Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Промених си окачването

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Промених си окачването

    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
    Давам една идея: Долни и горни щанги (носачи) от задния мост на 5 линк (примерно Тераното).
    Ако са му по мярка, защо не? Ама се съмнявам. Най-малкото тампоните са доста бахатести и силно се съмнявам че ще влязат в предните захвати на ресорите на ферозата.

    Малко съм скептичен и към 4-линк с 2 горни щанги на такава къса джипка. Не за друго, ама при тая дължина на горните щанги, като се разчекне, на тампоните свят ще им се завива. Според мен А рамо с един достатъчно як шарнир към дифа си е по-доброто решение. Не ме питай защо. Просто така ми се струва.

    ...пък и долни щанги от терано не са бюджетно решение. Виж долния шарнир е на що-годе нормална цена - 40-45лв, а вероятно може и по-евтино да се намери. А няма да се строши никога.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #47
      От: Промених си окачването

      "А" рамото ще е около 30см, а щангите ще са колкото е дълъг ресьора от предното ухо до моста. Нямам размера, но е към 50-60 см.
      Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
      Най-добрите ми спомени са предстоящите!

      Коментар


      • #48
        От: Промених си окачването

        Първоначално публикуван от sobax Преглед на мнение
        "А" рамото ще е около 30см, а щангите ще са колкото е дълъг ресьора от предното ухо до моста. Нямам размера, но е към 50-60 см.
        Ти си знаеш и дето се вика "джипа си е твой", но да се "съобразяваш" с оригиналните уши на ресьорите и от там да правиш всички размери, според мен е грешка. Още повече, че рязането, изработката и заваряването на тия уши е елементарно, в сравнение с другите преработки.
        Желая ти успех.

        Коментар


        • #49
          От: Промених си окачването

          Не разбрах добре какво имаш в предвид. Може би да унищожа съществуващите уши и да правя нови на по-голямо разтояние от моста. Смятам, че настоящите са добре и дължината на щангите ще е напълно достатъчна. Щеше да е добре ако можеше и "А" рамото да е 40-50 см, но и така е приемливо. Все пак нямам намерение да правя "монстър", а изменение на Фероза. Няколкото резултата ще са това:
          1. по-големи ходове на задницата
          2. ако пружините не ми харесват ще сложа други
          3. като сложа високи гуми е елементарно да подложа на пружините и да променя мястото на ухото на амортизатора вместо да удължавам обици или да слагам допълнителен лист на ресьора или да слагам ресьор от незнам си какво. Смятам, че слагането на пружини отваря много перспективи, а и динамиката им е по-добра от на ресьорите.
          Много може да се разсъждава по темата, такова съм го измислил, да видим какво ще стане
          Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
          Най-добрите ми спомени са предстоящите!

          Коментар


          • #50
            От: Промених си окачването

            Спирачния маркуч е най-лесен, просто добавяш още един, аз имах от митсубиши, пасна идеално. При слагане на пружини и повдигане, кардана се нуждае от удължаване, правих фланец. Ако имаш въпроси тел ми го има в профила.
            Bertone freeclimber 1.8 115hp

            Коментар


            • #51
              От: Промених си окачването

              http://www.youtube.com/watch?v=_Pebe...layer_embedded , изкефих се на изказването за гумите, при първия опит LSD ми погоди гаден номер.
              Bertone freeclimber 1.8 115hp

              Коментар


              • #52
                От: Промених си окачването

                И без ЛСД, задницата лесно се свлича в колковоза при страничен наклон. Самото тегло на джипа помага.
                Иначе се справя много добре!
                Your conscience is all you can take to your grave.

                Коментар


                • #53
                  От: Промених си окачването

                  Честно казано, не бих се радвал на такава придобивка.
                  Как ще се държи тая пружина при малко по-висока скорост на завой или при неравности въобще не е ясно.
                  А при по-голям страничен наклон въобще не ми се мисли.

