От: Промених си окачването
	
		
			
			
				
	
Ако са му по мярка, защо не?  Ама се съмнявам. Най-малкото тампоните са доста бахатести и силно се съмнявам че ще влязат в предните захвати на ресорите на ферозата.
 Ама се съмнявам. Най-малкото тампоните са доста бахатести и силно се съмнявам че ще влязат в предните захвати на ресорите на ферозата.
 
Малко съм скептичен и към 4-линк с 2 горни щанги на такава къса джипка. Не за друго, ама при тая дължина на горните щанги, като се разчекне, на тампоните свят ще им се завива. Според мен А рамо с един достатъчно як шарнир към дифа си е по-доброто решение. Не ме питай защо. Просто така ми се струва.
 
...пък и долни щанги от терано не са бюджетно решение. Виж долния шарнир е на що-годе нормална цена - 40-45лв, а вероятно може и по-евтино да се намери. А няма да се строши никога.
					
					Първоначално публикуван от Аndro 160
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Преглед на мнение
								
							
						
					
				
				
			
		 Ама се съмнявам. Най-малкото тампоните са доста бахатести и силно се съмнявам че ще влязат в предните захвати на ресорите на ферозата.
 Ама се съмнявам. Най-малкото тампоните са доста бахатести и силно се съмнявам че ще влязат в предните захвати на ресорите на ферозата.Малко съм скептичен и към 4-линк с 2 горни щанги на такава къса джипка. Не за друго, ама при тая дължина на горните щанги, като се разчекне, на тампоните свят ще им се завива. Според мен А рамо с един достатъчно як шарнир към дифа си е по-доброто решение. Не ме питай защо. Просто така ми се струва.
...пък и долни щанги от терано не са бюджетно решение. Виж долния шарнир е на що-годе нормална цена - 40-45лв, а вероятно може и по-евтино да се намери. А няма да се строши никога.

 ).
).




Коментар