Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лагерите на предните колела на Феро и други неясноти в предното окачване и задвижване

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Лагерите на предните колела на Феро и други неясноти в предното окачване и задвижване

    Първоначално публикуван от PACH - Иван Тодоров Преглед на мнение
    Другари, малко ми се струва че страничния наклон на предните гуми не е както трябва, сякаш отдоло имат нужда малко да се "разкрачат" ?
    И на мен така ми се струва С реглаж ли се лекува??
    Прикачени файлове
    Последно редактирано от Ясен; 13-10-09, 16:12.

  • #2
    До: Благодаря, Колеги, за новите ми гуми!

    С реглаж. Добавят се едни шайби на закрепването на горния носач към шасито, до колкото помня.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #3
      До: Благодаря, Колеги, за новите ми гуми!

      Лекува се с регулиране на луфта на лагерите на главините отпред. При мен бяха пренатегнати и гумите седяха така.
      Аз не вярвам в чудеса!
      Разчитам на тях!

      Коментар


      • #4
        До: Благодаря, Колеги, за новите ми гуми!

        Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
        Лекува се с регулиране на луфта на лагерите на главините отпред. При мен бяха пренатегнати и гумите седяха така.
        Луфта на лагерите отпред трябва да е 0 (нула). Всичко друго значи хлабави лагери, или отдавна износени накриво, макар че това второто ми изглежда невероятно. Няма начин от там да застава така. Имаш някакъв проблем с главините, ако е така.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #5
          До: Благодаря, Колеги, за новите ми гуми!

          Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
          Лекува се с регулиране на луфта на лагерите на главините отпред. При мен бяха пренатегнати и гумите седяха така.
          Сигурен ли си?
          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

          Коментар


          • #6
            До: Благодаря, Колеги, за новите ми гуми!

            Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
            Сигурен ли си?
            Сигурен съм.
            Аз не вярвам в чудеса!
            Разчитам на тях!

            Коментар


            • #7
              До: Благодаря, Колеги, за новите ми гуми!

              Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
              Сигурен съм.
              Добре де, сподели какво разбираш под "пренатегнати лагери" тогава.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #8
                До: Благодаря, Колеги, за новите ми гуми!

                Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
                Лекува се с регулиране на луфта на лагерите на главините отпред. При мен бяха пренатегнати и гумите седяха така.
                Това е шега, нали?
                Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                Вальо. О888 557Ч7Ч
                Silverado 1.3 i

                Коментар


                • #9
                  До: Благодаря, Колеги, за новите ми гуми!

                  При мен главината е с два ролкови конусни лагера. Натягат се с две гайки и контра между тях. Могат да се натегнат до ниво гумите да не могата да се въртят. Двата лагера на опират един в друг, колкото и да ги стягам.

                  Не мога да дефинирам пренатегнати. Не съм ги стягал с динамометричен ключ. Гумите ми седяха по същия начин, по който седят и гумите на Мариана. След разхлабване на лагерите нещата се успаха.
                  Аз не вярвам в чудеса!
                  Разчитам на тях!

                  Коментар


                  • #10
                    До: Благодаря, Колеги, за новите ми гуми!

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    Луфта на лагерите отпред трябва да е 0 (нула). Всичко друго значи хлабави лагери, или отдавна износени накриво, макар че това второто ми изглежда невероятно. Няма начин от там да застава така. Имаш някакъв проблем с главините, ако е така.
                    Ако разхлаби лагерите действително ще промени наклона, но това е откровено опасна кретения подхождаща на VW форум.
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • #11
                      До: Благодаря, Колеги, за новите ми гуми!

                      Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
                      При мен главината е с два ролкови конусни лагера. Натягат се с две гайки и контра между тях. Могат да се натегнат до ниво гумите да не могата да се въртят. Двата лагера на опират един в друг, колкото и да ги стягам.

                      Не мога да дефинирам пренатегнати. Не съм ги стягал с динамометричен ключ. Гумите ми седяха по същия начин, по който седят и гумите на Мариана. След разхлабване на лагерите нещата се успаха.
                      Иване - прав си за това, че е с два конусни лагера, но изпускаш подробността, че хлабина не трябва да има.
                      Вдигни колата на крик и обърни внимание при разхлабени лагери, колелото как играе насам натам. Това според теб нормално ли е?
                      Може и да не шава много, ако накладките са стегнати
                      Страничният наклон се регулира, посредством подложни пласини на горните носачи.
                      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                      Коментар


                      • #12
                        До: Благодаря, Колеги, за новите ми гуми!

                        Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                        Иване - прав си за това, че е с два конусни лагера, но изпускаш подробността, че хлабина не трябва да има.
                        Страничният наклон се регулира, посредством подложни пласини на горните носачи.
                        Не твърдя друго. Казвам от какво беше изместен страничният наклон при мен. Ако двата лагера опират един в друг или имат дистанционна втулка, ОК. Тогава се стага до откат. Т.е. не могат да се пренатегнат. Но ако разстояние между тях, натагайки съвсем се стига до момент, в който гумите застават на криво и спират да се въртят.

                        Всичко това установих при свалени спирачни апарати, когато сменях дисковете миналата година. Не говоря лагера да се охлаби, докато започне да клопа гумата.
                        Аз не вярвам в чудеса!
                        Разчитам на тях!

                        Коментар


                        • #13
                          До: Благодаря, Колеги, за новите ми гуми!

                          Натягат се така, че при свалени спирачни апарати и закачен ръчен кантар към единия болт, дърпайки перпендикулярно на него, колелото да се завърта при 1.4-3.6 килограма показание на кантара.




                          При това положение луфта е нула. Ама съвсем нула.

                          90% от предните джипови главини са все така. Дистанционна втулка няма, нито опират един в друг. А като ги сменяш с нови, първоначално се стягат с 80-100Nm, въртят се няколко оборота на колелото и в двете посоки, после се разхлабват, и се стягат по начина, който съм обяснил, и се законтрят. Крайния резултат трябва да е тоя - хванати за болта да се въртят с усилието, дето съм посочил. А луфта в тоя тип главини трябва да го няма изобщо.

                          Имаш някакъв проблем при теб, може би лагерите са заминали, или нещо друго. Те като се държат така дълго време, се износват на елипса, ама тогава трябва и да шумят. Разглоби всичко, и провери, че ще вземеш да се пребиеш някъде така.
                          Прикачени файлове
                          Последно редактирано от sparkybg; 13-10-09, 13:46.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #14
                            До: Благодаря, Колеги, за новите ми гуми!

                            Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
                            Не твърдя друго. Казвам от какво беше изместен страничният наклон при мен. Ако двата лагера опират един в друг или имат дистанционна втулка, ОК. Тогава се стага до откат. Т.е. не могат да се пренатегнат. Но ако разстояние между тях, натагайки съвсем се стига до момент, в който гумите застават на криво и спират да се въртят.

                            Всичко това установих при свалени спирачни апарати, когато сменях дисковете миналата година. Не говоря лагера да се охлаби, докато започне да клопа гумата.
                            Сега си вдигни колата на крик и разклати колелото да видиш какво се случва. Хлабина там не трябва да има. Задържане също.
                            Не го приемай, като заяждане, моля.
                            Нa колите с Макферсони и лагерите се стягат здраво, но там са друг тип лагери и сглобка.
                            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                            Коментар


                            • #15
                              До: Благодаря, Колеги, за новите ми гуми!

                              За това говоря. Когато е натегнато повече гумите застават на криво. Колелата се въртят с усилие и главините започват да греят.
                              Аз не вярвам в чудеса!
                              Разчитам на тях!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X