                  Коментар


                  • #54
                    От: Промених си окачването

                    Не ми стана особено ясно, за коя пружина говориш.
                    Your conscience is all you can take to your grave.

                    Коментар


                    • #55
                      От: Промених си окачването

                      Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                      Не ми стана особено ясно, за коя пружина говориш.
                      Пружината която сменя ресьора. Заедно с всчки останали долълнителни елементи.

                      Коментирам от собственат си гледна точка. Като експеримет за OFF-Road поздравления.
                      В такива сучаи, баче винаги има нещо за донапасване - ходове, луфтове, ъгли и какво ли още не, дето не е било ясно първоначално.
                      На Off_road колкото и да е трудно трасето, жертви има много рядко, защото се кара по-бано и много по-внимателно.

                      Аз карам 90% на нормален път. На асфалт при по-висока скорост, при по-остри завои, на хлъзгав път - незнам как ще се държи и за това на мойта не бих рискувал.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Промених си окачването

                        Ако е направено кадърно, поведението на асвалт няма да се различава с нищо, освен че ще вози по-комфортно (откъм друсане). Все пак, и при това окачване се използват амортисьори.
                        Your conscience is all you can take to your grave.

                        Коментар


                        • #57
                          От: Промених си окачването

                          Ама, поведението не се състои само в друсане/недрусане. Това е заигравка главно с амовете - да ги докараш да се сработят с останалото, най-вече пружините.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #58
                            От: Промених си окачването

                            Така е, но тази промяна, ако се направи добре, не е откриване на топлата вода. Малко ли джипки са серийно с пружини и 3,4,5 линк отзад. С амовете, наистина се прави фин тунинг. Променяш твърдост, захвати , дължина...според каквото поведение искаш да постигнеш. Твърдостта на пружините и ходовете също са важни.
                            Всъщност, това е заигравка, за които иска да пооправи ходовете най-вече. Задницата на Ферозата има съвсем прилично поведение на пътя и с ресорите. Поне мойта.
                            Your conscience is all you can take to your grave.

                            Коментар


                            • #59
                              От: Промених си окачването

                              Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                              Така е, но тази промяна, ако се направи добре, не е откриване на топлата вода. Малко ли джипки са серийно с пружини и 3,4,5 линк отзад. С амовете, наистина се прави фин тунинг. Променяш твърдост, захвати , дължина...според каквото поведение искаш да постигнеш. Твърдостта на пружините и ходовете също са важни.
                              Всъщност, това е заигравка, за които иска да пооправи ходовете най-вече. Задницата на Ферозата има съвсем прилично поведение на пътя и с ресорите. Поне мойта.
                              Серийните въобще не ги слагай в задачата. Там това е направено с хиляди изчисления и проби, а и опит, натрупан през годините.

                              Променяш твърдост, ама коя твърдост, и къде четеш каква е твърдостта на конкретния амортисьор, и въобще каква му е цялата диаграма на сгъване/разгъване - по каталозите я няма. Някакъв вариант е регулируеми амове и в двете посоки, ама пък струват едни пари.... И пак ще се счупиш от настройки, проби и грешки, додето намериш оптимума.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #60
                                От: Промених си окачването

                                Безспорно, всичко което казваш е така, но тук говорехме за промяната в по-широк план. Преди всичко, не е задължителна, а е въпрос на субективни приоритети. Колегата казва, че си кара колата 90% по пътя. В такъв аспект е прав, че не му трябва подобна заигравка. Още повече, че със щатните си ресори, возията е задоволителна. При мен съотношението черно-път е 50/50, че и 60/40. Аз карам ежедневно по черно, обичам и нарочно да се вра в коловози и дерета, та ми трябват и ходове. Да не казвам, че карам без да се облягам на облегалката, че ми съблича якето.
                                Субективно е решението, а че не е лесно, това е така.
                                Your conscience is all you can take to your grave.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X