Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Имам ли/имал ли съм LSD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Имам ли/имал ли съм LSD

    Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
    Спарки , и с 4Х4 пак задницата е по-склонна към поднасяне отколкото с отворен диф. И с натискане на съединителя, понякога трудно се предотвратява ефекта камбана или махало.
    Както и да е, и аз тия дни изключих хъбовете , ама щом завали и се налага да ги включвам , щото иначе качване на вилата няма...
    По склонна е. За това не споря. Ама е и по-склонна да минава на места, където отворения не ще.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #17
      До: Имам ли/имал ли съм LSD

      Няма спор!
      Your conscience is all you can take to your grave.

      Коментар


      • #18
        До: Имам ли/имал ли съм LSD

        Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
        Ако едната гума е на земята и колата не е на скорост се превърта, но с доста усилие.
        Иване, според мен работи. На колко % обаче!? Може да се измери с динамометричен ключ. Ама колко трябва да е!? И в една друга тема питах, ама не е ясно.

        Коментар


        • #19
          До: Имам ли/имал ли съм LSD

          Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
          Иване, според мен работи. На колко % обаче!? Може да се измери с динамометричен ключ. Ама колко трябва да е!? И в една друга тема питах, ама не е ясно.
          Не съм намерил информация за това, макар да търсих. В сервизното ръководство не пише нищо, освен като го сглабяш, колко усилие трябва да се приложи при притискането на дисковете, до колкото помня.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #20
            До: Имам ли/имал ли съм LSD

            Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
            Иване, според мен работи. На колко % обаче!? Може да се измери с динамометричен ключ. Ама колко трябва да е!? И в една друга тема питах, ама не е ясно.
            Ами аз се сещам за един начин - директно сравнение. Две Ферози вдигат по едно задно краче и с един и същи ключ се мери усилието за превъртане на гумата. Едната е с работещо LSD, използаме я за еталон, другата е тестваната.

            Остава въпросът да се елиминира евентиуално триене на спирачките, усилия в каретата на карданите и т.н. за да е "по-чист" експеримента.
            Аз не вярвам в чудеса!
            Разчитам на тях!

            Коментар


            • #21
              До: Имам ли/имал ли съм LSD

              Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
              Ами аз се сещам за един начин - директно сравнение. Две Ферози вдигат по едно задно краче и с един и същи ключ се мери усилието за превъртане на гумата. Едната е с работещо LSD, използаме я за еталон, другата е тестваната.

              Остава въпросът да се елиминира евентиуално триене на спирачките, усилия в каретата на карданите и т.н. за да е "по-чист" експеримента.
              Усилията в каретата ги забрави. Почти нямат влияние върху резултата, а и са си мижави по принцип. Иначе щяха да се трошат.

              Както казах, днес бях на село. Носех и динамометричен ключ дори. Вдигах ферозата, дори (регулирах предни лагери и сменях законтращите шайби). Нищо не ми костваше да опитам. А там ще съм чак другата събота пак.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #22
                До: Имам ли/имал ли съм LSD

                Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
                Ами аз се сещам за един начин - директно сравнение. Две Ферози вдигат по едно задно краче и с един и същи ключ се мери усилието за превъртане на гумата. Едната е с работещо LSD, използаме я за еталон, другата е тестваната...
                Добре се сети! Трябва да стане.

                Коментар


                • #23
                  До: Имам ли/имал ли съм LSD

                  Ето за такова поведение говорех при хлъзгав терен , страничен наклон и LSD:
                  http://vbox7.com/play:825eb3f2
                  Your conscience is all you can take to your grave.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Имам ли/имал ли съм LSD

                    Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                    Ето за такова поведение говорех при хлъзгав терен , страничен наклон и LSD:
                    http://vbox7.com/play:825eb3f2
                    И гуми, приятелю. И гуми. А и точно на тоя терен не мисля че джипка с отворени дифове ще се държи кой-знае колко по-различно, освен да го закъса още в началото.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #25
                      До: Имам ли/имал ли съм LSD

