Добро утро!
Да видим дали може да измислим отговор на тези въпроси:
1. Имам ли работещо LSD в момента?
Рових, четох. По общо мнение най-лесно се проверява на крик - вдига се целия заден мост. При въртене на едно от колелата другото трябва да се върти в същата посока. Предполагам пробите се правят при включена скорост за да не се върти кардана.
2. Имал ли съм някога LSD?
За мен е интерсно има ли начин да се провери дали въобще съм имал LSD и то е изветряло или търся под вола теле. Примерно по номер на дифа, някаква табелка, лепенка.
Причината да питам е следната:
На крик се държи като обикновен диф без LSD. В кал, сняг и т.н. също. Но от време на време ми се струва, че се случва да превъртят и двете гуми.
Да видим дали може да измислим отговор на тези въпроси:
1. Имам ли работещо LSD в момента?
Рових, четох. По общо мнение най-лесно се проверява на крик - вдига се целия заден мост. При въртене на едно от колелата другото трябва да се върти в същата посока. Предполагам пробите се правят при включена скорост за да не се върти кардана.
2. Имал ли съм някога LSD?
За мен е интерсно има ли начин да се провери дали въобще съм имал LSD и то е изветряло или търся под вола теле. Примерно по номер на дифа, някаква табелка, лепенка.
Причината да питам е следната:
На крик се държи като обикновен диф без LSD. В кал, сняг и т.н. също. Но от време на време ми се струва, че се случва да превъртят и двете гуми.
.Най вероятно нямаш ЛСД,но ако толкова държиш на блокаж има добри оферти при Явор за китайски АРБ което си е 100% блокаж,а не някво ЛСД.
Така или иначе най-големи "габарит" на дифа е короната. Да скатаеш вътре и LSD, не е особено голям проблем.
Коментар