От: Промених си окачването
	
		
			
			
				
	
Големия ход на задните колела във вертикално положение безспорно е полезен при Off-Road. Пружината натиска гумата към земята и ако ти работи LSD-то при голям страничен наклон на купето проходимостта се подобрява. Сигурно е голям кеф да "крачиш" по някои яки ями. Но при завой на пътя с по-голяма скорост същия ефект ще има функцията на трамплин, който при определена центробежна сила ще се опитва да "изхвърли" купето. Т.е. колкото по-голям е хода на пружината отзад - толкова по-голям ще е афинитета на джипката да се въргаля като куче в прахта по завойте.
							
						
					
					Първоначално публикуван от TigerHunter
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Преглед на мнение
								
							
						
					
				
				
			
		





 . Прочетох всички подобни теми, тук и в останалите форуми. Идеята за махане на ресорите е много добра и реших също да мина на пружини. Едно нещо не разбрах: под шасито ли е по-добре да са пружините  или от вътрешната страна на шасито?
. Прочетох всички подобни теми, тук и в останалите форуми. Идеята за махане на ресорите е много добра и реших също да мина на пружини. Едно нещо не разбрах: под шасито ли е по-добре да са пружините  или от вътрешната страна на шасито?


Коментар