                      Прав си , приятелю. Нали знаеш , че с половин приказка си идваме на думата. Просто беше нагледен пример...
                      Your conscience is all you can take to your grave.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Имам ли/имал ли съм LSD

                        Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                        Прав си , приятелю. Нали знаеш , че с половин приказка си идваме на думата. Просто беше нагледен пример...
                        Всъщност, разликата се проявява по-често на асфалта, отколкото в гората. На няколко разходки, включително зимата, се е случвало да карам зад тоя-оня. Например след друга фероза и 2 самурая с отворени дифове. Особена разлика в поведението по отношение на странично хлъзгане нямаше. На различни места едни минаваха, други буксуваха, трети занасяха, ама в крайна сметка всички се качихме благополучно. В същото време на места, където поне частта от колоната, която виждах, мина без особени заигравки, мойто поднесе (в кал и с асфалтови АТ-та) и застана напряко. Ама като спрях и тръгнах отново си излезе все едно никога не е поднасяла.

                        Ферозата е къса и малка и има навика да крои номерца бързо и изненадващо. Тераното ми от друга страна хлъзга съвсем предвидимо и контролируемо в почти всички случаи. И ми е кеф от това. Само че базата му е по-дълга от на къс патрол, което явно също има значение.

                        ...та си е и въпрос на вкус де.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #27
                          До: Имам ли/имал ли съм LSD

                          Казват, че за работоспособността на ЛСД-то може да се съди по описания по-горе вариант с динамометричен ключ ,като усилието на студено(на место) е пропорционално на това при боксуване (натоварване).Забравих за какъв автомобил ставаше дума ,но границите за работоспособно ЛСД, на место измерени, бяха доста широки:- например 2-20 N/m.
                          Най-реално ЛСД-то може да се провери на тест диагонал(на 2 диагонални гуми) и съответния лек,по-стръмен,стръмен и т.н наклон,т.е на практика.
                          Това което ни липсва ни кара да мечтаем.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Имам ли/имал ли съм LSD

                            Първоначално публикуван от agogov Преглед на мнение
                            Казват, че за работоспособността на ЛСД-то може да се съди по описания по-горе вариант с динамометричен ключ ,като усилието на студено(на место) е пропорционално на това при боксуване (натоварване).Забравих за какъв автомобил ставаше дума ,но границите за работоспособно ЛСД, на место измерени, бяха доста широки:- например 2-20 N/m.
                            Най-реално ЛСД-то може да се провери на тест диагонал(на 2 диагонални гуми) и съответния лек,по-стръмен,стръмен и т.н наклон,т.е на практика.
                            Kinex-a беше споменал за някакво американско возило тия данни.

                            Иначе при окантарване ако драпа, това значи че и при вдигнато на крик едното колело, трябва да бутне джипката, ако дадеш газ. Това ще трябва да го пробвам другия уикенд. Ще премеря и с динамометър и ферозата, и тераното. Тераното дори ще сложа на "неутрална" от раздатката, та да няма въртене на друго, освен кардана, като пробвам. Не помня, но май същия номер ставаше и с ферозата.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #29
                              До: Имам ли/имал ли съм LSD

                              За диференциал H233B (Terrano) усилието, за превъртане на LSD е 36-40 кгм.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Имам ли/имал ли съм LSD

                                Дааа.. В ръководството наистина няма посочени стойности за измерване с динамометричен ключ , но пък има друга интересна информация.
                                Номиналната дебелина на фрикционните дискове (пластини) е 1,6мм , а минималната допустима- 1,4мм. Т.е. допустимото износване е по 0,1мм от всяка страна.
                                Освен това са посочени три размера (дебелини) на пръстените , които разделят пружината от корпуса на касетата: 0,3-0,4 и 0,5мм. Това означава , че все пак има някакъв вариант за регулиране на силата на зацепване , при положение че износването на дисковете е в допустимите рамки.
                                Кофтито от цялата работа е , че за да се проверят тези неща, трябва да се разглобява.
                                На който му се занимава, разбира се
                                Your conscience is all you can take to your grave.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X