Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Фероза с цели мостове

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Дайхатцу Роки 96 г. - моля за мнения

    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
    Простотата и здравината са достатъчно предимство, и като добавиш сваляне надолу на центъра на тежестта ресора си идва на мястото. Новото Ивеко Мастиф що мислиш е на ресори?
    За новото Iveco Mastiff просто нищо не мисля. А защо е на ресори - питай конструкторите му. За мен ресори на лека джипка си е еднозначно недоразумение. Ако искаш товароподемност - ОК, ама ако искаш комфорт и ходове - просто не е това концепцията.

    Простотата - да, тук съм съгласен. Прости са, и толкоз. За здравината - както си го направиш.

    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
    Освен това параболичните ресори си возят почти като пружини.
    Не случайно по-горе съм натъртил "в стандартния си вид". Кой ще ги направи, и колко ще струват?

    А има и друго - свесовете. Никога не можеш да постигнеш големи ходове и малки свесове - просто си стърчат и в двете посоки. Ти самия казваш че не караш патрола си с големи скорости. Е, ако беше GR на прижини, нямаше да ги усещаш - и в гората, и на пътя. А с пружини свесовете могат да са нулеви, че и отрицателни.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #17
      До: Дайхатцу Роки 96 г. - моля за мнения

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      Не случайно по-горе съм натъртил "в стандартния си вид". Кой ще ги направи, и колко ще струват?

      А има и друго - свесовете. Никога не можеш да постигнеш големи ходове и малки свесове - просто си стърчат и в двете посоки. Ти самия казваш че не караш патрола си с големи скорости. Е, ако беше GR на прижини, нямаше да ги усещаш - и в гората, и на пътя. А с пружини свесовете могат да са нулеви, че и отрицателни.
      Така за параболичните - понеже ще е тнтм се взимат параболични от ЮКей за ЛР сериите - да не казвам колко струват че още псувам ...

      Абе скорост висока - верно в гората повече от 40-50 по километраж не съм вдигал - ама мисля че няма и нужда
      А мастиф не е от най-леките джипове на света - но просто е чисто нов модел - има си обяснение що е на ресори
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • #18
        До: Дайхатцу Роки 96 г. - моля за мнения

        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
        Така за параболичните - понеже ще е тнтм се взимат параболични от ЮКей за ЛР сериите - да не казвам колко струват че още псувам ...
        Колко тежи най-лекия LR, сравнен с ферозата? Нали тук обсъждаме конкретно ферозата.

        А някои LR, както се видя на събора, се представиха съвсем не зле на рампата. Ама честно казано не погледнах на какво са отдолу.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #19
          До: Дайхатцу Роки 96 г. - моля за мнения

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          Колко тежи най-лекия LR, сравнен с ферозата? Нали тук обсъждаме конкретно ферозата.

          А някои LR, както се видя на събора, се представиха съвсем не зле на рампата. Ама честно казано не погледнах на какво са отдолу.
          Е тя ферозката изначално не е най-подходящата изходна база - най-малкото тоя мотор е слаб и прочее други неща
          Не знам ЛР-тата колко тежат обаче

          Иначе за ходовете - все пак си виждал и моята при Голди.
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • #20
            До: Дайхатцу Роки 96 г. - моля за мнения

            Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
            Е тя ферозката изначално не е най-подходящата изходна база - най-малкото тоя мотор е слаб и прочее други неща
            Слаб за какво? Сравни теглото, мощността и въртящия момент с твоя например, и ще излязат доста интересни резултати. Щом с 235/75/15 вдига 120, е достатъчен, според мен. Проблема му по-скоро е че е високооборотен, ама се свиква. Държиш го на 4-5 хиляди оборота, и си свиркаш.

            Сега, другата крайност е G-ега, с насаден 5.7 V8 "Small block", каквото бяха докарли на събора. Ама и това е извън темата.

            и 1.3 литров самурай с 31-ци имаше на едната разходка, пък ги въртеше някак. На Вальо G-егата е с осемдесе и няколко коня дизел.

            Та и това е относително.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #21
              До: Дайхатцу Роки 96 г. - моля за мнения

              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              Слаб за какво? Сравни теглото, мощността и въртящия момент с твоя например, и ще излязат доста интересни резултати. Щом с 235/75/15 вдига 120, е достатъчен, според мен. Проблема му по-скоро е че е високооборотен, ама се свиква. Държиш го на 4-5 хиляди оборота, и си свиркаш.

