Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ферозата и аз

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ферозата и аз

    Та и аз си взех една Ферозичка 94 и да соделя моите неволи.
    На първо време докато я гледах и ми не хареса многослоестата боя и ръждата по джантите. Извадих флекса една телена четка и търкане до желязо. След това един тъмен грунд, за сега остава така, При каране на заден и натискане на спирачките, задно лево блокира, после леко напред и може да си караш. С родилни мъки свалих барабана, едната накладка се е отлепила и блокира барабана на заден ход. Добре че не е прескочила на пред като съм карал . Поръчка на накладки комплект.
    На бензин не работи или поточно пали на бензин и веднага прехвърля на гас. Иначе оставена на бензин, пали и как и подадеш гас , гасне. Тука ще трябва на врачка да се оди.
    Що е гумено, почти всичко е за смяна.
    Първо да оправя документите и номерата и после с течението на времето мисля да придобие нормално състояние. За външно не толкова колкото по ходовата час.
    По-прочетох досто неща във форума и установих че нищо не знам, отделно всичко стана каша. Надявам се да се поизясни с течение на времето.
    След смяна на задните накладки, идва ред на газовата бутилка, после у КАТ.
    Пожелаите ми успехх

  • #2
    Е! Успех

    Дано само да си го намерил като подарък тази подвижна кочинка

    Коментар


    • #3
      Честито !
      Започни с всички чорби като начало . Лека по-лека с мерак ще си я постегнеш , стари кочини купуваме все пак .

      П.П. Не сме университет тука...ама правописа леко куца .
      Който търси , намира !
      Човекът е човек, когато е на път !

      Коментар


      • #4
        Позната работа ,стискам палци и успех

        Коментар


        • #5
          Успех! Ще помагаме с каквото можем. Кочинката си е много сериозна джипка. Аз и викам "Малкия Патрол". Само ръжди да няма...много.
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • #6
            За работата на бензин провери горивната помпа на звук, смени горивния филтър и провери цедката на бензиновата помпа - намира се във входящия щуцер на помпата. Обикновено резервоара на ферозата се пълни с ръжда!

            Коментар


            • #7
              Устех, само да не е Короза, иначе джипката е железна. Досега съм доволен от 2 коли Субару Легаси 2.2 и настоящата Короза.
              Бизнеса е проста работа, ама не е за прости хора !!!

              Коментар


              • #8
                Здравеите.
                Смених задните накладки. Оказа се че задно лява жило за ръчната е клеясало и не се движи, но с него ще се занимавам по късно.
                Разгледах бензиновата помпа и според мен не е оригиналната. Стои на 4 тамвона. Откачих я от тампоните, но захранващия кабел беше запоен и не можах да я изкарам от вън. До помпата имаше и един голям филтър. Продухах колкото можах и си я върнах обратно. Струва ми се че сега на вие като преди. За сметка на това нищо не се промени в навървежа на бензин. Като сложих един маркуч директно от туба, за де не лазглобявам и проверявам цедката на резервоара.Смених и горивния филтър при двигателя. Но за тоя до помпата не бях подготвен.
                Къде монтирате манометъра на които да се види какво налягане прави помпата?

                Коментар


                • #9
                  Ако помпата е сменяна, да не е сложена такава за по ниско налягане? Манометър монтирах на входа на горивния филтър който е при двигателя!

                  Коментар


                  • #10


                    Това е помпата и тоя тумбак. Филтър ли е, буфер ли е, не го знам


                    Входа от резервоара и другия маркуч затапен с един болт.




                    На последната снимка е кабела захранващ с една пласмасова капачка. Жиците са запоени.
                    Още една проба направих. Стиснах с едни клещи връщаштия маркуч. .Леко се пособри работата на двигателя, но не работеха всички цилиндри. Ще пробвам първо с добавка за дюзите и после ще го мисля пак.

                    Коментар


                    • #11
                      Не изглежда оригиналната помпа. Нещо е правено,като е сменяна. Затова и този затапен маркуч.
                      Your conscience is all you can take to your grave.

                      Коментар


                      • #12
                        Има вероятност помпата ти да не е за нужното налягане, или да нямаш необходимия дебит. Провери първо това преди да се занимаваш с друго!

                        Коментар


                        • #13
                          Свалих дюзите и ги занесох да ги промият. Работата на двигателя се промени, ниските и високите обороти си доидоха на място. Само при подаване на гас,п има едно зачудване.
                          Друго забелязах, щеката на маслото не е оригинална и при поставянето и опира в картера и не затваря входа си. Може ли някои да даде размери на щеката и размери на белезите минимум и максимум.

                          Коментар


                          • #14
                            За зачудването, аз го лекувам като връткам делкото, докато не ми хареса. Ако е прекъсване (на моята се появи едно съвсем бегло), то вероятно са кабели.
                            За щеката, не знам откъде могат да се вземат размерите. Освен да снимам моята и да я премеря. Утре ще я подкарвам.
                            Your conscience is all you can take to your grave.

                            Коментар


                            • #15
                              Само гледай да не ти се наложи да си лекуваш буталата после, както аз ги лекувах моите.

                              Ако компютъра не си чете температурния датчик или датчика не е в норма, се държи по точно същия начин. Тоест ако например свети Check Еngine, всякакви подобни интервенции следва да се правят след като се отстранят всички причини за светенето на лампата, а ако и след това го прави, да се провери изправността на датчика за температурата на двигателя и на входящия въздух (доколкото помня имаше и такъв).
                              Последно редактирано от sparkybg; 24-06-20, 12:16.
                              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                              Коментар


                              • Rosen_v
                                Rosen_v коментира
                                Редактиране на коментар
                                А ако не свети Check Еngine, да се провери дали има крушка въобще.

                              • TigerHunter
                                TigerHunter коментира
                                Редактиране на коментар
                                На моята, никога не е светил чека. А я имам от 2009. Възможно е и да е изгоряла лампичката. Защото, когато ми правеше мърльотии темпертурния датчик, дори тогава не ми е светил.Колкото до прекъсването, появи се, след профилактика на охлаждането, смяна на тампони и други потягания. Вероятно, като съм мил с водоструйката, съм намокрил кабелите на делкото. Отначало прекъсваше много, но с времето отшумня до съвсем спорадично. Дори при някои карания, въобще не прекъсва.

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X