Снощи му долях до гърловината. Сутринта беше спаднало нивото. Гледам че в долния краи радиатора беше мокър. Като го надувах нищо не показа, сигурно от лашкането на горе по камъните нещо се е случило. Нямах много време да го гледам сутринта, но не беше капал от долу. Само беше мокър. Някъде при тънката трабичка. Довечера ще го разгледамм по обстоино.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Ферозата и аз
Свий
X
-
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеТече ти долния маркуч най-вероятно. Прави го най-често след гасене. Тогава налягането се вдига за момент.VENI-VIDI-VICI!
Коментар
-
Ще се опитам да обясня последния тест. Двигателя студун, налидам вода в радиатора до горе и в разщирителното казанче до половината. Палим джипката и по баира, към 15км на бавните и бавно. Че пътя е ката наслан с чакъл ма доста едър и друсането е как си требе. Минавам ги тия километри, спирам и го оставих да изстине. Отварям радиатора, почти до горе, разщиритела празен. Същата прочедура като преди да тръгна. На връщане минахме по друг път. Имаще малко изкачвене , но основно беше спускането. Прибрахме се и го паркирах пред нас. Сутринта отидох на работа с него, като 1км. На обяд си викам- я да видя какво се случва с водата. Радиатора питата се вижда и казанчето празно. Събра ката 2 литра, за да стане като преди спускането.
Забелязъл съм че по някога при паленето,пали на 3 цилиндъра и като го поизрежеш пали и четвъртия и после си работи нормално. Наи вероятно влиза по малко вода и мокри свеща.
А няма да казвам че ври в радиатора, много леко но ври.
Тоя датчик на температурата почва да ме съмнява нещо, като застане 1 мм преди средата и от там мърдане няма. Все едно някои го е подпрял и като изстине си отива в края.
Коментар
-
На мен малко ми е странно!
Обикновено през пробива на гарнитурата(главата) минават повече газове от двигателя към охлаждащата система, отколкото антифриз към горивната камера. При навлизането си в охладителната система, тези газове повишават налягането в нея, и капачката на радиатора отваря за да компенсира. Така се излива известно количество антифриз в разширителния съд. Навлезлите газове с времето стават достатъчно, че да пречат при изстиване на радиатора да засмуче обратно избутания антифриз. (газовете за разлика от течностите се свиват и разширяват в големи граници... Така разширителния съд остава пълен, а радиатора с времето се изпразва(през разширителния съд).
Тази ситуация е наблюдавана неколкократно от мен при различни автомобили (за съжаление)....
Може би проблема при теб е по специфичен, или не е само един!
Коментар
-
Другия вариант е - съвсем малък пробив и газовете да успяват да достигнат до капачката и от налягането да се самообезвъздушава до определена степен. После при изстиване да успее да върне час от течноста обратно. Така малко гас в антифриза и обратно малко антифриз в цилиндъра. Въпроса е че може да не е само гарнитура.
Чудя се дали да свалям само главата или целия двигател.
Коментар
-
Искаш да кажеш, че се чудиш дали да не сменяш направо двигателя ли ?
По принцип тези мотори правят бела при немърливо отношение и се търсят доста на пазара.
Мисля, че вървят около хилядарката. Проблема е, че не знаеш на какво ще попаднеш, може да е по-зле и от твоя.
Най-добре свали главата, огледай гарнитурата, замери главата, ако има възможност и блока. Ако се окаже, че блока е тотал щета, тогава търси друг мотор.Който търси , намира !
Човекът е човек, когато е на път !
Коментар
-
Днес гушнах и извадих остатъка от мотора.
Лошото е че не съм в час с частите. С шлаифанията и събирането на елементите ще се оправя, но какво да ползвам. Гарнитурата каква след шлаиф на глава и блок. Някъква ориентировъчна цена на буталата. Вссяка информация е добре дошла.
Е тнук съм подготвил главата за шлаиф.
Коментар
-
Your conscience is all you can take to your grave.
Коментар
-
Всъщност, ти за какво го разхвърля мотора? Нещо подозрителни тропания и хлопания, или да провериш блока за кривини?
Или така, за да си сигурен, че си направил всичко по книга?
-
Нямаше да хлопа, но като поспускаш малко и му дадеш газ, озад ставаше димна завеса.Като свалих главата, един приятел мери елипсата и каза да го шлаифам.А и в горния краи дето е влизала водата е много съмнително.Та почти комплексно решение.
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар