Обява

Свий
Няма добавени обяви.

мома англичанка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • мома англичанка

    Аз не съм се включвал отдавна, ноо пък сега дойде време на ФЕРИ ходих на националната среща в приморско-ЕВАЛА-всичко беше супер, даже си спомних как си играехме на фуниики като малки(голяма тръпка), за нещастие там - на плажа (траяла) си загубих ключа от колата и тогава благолових Любо "69", че ми даде мек таван и не се наложи да разбиваме вратата, и от тък нататък, заедно с верни другари Жоро(иопо) и още еди съфорумник отворихме кората около волана и с отвертка 8ми номер и подходящ хамър развихме заоблените болтове на заключвачката на волана, три рапидки и патрона беше разполовен( имам резервен ключ в софия), от там нататък всичко си дойде на място и така балгополучно се затътрихме към Бугас, а на дръгия ден и към софето.
    Карам си аз по подбалканската( не е толкова лоша) и по едно време гледам стрелката на оборотомера 4000 оборота , гледам 120, а водата............ познайте-почва да подминава средата и да си отива към прегряванееееее, ми сега, пускам педала на газта - пада ми се нанадолнище гледам пътя, гледам стрелката на водата я тя милата взе те ,че спадна , ма толкова , че отиде на замръзване и чак оборотите ми се качиха - демек смукача се включва(карбуратор).
    Айде сега сещам се аз за оня залепения списък на Спарки!
    Прибрах се вкъщи по живо по здраво, и почнах; свали сега тая решетка, айде сега и радиатора,дифузьора, махни тая перка със се виското, разкачи хидравличната помпа,А, ремък за смянааа, ми дръгия -и той се нацепил, оппааа ето го и термостта, а капачка на радиатора- гумата, ма так се е разпльокала ,че незнам ка и от къде се е разшитявала тая теност.
    Радиатора при еди майстор във Волуяк, пълна промивка лек припой, Евро 07 два ремъка и един термостат 49лв. нямат капачки за радиатора 100 метра по нагоре по Ботев от лявата страна 12 лв капачката, 17 лв. препарат за промиване на системата и зглобяване-Резултата
    Видя го Дядо Владо, температура на водата 76 градуса - загряла, а стрелката твърдо и непоколебимо си седи на 5-6мм след началото на уреда - зор жега - тя не мърда, та сега чвно ще трява и термо датчика да сменя......................оф доспа ми се - утре ще кача и снимки на материалите които закупих
    Последно редактирано от zmiata29; 11-09-09, 22:04.
    Honda HR-V/CRV кАтър връз кАтър - YAMAHA BOOSTER 50CC; ВСИЧКО ДЕСЕН ВОЛАН

  • #2
    До: мома англичанка

    сори за оффа..

    мама му стара, и с тебе не успях да се запозная, и с Жоро - iioppo- само по телефона се чух, и с толкова хора не успях да си стисна ръката....

    нищо, до следващия път

    Коментар


    • #3
      До: мома англичанка

      При евраците има и датчик. Само трябва да видиш от кой вид е, че са 2 вида - с пъпка и с обувка. Ако пък ти е кеф, може преди това да го измериш. МОже и в норма да си е, а да се ебава часовника на таблото - заподозрян вече на ферозата на Марианка (marlianda).
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #4
        До: мома англичанка

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        При евраците има и датчик. Само трябва да видиш от кой вид е, че са 2 вида - с пъпка и с обувка. Ако пък ти е кеф, може преди това да го измериш. МОже и в норма да си е, а да се ебава часовника на таблото - заподозрян вече на ферозата на Марианка (marlianda).
        хората са казали ,ч е утрото е по мъдро от вечерта, сега си мисля,че може и масата на таблото да е лабава , защото и часовника на бензина ми е един............., при пълен резервоар показва че е празен а някъде на половина вече почва да да се движи в неопределени посоки, ма аз нали съм на газ сега и много много не му обръщам внимание , ма сега се сетих
        Последно редактирано от zmiata29; 12-09-09, 07:15.
        Honda HR-V/CRV кАтър връз кАтър - YAMAHA BOOSTER 50CC; ВСИЧКО ДЕСЕН ВОЛАН

        Коментар


        • #5
          До: мома англичанка

          Я, Смока се появи! Що се на обаждаш бре? Хеле за радиатора - с колегата Таран си станахме специалисти по запояване - това припой, флюс, разни уреди - всичко има. Щото баш преди морето, като запуших всички течове по охлаждането и ми цъфна пак долния щутцер. Та се преборихме и с него, та и горния презапоих, че ми се виждаше мижава старата спойка.
          А за тавана се радвам, че отиде на правилното място.