              Сега, другата крайност е G-ега, с насаден 5.7 V8 "Small block", каквото бяха докарли на събора. Ама и това е извън темата.

              и 1.3 литров самурай с 31-ци имаше на едната разходка, пък ги въртеше някак. На Вальо G-егата е с осемдесе и няколко коня дизел.

              Та и това е относително.
              Е, нали не сравняваме дизел и бензин
              На ферозата мотора не е мислен за джип - мощността е пикова и е силно изнесена във високите - те това му е проблема - квото и да го правиш, не става за хард неща

              А на Вальо ти гегата, с тая равна крива на въртящия момент, му е все тая на какви обороти е
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • #22
                До: Дайхатцу Роки 96 г. - моля за мнения

                Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                А на Вальо ти гегата, с тая равна крива на въртящия момент, му е все тая на какви обороти е
                Да. На всякакви обороти еднакво не върви. Той затова и ще го сменя.

                Току що отрече кажи-речи всичко до към 3 литра бензин.

                Пак ти казвам - гледай спрямо теглото и габаритите. Ясно е че 2 тонен джип с тоя двигател няма да върви, ама ферозата е наполовина.

                Те ти и кривата на въртящия момент:


                Аз поне не виждам нещо твърде неравномерно и силно изтеглено нагоре в оборотите. Имаш диапазон между 2 и почти 6 хиляди оборота. Твоя дизел също под 2000 е умрел кон, щото турбото никакво го няма там.

                Иначе не, не сравнявам дизел с бензин. Различни са, при това много. Само че и двата не са за отписване. Доста витари например ходят по състезания, самураи също. А те са със все такива двигатели, че и по-слаби.
                Прикачени файлове
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #23
                  До: Дайхатцу Роки 96 г. - моля за мнения

                  Принципно си прав

                  но тука:

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  Твоя дизел също под 2000 е умрел кон, щото турбото никакво го няма там.
                  не си.

                  Моят дизел много рядко вижда повече от 2500 оборота. Работният му диапазон в гората е 1500-2000. А знаеш как и къде го карам.
                  И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                  Коментар


                  • #24
                    До: Фероза с цели мостове

                    Имаш ли му кривите? Ако да - покажи ги. Няма начин това архаично турбо да работи под 2000 оборота. Всичките са така. Айде - 1800, но по-ниско - със сигурност не.

                    Ей ги, при това на по-новите:


                    А твоя конкретно е по-зле, вЕрвай ми. И точно както и мислех, от 1700-1800 надолу е мъртвец. Иначе, и тераното върви на първа бавна без газ на 20 градусов наклон, стига настилката да позволява.
                    Последно редактирано от sparkybg; 17-09-09, 16:54.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #25
                      До: Фероза с цели мостове

                      А колеги, малко в страни от темата ма може ли да направите няколко снимко на предното окачване на ферозата?
                      Благодаря, Поздрави!
                      VITARA, SAMURAI
                      FIAT PANDA 4x4 CABRIO
                      RENAULT ESPACE QUADRA
                      ...и едно сивикче за града...

                      Коментар


                      • #26
                        До: Фероза с цели мостове

                        Първоначално публикуван от samuraj Преглед на мнение
                        А колеги, малко в страни от темата ма може ли да направите няколко снимко на предното окачване на ферозата?
                        Благодаря, Поздрави!
                        Е кво - двойни А рамена. Прилично бахатести за размера на джипката. Шарнирите - също. Мислиш дали ще има място за диф ли? Ако да - ще има. Оригиналния като се махне, редукторен влиза перфектно на мястото му, евентуално с малко рязане. Това поне по спомен като гледах мойта. Само не знам на къде е изтеглен.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #27
                          До: Фероза с цели мостове

                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                          Имаш ли му кривите? Ако да - покажи ги. Няма начин това архаично турбо да работи под 2000 оборота. Всичките са така. Айде - 1800, но по-ниско - със сигурност не.
                          Нямам ги кривите. И турбото вероятно под 2000 го няма. За това изобщо не спорим. Просто практиката показва, че и така (както виках мъртвец под 2000) си е чудесно оразмерен моторът.
                          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X