Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Фероза с цели мостове

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Фероза с цели мостове

    А мен ме съблазнява единственно целия преден мост на Рокито, всичко останало клони към Фероза. Успех!
    Георги Танев (0+)
    Land Rover Discovery 1 300 TDi
    Land Rover Club Bulgaria
    0887 930 238, 0878 797 768

  • #2
    До: Здравейте

    Първоначално публикуван от lz1gvt Преглед на мнение
    А мен ме съблазнява единственно целия преден мост на Рокито, всичко останало клони към Фероза. Успех!
    Като нищо можеш да насадиш два редукторни и на ферозата. Таман ще е първата в България.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #3
      До: Дайхатцу Роки 96 г. - моля за мнения

      А така ... пусна ми мухата за джипката сега ми пусни мухата и за преден мост ....
      Георги Танев (0+)
      Land Rover Discovery 1 300 TDi
      Land Rover Club Bulgaria
      0887 930 238, 0878 797 768

      Коментар


      • #4
        До: Дайхатцу Роки 96 г. - моля за мнения

        Между другото ... от какво стават?
        Георги Танев (0+)
        Land Rover Discovery 1 300 TDi
        Land Rover Club Bulgaria
        0887 930 238, 0878 797 768

        Коментар


        • #5
          До: Дайхатцу Роки 96 г. - моля за мнения

          Първоначално публикуван от lz1gvt Преглед на мнение
          Между другото ... от какво стават?
          ХИХИХ!

          УАЗ-ови, редукторни, май са добър кандидат. Понеже оригиналните са ти с 5.28 предавателно число, което си е бая, вариантите не са чак толкова много.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #6
            До: Дайхатцу Роки 96 г. - моля за мнения

            Другите големи предимства на Рокито редом с целите мостове са:
            - ресорите отпред;
            - големия дизел под капака с целия си въртящ момент - почти два пъти повече от този на Ферозата.
            Аз не вярвам в чудеса!
            Разчитам на тях!

            Коментар


            • #7
              До: Дайхатцу Роки 96 г. - моля за мнения

              Ресори и предимство? Хих!

              И какво по-точно им е предимството? Ако сменям мостове, ще е заради по-големи ходове. Щом ми трябват ходове, за какво са ми ресори, поне в нормалния им вид?
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #8
                До: Здравейте

                Първоначално публикуван от lz1gvt Преглед на мнение
                А мен ме съблазнява единственно целия преден мост на Рокито, всичко останало клони към Фероза. Успех!
                Хей вие ме подсетихте за една тема която отдавна съм замислил да пусна втози раздел
                О899 2б2 1З2

                Коментар


                • #9
                  До: Дайхатцу Роки 96 г. - моля за мнения

                  Който беше на събора видя витара с цели мостове. Не знам от какво са, или по-точно не помня. Но ето че вече е правено, макар и на друга джипка. Обаче пък човека в друга тема каза че се е поизмъчил с пътуването, не знам поради каква причина.

                  Таа, всяко нещо с цената си. Всяко пипане по окачването не винаги е това, което изглежда, и за да се докара и прилично поведение на асфалт, често играчката е не малка.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #10
                    До: Дайхатцу Роки 96 г. - моля за мнения

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    Ресори и предимство? Хих!

                    И какво по-точно им е предимството? Ако сменям мостове, ще е заради по-големи ходове. Щом ми трябват ходове, за какво са ми ресори, поне в нормалния им вид?
                    Спрямо торсиона на Фероза, смятам, че имат доста по-голям ход.
                    Аз не вярвам в чудеса!
                    Разчитам на тях!

                    Коментар


                    • #11
                      До: Дайхатцу Роки 96 г. - моля за мнения

                      Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
                      Спрямо торсиона на Фероза, смятам, че имат доста по-голям ход.
                      А спрямо пружини на цял мост? Малките ходове на ферозата са от половин окачването отпред, не от торсионите. Ресорите са си за камиони. Малка джипка с ресори = нулев комфорт. Дори и стандартната возия на ферозата ще ти се стори все едно си в лодка.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #12
                        До: Дайхатцу Роки 96 г. - моля за мнения

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        А спрямо пружини на цял мост? Малките ходове на ферозата са от половин окачването отпред, не от торсионите. Ресорите са си за камиони. Малка джипка с ресори = нулев комфорт. Дори и стандартната возия на ферозата ще ти се стори все едно си в лодка.
                        Спарки струва ми се, че си се поразглезил покрай тераното
                        Георги Танев (0+)
                        Land Rover Discovery 1 300 TDi
                        Land Rover Club Bulgaria
                        0887 930 238, 0878 797 768

                        Коментар


                        • #13
                          До: Дайхатцу Роки 96 г. - моля за мнения

                          Първоначално публикуван от lz1gvt Преглед на мнение
                          Спарки струва ми се, че си се поразглезил покрай тераното
                          Е как няма. Сега и гоУфовете са ми като каручки. Ама пък с него не смея да хулиганствам както с ферозата.

                          ...ама пък върви повече, гадът проклет. 310 нютона.

                          Сега сериозно:
                          Преимството на ресорите свършва до простата им конструкция. В нашия случаи други предимства нямат. Ако ще се прави нещо радикално, като присаждане на цял преден мост, защо да си играем с половичати работи? Нека да е рошава гаргата докрай, казвам аз. Нали знаеш, да мине пред телевизора, та да се поразроши на максимум.
                          Последно редактирано от sparkybg; 17-09-09, 09:32.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #14
                            До: Дайхатцу Роки 96 г. - моля за мнения

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            Е как няма. Сега и гоУфовете са ми като каручки. Ама пък с него не смея да хулиганствам както с ферозата.

                            ...ама пък върви повече, гадът проклет. 310 нютона.
                            Е така е ... както добре знаем пълно щастие нема! Та аз малко ще предефинирам твойто твърдение "малка джипка с ресори = нулев комфорт", а голяма джипка с комфорт не е = на разходка в гората.
                            А сега сериозно по въпроса ... бих се радвал ако Ферозата имаше по-големи ходове отпред. Съдейки по последната разходка, която беше планирана за софт, а се превърна в брутален хард щях да се чуствам в пъти по-добре с по-големи ходове на предния мост. Това ме кара да се замисля по въпроса за някаква преработка, но не и да сменям джипката .. поне не още. Кефи си ме много това камионче.
                            Георги Танев (0+)
                            Land Rover Discovery 1 300 TDi
                            Land Rover Club Bulgaria
                            0887 930 238, 0878 797 768

                            Коментар


                            • #15
                              До: Дайхатцу Роки 96 г. - моля за мнения

                              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                              Сега сериозно:
                              Преимството на ресорите свършва до простата им конструкция.
                              Простотата и здравината са достатъчно предимство, и като добавиш сваляне надолу на центъра на тежестта ресора си идва на мястото. Новото Ивеко Мастиф що мислиш е на ресори?

                              Освен това параболичните ресори си возят почти като пружини.
                              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X