Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ферозата и аз

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    Снощи му долях до гърловината. Сутринта беше спаднало нивото. Гледам че в долния краи радиатора беше мокър. Като го надувах нищо не показа, сигурно от лашкането на горе по камъните нещо се е случило. Нямах много време да го гледам сутринта, но не беше капал от долу. Само беше мокър. Някъде при тънката трабичка. Довечера ще го разгледамм по обстоино.

    Коментар


    • #62
      Тече ти долния маркуч най-вероятно. Прави го най-често след гасене. Тогава налягането се вдига за момент.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • #63
        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        Тече ти долния маркуч най-вероятно. Прави го най-често след гасене. Тогава налягането се вдига за момент.
        А и,не знам защо,но при мен опира в рамата/откакто я карам/.Та от друг маркуч съм направил "шлаух"-за всеки случай.
        VENI-VIDI-VICI!

        Коментар


        • #64
          Диагнозата -СО2 в антифриза.
          Сагя съм у размисли.

          Коментар


          • #65
            Когато доля радиатора, разширителния съд беше ли празен?

            То, много няма какво да мислиш....

            Коментар


            • #66
              Не е приятно, но ще трябва да обезглавяваш. Дано е само гарнитура.
              Your conscience is all you can take to your grave.

              Коментар


              • #67
                Ще се опитам да обясня последния тест. Двигателя студун, налидам вода в радиатора до горе и в разщирителното казанче до половината. Палим джипката и по баира, към 15км на бавните и бавно. Че пътя е ката наслан с чакъл ма доста едър и друсането е как си требе. Минавам ги тия километри, спирам и го оставих да изстине. Отварям радиатора, почти до горе, разщиритела празен. Същата прочедура като преди да тръгна. На връщане минахме по друг път. Имаще малко изкачвене , но основно беше спускането. Прибрахме се и го паркирах пред нас. Сутринта отидох на работа с него, като 1км. На обяд си викам- я да видя какво се случва с водата. Радиатора питата се вижда и казанчето празно. Събра ката 2 литра, за да стане като преди спускането.
                Забелязъл съм че по някога при паленето,пали на 3 цилиндъра и като го поизрежеш пали и четвъртия и после си работи нормално. Наи вероятно влиза по малко вода и мокри свеща.
                А няма да казвам че ври в радиатора, много леко но ври.
                Тоя датчик на температурата почва да ме съмнява нещо, като застане 1 мм преди средата и от там мърдане няма. Все едно някои го е подпрял и като изстине си отива в края.

                Коментар


                • TigerHunter
                  TigerHunter коментира
                  Редактиране на коментар
                  Духнала е гарнитура. Дано не си я пържил много, за да няма щети по главата или блока. Сваляй и по процедурата.
                  Температурата как беше след тия 15 км на бавни?

              • #68
                На мен малко ми е странно!
                Обикновено през пробива на гарнитурата(главата) минават повече газове от двигателя към охлаждащата система, отколкото антифриз към горивната камера. При навлизането си в охладителната система, тези газове повишават налягането в нея, и капачката на радиатора отваря за да компенсира. Така се излива известно количество антифриз в разширителния съд. Навлезлите газове с времето стават достатъчно, че да пречат при изстиване на радиатора да засмуче обратно избутания антифриз. (газовете за разлика от течностите се свиват и разширяват в големи граници... Така разширителния съд остава пълен, а радиатора с времето се изпразва(през разширителния съд).
                Тази ситуация е наблюдавана неколкократно от мен при различни автомобили (за съжаление)....
                Може би проблема при теб е по специфичен, или не е само един!

                Коментар


                • #69
                  Другия вариант е - съвсем малък пробив и газовете да успяват да достигнат до капачката и от налягането да се самообезвъздушава до определена степен. После при изстиване да успее да върне час от течноста обратно. Така малко гас в антифриза и обратно малко антифриз в цилиндъра. Въпроса е че може да не е само гарнитура.
                  Чудя се дали да свалям само главата или целия двигател.

                  Коментар


                  • #70
                    Искаш да кажеш, че се чудиш дали да не сменяш направо двигателя ли ?
                    По принцип тези мотори правят бела при немърливо отношение и се търсят доста на пазара.
                    Мисля, че вървят около хилядарката. Проблема е, че не знаеш на какво ще попаднеш, може да е по-зле и от твоя.
                    Най-добре свали главата, огледай гарнитурата, замери главата, ако има възможност и блока. Ако се окаже, че блока е тотал щета, тогава търси друг мотор.
                    Който търси , намира !
                    Човекът е човек, когато е на път !

                    Коментар


                    • danaec
                      danaec коментира
                      Редактиране на коментар
                      Не друг мотор. Да сваля моя цял или само главата, това ми се върти.Па може първо главата па после блока.Една профилактика ше му е от голяма полза, а се не окаже основен ремонт

                  • #71
                    Почнах я.На първо време и свалих капака да ми не пречи.
                    Като по прочетох някои неща, малко е плашещо. Да ведем как ще я изкарам. На части за вторични или в движение

                    Коментар


                    • #72
                      Не се плаши толкова. Направи стандартните процедури с обезглавяването и прилежащите му неща. Не се хвърляй в обстоен ремонт на целия мотор. ще ти дойде изнанагорно на портфейла.
                      Your conscience is all you can take to your grave.

                      Коментар


                      • #73
                        Намерих малко време и я разкостих.




                        Мисля че е от тук, но като гледам какви язви има. Шлаифа ще покаже.Първо да я надуят.

                        Коментар


                        • #74
                          Днес гушнах и извадих остатъка от мотора.
                          Лошото е че не съм в час с частите. С шлаифанията и събирането на елементите ще се оправя, но какво да ползвам. Гарнитурата каква след шлаиф на глава и блок. Някъква ориентировъчна цена на буталата. Вссяка информация е добре дошла.
                          Е тнук съм подготвил главата за шлаиф.

                          Коментар


                          • #75
                            Виж тази тема:

                            https://offroad-bulgaria.com/forum/%...BE%D1%80%D0%B0
                            Your conscience is all you can take to your grave.

                            Коментар


                            • danaec
                              danaec коментира
                              Редактиране на коментар
                              Тая тема я четох най малко 2 пъти, но сега много внимателно. Верно била приказката -повторението е маика на знанието. Е за по бавно развиващите се и потретването и почетвъртването също дават резултат.

                            • TigerHunter
                              TigerHunter коментира
                              Редактиране на коментар
                              Всъщност, ти за какво го разхвърля мотора? Нещо подозрителни тропания и хлопания, или да провериш блока за кривини?
                              Или така, за да си сигурен, че си направил всичко по книга?

                            • danaec
                              danaec коментира
                              Редактиране на коментар
                              Нямаше да хлопа, но като поспускаш малко и му дадеш газ, озад ставаше димна завеса.Като свалих главата, един приятел мери елипсата и каза да го шлаифам.А и в горния краи дето е влизала водата е много съмнително.Та почти комплексно решение.

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X