          Коментар


          • #6
            До: мома англичанка

            Първоначално публикуван от Любо Димитров(lama69) Преглед на мнение
            Я, Смока се появи! .
            смока има да те черпи тебе, ма се е вкарал в едно приключение, ма иде зима поне ракия ще попием на жега под снега, че лятото пропуснах
            Honda HR-V/CRV кАтър връз кАтър - YAMAHA BOOSTER 50CC; ВСИЧКО ДЕСЕН ВОЛАН

            Коментар


            • #7
              До: мома англичанка

              Твоята ли фероза "разбивахме" на морето с Жорето?
              Покрай всички приключения около охладителната система бих проверил стегнатостта на болтовете на главата с динамометричен ключ.
              Явно тези автомобилчета са с капризно охлаждане и работят в доста крехко температурно равновесие.
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • #8
                До: мома англичанка

                Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                Твоята ли фероза "разбивахме" на морето с Жорето?
                Здрвей, ще ме извиниш ,но съм много зле с имената, ама пък свършихме добра работа за което ти благодаря, а иначе изследванията по охладителната ми система продължават , а и още не съм сипал антифриз,мисля поне още два пъти да претакам зелето с вода
                Honda HR-V/CRV кАтър връз кАтър - YAMAHA BOOSTER 50CC; ВСИЧКО ДЕСЕН ВОЛАН

                Коментар


                • #9
                  До: мома англичанка

                  извинявам се , ма аз да си попитам като по тъп; колко литра течност събира охладителната система
                  Honda HR-V/CRV кАтър връз кАтър - YAMAHA BOOSTER 50CC; ВСИЧКО ДЕСЕН ВОЛАН

                  Коментар


                  • #10
                    До: мома англичанка

                    Привет,
                    по спомен от неколкократните пълнения и празнения от тази пролет към 5,5 литра събира. Покрай газовата може и малко повече. Иначе и при мен показателя на бензина показва каквото му дойде.
                    Оператор на италиански реактивен жребец

                    Коментар


                    • #11
                      До: мома англичанка

                      Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                      Явно тези автомобилчета са с капризно охлаждане и работят в доста крехко температурно равновесие.
                      Ми не. На мойта освен антифриз нищо повече не съм сменял, а никога не е загрявала. Просто правещите проблеми имат някакъв проблем по охлаждането, най-често понеже са карани с квото дойде.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #12
                        До: мома англичанка

                        Вероятно е така. За това съдя по честите оплаквания от охлаждането на Фероза. Обикновено караме автомобили с отдавна изтекъл ресурс, което също си казва думата.
                        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                        Коментар


                        • #13
                          До: мома англичанка

                          Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                          Вероятно е така. За това съдя по честите оплаквания от охлаждането на Фероза. Обикновено караме автомобили с отдавна изтекъл ресурс, което също си казва думата.
                          Еми, виско в неизвестно състояние, термостат в неизвестно състояние, радиатор в неизвестно състояние и водна помпа в неизвестно състояние. Ако и системата изобщо е задръстена заради каране с кофти антифриз, никога не сменян, айде честито.

                          Просто щом загрява, всичкото това трябва да се провери.
                          Последно редактирано от sparkybg; 15-09-09, 09:17.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #14
                            До: мома англичанка

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            Еми, виско в неизвестно състояние, термостат в неизвестно състояние, радиатор в неизвестно състояние и водна помпа в неизвестно състояние. Ако и системата изобщо е задръстена заради каране с кофти антифриз, никога не сменян, айде честито.

                            Просто щом загрява, всичкото това трябва да се провери.
                            Да така е безспорно, но пък при тези коли изглежда има нулева толерантност към най-малката неизправност. Това имах предвид под неустойчивост. От трипера при сваляне на радиатора изтекоха мнооого гущери, но никога не е имал склонност към греене. Ужазът също... А от него какво изтече....
                            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                            Коментар


                            • #15
                              До: мома англичанка

                              Аз вчера промих системата стабилно - нищо не изкара, но тя и не ми загряваше. Сипах антифриз и сега ми предстои смяна на помпа.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X