати колелото да видиш какво се случва. Хлабина там не трябва да има. Задържане също.Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнениеНе твърдя друго. Казвам от какво беше изместен страничният наклон при мен. Ако двата лагера опират един в друг или имат дистанционна втулка, ОК. Тогава се стага до откат. Т.е. не могат да се пренатегнат. Но ако разстояние между тях, натагайки съвсем се стига до момент, в който гумите застават на криво и спират да се въртят.
Всичко това установих при свалени спирачни апарати, когато сменях дисковете миналата година. Не говоря лагера да се охлаби, докато започне да клопа гумата.
Не го приемай, като заяждане, моля.
Нa колите с Макферсони и лагерите се стягат здраво, но там са друг тип лагери и сглобка."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар