Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Малко въпросче?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Малко въпросче?

    Малко по назад бях написал какво съм сменил и ангренажния ремък е от тях но сигурно си забравил и то в сервиз, щото отначалото ма беше страх още да бърникам, ама ся си ровя и разглобявам то маиката му е един път да пристрашиш.
    Пък за ламбда сондата тес дни ще вида само са моля да не е от там че пробвах да я изкарам както бях казал преди ама нестана.

    Коментар


    • #32
      До: Малко въпросче?

      Това че е в сервиз не значи че не могат да объркат нещо, дори да са си кадърни по принцип. Просто се случва, особено ако имат много работа и бързат.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #33
        До: Малко въпросче?

        sparkybg до сега гледах за тая ламбда сонда как се замерва наи вече ама нищо не схванах имаше нарисуван волт метър ама колко трябва да покаже и къде трябва да го закача, а и пишеше нещо че тои започвал да работи на около 400 градуса.
        Ти мерил ли си я и знаеш ли как става номера?

        Коментар


        • #34
          До: Малко въпросче?

          Ако ламбдата е в ред и компютърът я слуша, трябва да показва около 0.1 и около 0.9 волта, като минава от едното показание към другото веднъж на половин-една секунда.

          Важно за ламбдата - трябва да са плътни изпускателните тръби от нея до двигателя, иначе все едно няма да показва смислени неща.

          Коментар


          • #35
            До: Малко въпросче?

            Ясен ами тя сондата има само един краи тоест трябва да закача на него и към минуса тоест някъде по двигатела или шасито?
            И какво имаш в предвид под плътни изпускателните тръби от нея до двигателя?

            Коментар


            • #36
              До: Малко въпросче?

              Първоначално публикуван от djboom Преглед на мнение
              Ясен ами тя сондата има само един краи тоест трябва да закача на него и към минуса тоест някъде по двигатела или шасито?
              И какво имаш в предвид под плътни изпускателните тръби от нея до двигателя?
              щом е такава, значи към шаси.

              Плътни изпускателни тръби - точно това. Да няма издухани гарнитури, дупки от ръжда и звук на Голф от Перник.

              Коментар


              • #37
                До: Малко въпросче?

                Така колеги тъкмо напраих замерване, земах колата студена откачих ламда сондата запалих и апарата почна да отчита 0,09 волта веднага се смени и стигна до 0.40 волта и след няколко минути пак падна до 0,09 волта.
                И показанията се сменяха постоянно даже незнам дали имаше секунда тоест варираха, тези дето съм ги дал са долу горе.

                Коментар


                • #38
                  До: Малко въпросче?

                  Първоначално публикуван от djboom Преглед на мнение
                  И показанията се сменяха постоянно даже незнам дали имаше секунда тоест варираха, тези дето съм ги дал са долу горе.
                  В сервизното ръководство пише колко пъти за 10 секунди минимум трябва да се е променяло.

                  Мотае ми се из главата нещо от сорта на 7 пъти за 10 секунди, но може и да бъркам. Ако е повече - няма проблем.

                  Ако и ламбдата е в ред, остава да е датчика за температура на входящ въздух (не ми се вярва), или MAP сензора.

                  Все пак, ходи ли на центровка на запалването?
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #39
                    До: Малко въпросче?

                    Първоначално публикуван от djboom Преглед на мнение
                    Така колеги тъкмо напраих замерване, земах колата студена откачих ламда сондата запалих и апарата почна да отчита 0,09 волта веднага се смени и стигна до 0.40 волта и след няколко минути пак падна до 0,09 волта.
                    И показанията се сменяха постоянно даже незнам дали имаше секунда тоест варираха, тези дето съм ги дал са долу горе.
                    Звучи зле. Трябва да се качва поне до 0.8 за да я възприеме компютърът. Както разправяш, изгоряла е гадно - хем променя показания и лъже компютъра че дава смислен сигнал, хем сигнала за богата смес никога не пристига. Причината може да бъде бензин с олово, силикон не където му е мястото от някой ремонт или просто много, много километри.

                    Я измери пак?

                    Коментар


                    • #40
                      До: Малко въпросче?

                      Уф! Пропуснал съм момента че е откачена. Ясен е прав. А отново в сервизното ръководство пише как се проверява откачена, както и волтажа, до който трябва да стигне. Трабва да запалиш, да загрее, и да държиш 3000 оборота. Погледни, ако искаш.

                      А другото за бързината се прави ако първия тест - тоя с волтажа, е минат успешно.

                      но каквото и да пише в книгата - 0.4 волта не звучи добре, ама никак. хубавото и е че не е някаква екзотика, ами си е най-обикновена, стандартна, ламбда сонда с един кабел. Цени 60-100лв.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #41
                        До: Малко въпросче?

                        Ако е проверена втори път и така и така ще се сменя, уместно е да се купи 3- или 4- изводна сонда. Струва същите пари, свързва се лесно на мястото на старата, а работи по-добре.

                        Само още един въпрос - като измерва, маса от купето ли взе, от акумулатора или от двигателя? Ако между някои две от тези 3 точки "масата" се различава с повече от 0.1-0.2 волта, проблемите със сигнала от сондата са гарантирани, ако ще да е нова от магазина.

                        Коментар


                        • #42
                          До: Малко въпросче?

                          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                          Ако е проверена втори път и така и така ще се сменя, уместно е да се купи 3- или 4- изводна сонда. Струва същите пари, свързва се лесно на мястото на старата, а работи по-добре.
                          Няма сми. На изхода на колектора е - там, дето се събират 4-те тръби. Нагрява се до работна температура за секунди.

                          Иначе, да - провери си масата на колектора. Макар и малко вероятно, не е изключено проблема да е "масов".
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #43
                            До: Малко въпросче?

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            Няма сми. На изхода на колектора е - там, дето се събират 4-те тръби.
                            Те на всичките коли са там, а от реотана полза си има. Установил съм го по трудния начин - бях му забравил захранването.

                            Коментар


                            • #44
                              До: Малко въпросче?

                              Колеги неска пак замерих показа същото добре че един от колегите в работата доиде и го накарах да хване и тои че да стане масата по добре тоя път използвах направо минуса на акумолатора.
                              И познаите кво стана докато пипна края от към ламдата веднага почна да позва 0.90 волта и веднага пада до към 0.20 волта направо ми олекна, но от друга страна къде ли е проблема маи ще го ям напукан.
                              Mисля като зема заплата и да отида до варна видях че даихатсу имат сервиз "Хелис Кар" ЕООД там да си кажат мнението и те.
                              Кво ще кажете?

                              Коментар


                              • #45
                                До: Малко въпросче?

                                Първоначално публикуван от djboom Преглед на мнение
                                Mисля като зема заплата и да отида до варна видях че даихатсу имат сервиз "Хелис Кар" ЕООД там да си кажат мнението и те.
                                Кво ще кажете?
                                Ще ти резнат зелката, най-вероятно. Затова, питай предварително всичко, дето правят, колко ще струва.

                                Закачи сондата и я мери както е закачена. Кажи при 3000 оборота и загрял двигател, колко пъти за 10 секунди скача напрежението. Това окончателно ще каже дали проблема е с нея.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X