Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Промених си окачването

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Промених си окачването

    Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
    Така е, но тази промяна, ако се направи добре, не е откриване на топлата вода. Малко ли джипки са серийно с пружини и 3,4,5 линк отзад. С амовете, наистина се прави фин тунинг. Променяш твърдост, захвати , дължина...според каквото поведение искаш да постигнеш. Твърдостта на пружините и ходовете също са важни.
    Всъщност, това е заигравка, за които иска да пооправи ходовете най-вече. Задницата на Ферозата има съвсем прилично поведение на пътя и с ресорите. Поне мойта.
    Големия ход на задните колела във вертикално положение безспорно е полезен при Off-Road. Пружината натиска гумата към земята и ако ти работи LSD-то при голям страничен наклон на купето проходимостта се подобрява. Сигурно е голям кеф да "крачиш" по някои яки ями. Но при завой на пътя с по-голяма скорост същия ефект ще има функцията на трамплин, който при определена центробежна сила ще се опитва да "изхвърли" купето. Т.е. колкото по-голям е хода на пружината отзад - толкова по-голям ще е афинитета на джипката да се въргаля като куче в прахта по завойте.

    Коментар


    • #62
      От: Промених си окачването

      Какво се опитваш да докажеш.
      Bertone freeclimber 1.8 115hp

      Коментар


      • #63
        От: Промених си окачването

        Първоначално публикуван от Ачо Преглед на мнение
        Големия ход на задните колела във вертикално положение безспорно е полезен при Off-Road. Пружината натиска гумата към земята и ако ти работи LSD-то при голям страничен наклон на купето проходимостта се подобрява. Сигурно е голям кеф да "крачиш" по някои яки ями. Но при завой на пътя с по-голяма скорост същия ефект ще има функцията на трамплин, който при определена центробежна сила ще се опитва да "изхвърли" купето. Т.е. колкото по-голям е хода на пружината отзад - толкова по-голям ще е афинитета на джипката да се въргаля като куче в прахта по завойте.
        90% от поведението на ферозата зависи от предното окачване. Това и сам можеш да установиш опитно - разчекваш я диагонално, и гледаш ходовете отпред и отзад. Ако я качиш на рампа си личи още повече.

        За трамплина - има си амортисьори за това. Една и съща джипка с различни амортисьори се държи по коренно различен начин. Затова и казвах по-горе че са важни. Щото, всеки може да сложи пружини от вартбург и амове от волга, но до колко комбинацията ще е работеща е съвсем друг въпрос.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #64
          От: Промених си окачването

          Първоначално публикуван от sapporo Преглед на мнение
          Какво се опитваш да докажеш.
          Нищо не мога да докажа, и не се опитвам. Само казвам, че ЗА МЕН заигравката с окачването е опасно начинание, ако автомобила се използва многофункционално.
          А иначе една джипка като Фероза за 2-3000 лева е доста подхояща за експерименти, така че нищо лошо няма човек да си поиграе с нея.

          Коментар


          • #65
            От: Промених си окачването

            Както многократно е писано, всичко е въпрос на приоритети относно целите на изпозване.
            Аз например, не бих карал точно ТОЗИ джип за ежедневна кола и предимно пътно ползване. Просто с разходите, не си заслужава. По-скоро дизел, ако държа да е джип.
            Your conscience is all you can take to your grave.

            Коментар


            • #66
              От: Промених си окачването

              Здрасти колега , гледам отдавна не е писано по темата . Как е окачването работи ли , пробвал ли си го например с 50 да вземеш някой завои как се държи на пътя ?

              Коментар


              • #67
                От: Промених си окачването

                С окачването не съм имал никакви проблеми, возията е като на витара. Ако си близо до Варна си добре дошъл да го видиш.
                Bertone freeclimber 1.8 115hp

                Коментар


                • #68
                  От: Промених си окачването

                  Малко да вдигнем темата. Прочетох всички подобни теми, тук и в останалите форуми. Идеята за махане на ресорите е много добра и реших също да мина на пружини. Едно нещо не разбрах: под шасито ли е по-добре да са пружините или от вътрешната страна на шасито?
                  Поздрави за хубавата тема.
                  O877886339

                  Коментар


                  • #69
                    От: Промених си окачването

                    Първоначално публикуван от Иван Вълчанов Преглед на мнение
                    Малко да вдигнем темата. Прочетох всички подобни теми, тук и в останалите форуми. Идеята за махане на ресорите е много добра и реших също да мина на пружини. Едно нещо не разбрах: под шасито ли е по-добре да са пружините или от вътрешната страна на шасито?
                    Поздрави за хубавата тема.
                    Ако само се наведеш и погледнеш, къде стоят гумите спрямо рамата, ще се ориентираш веднага. Вероятно няма да има избор. А ако има, което почти не го вярвам, първо трябва да решиш, къде и как ще се кара. Щото окачванията за рали и траял нямат нищо общо. Ама съвсем нищо.
                    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                    Коментар


                    • #70
                      От: Промених си окачването

                      Ако поставиш пружините вътре е по-добре. Можеш да сложиш по-дълги пружини и да имаш по-големи ходове. Ако сложиш пружините между шасито и моста ще направиш като моя вариант. В този случай пружините трябва да са късчки, защото иначе задницата се вдига много и надлъжния наклон ( кастор ) на предницата се нарушава много. На мен ми се наложи да скъся малко задните пружини по тази причина. Въпреки това сега ходовете ми са по-големи от ресьорните и динамиката на задницата е по-добра. Амортисьора е много важен във всички случаи.
                      Ако решиш да слагаш пружините вътре се налагат още реконструкции. На мястото за дясната пружина е горивната помпа. От ляво не си спомням какво пречеше освен ауспуха, но със сигурност имаше нещо.
                      Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
                      Най-добрите ми спомени са предстоящите!

                      Коментар


                      • #71
                        От: Промених си окачването

                        Пружините от вътрешната страна на шасито идват много близко, Росене. Както една спрямо друга, така и спрямо прасето.
                        Аз лично не бих.

                        От външната пък, е напълно изключено.
                        Your conscience is all you can take to your grave.

                        Коментар


                        • #72
                          От: Промених си окачването

                          Отвътре е постижимо, отвън е изключено. Аз се съмнявам някой да си мисли за отвън.
                          Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
                          Най-добрите ми спомени са предстоящите!

                          Коментар


                          • #73
                            От: Промених си окачването

                            Ето къде ми е горивната помпа на мен:

                            Георги Тонев

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X