Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Фероза с проблем в мотора

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Нямаше такъв проблем при мен. Сигурен ли си че ги набутваш докрай?

    ...и не на последно място - намажи стержените с масло, сложи гумичките, и виж дали и утре ще излизат. Естествено, трябва да си сигурен че ги набутваш докрай.

    ...пък и от клипчето не ми се вижда да излизат толкова лесно. Май я понапъна.

    Сменял ли си гумички друг път/на друго возило? При мен с нищо не бяха по-различни от тия на тераното ми, като усилие на нанизване.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #32
      На БМВ-то като сменях гумичките, на ръка ги слагах и после без клещи не можеш да я извадиш.
      Същото е и със старите си гумички на Ферозата.
      Тези новите ми ги дадоха от магазина Victor Reinz 12-52957-02.
      Питам дали няма два или повече вида?

      Коментар


      • #33
        Пак - намажи водачите с масло преди да слагаш гумичките, сложи ги, и утре провери дали се махат лесно, Много уплътнения разчитат на раздуване от маслото за да стегнат.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #34
          Сложих една гумичка в масло потопена цял ден. Тази вечер я сложих на водача и утре ще пробвам. Силно се съмнявам да стане.

          Това е водача, според мен гумичката трябва да захване доста добре, ако всичко е наред.

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:370
Размер:526.0 КБ
ID:6601414



          Друго, което забелязах, така ли трябва да са, или има нещо объркано. Виж снимката.
          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:1_1.jpg Прегледи:6 Размер:281.7 КБ ID:6601401
          Последно редактирано от bgpavlp; 10-05-20, 22:35.

          Коментар


          • bgpavlp
            bgpavlp коментира
            Редактиране на коментар
            Обезмаслител А1 и Sano.

          • sparkybg
            sparkybg коментира
            Редактиране на коментар
            Казах ти, ама не слушаш. Идеята е гумичката да се разшири на самото място, където ще стои, а не предварително. За тая цел се мажат се водача и гумичката обилно, и гумичката се нанизва веднага на водача. Идеята е да влезе лесно и да си се разшири/намести спрямо водача.

            И да, така трябва да са. Ама при самото разглобяване се гледа как са били, за да не ти се налага да питаш. Гледай в сервизното ръководство и какса пружините на клапаните. Някои имат посока горе/долу. В единия край са цапнати с боя обикновено, за да знаеш кое е горе и кое долу.

          • stefsab
            stefsab коментира
            Редактиране на коментар
            Ръбовете на стеблото на клапаните, по точно каналите за кученцата са много остри и разкъсват "вътрешностите" на гумичките. Затова гумичките се слагат на вкарани клапани и се ползват специални тънкостенни "чашки" за прескочат ръбовете при монтаж.

            Водача на клапаните е с канал с ръб - гумичката влиза лесно, и ръба предполага голямо усилие за демонтаж.
            Цветното маркиране е за силата на пружината или някакъв клас...

        • #35
          Днес намерих един блок, видя ми се читав и го взех.
          снимки ТУК



          Коментар


          • #36
            Колата, от която взех блока, беше със скъсан ангренажен ремък по думите на собственика. След като измих блока светна проблема. Може би това е причинило скъсването на ремъка, но защо се е стигнало до тук? А ми се струва че е спукало и маслената помпа.
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:373
Размер:526.9 КБ
ID:6601410

            Коментар


            • #37
              Разпаднал се лагер на ролката
              Калин Владов,09РСПБЗН

              Коментар


              • #38
                Частите пристигнаха и преминаваме към сглобяване

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20200512_133703.jpg
Прегледи:338
Размер:641.1 КБ
ID:6601979

                Коментар


                • #39
                  За тази вечер стига толкова.

                  Коментар


                  • #40
                    Последно, кой блок сложи? Бутала не виждам на снимката, сменя ли ги?
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #41
                      Сложих купеното долнище - блок, колянов вал и бутала. Смених сигментите с нови RIK STD, гарнитури и т.н. Сега обаче трябва да сменя вакуум маркучите и да ги наредя на ново по схемата в ръководството, че преди са ги местили, може би заради АГУ-то и нещо не ми харесва оборотите на празен ход. Може да иска проверка и на TPS-a, но лека полека.
                      sparkybg Знаеш ли им размера на вакуумните маркучлета?

                      А между другото замених гумичките на клапамите с AJUSA стегнаха по добре, тия на Victor Reinz не станаха, незнам защо.

                      Коментар


                      • #42
                        Сложил си бутала, удряли клапани?
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #43
                          Забравих да ги снимам буталата, но никъде не личеще да са удряли, изчистих ги старателно и ги монтирах отново.

                          Коментар


                          • #44
                            За накрая едно сравнение.

                            ПРЕДИ


                            СЛЕД

                            Коментар


                            • #45
                              Екстра е! Доста бързо се справи.
                              Your conscience is all you can take to your grave.

                              Коментар


                              • sparkybg
                                sparkybg коментира
                                Редактиране на коментар
                                Що да не? Това е много приятна за работа моторетка, или поне на мен ми беше приятна, може би като контраст на големия трилитров кютук, дето правих преди това (тук всичко ми беше като детска играчка), или просто ми е било още прясно.

                                А човека гледам и добри условия има за такива занимания.

                              • TigerHunter
                                TigerHunter коментира
                                Редактиране на коментар
                                О, разбира се. А гледам и си разбира момчето. Аз не съм на това ниво с маторетките. С по-елементарни неща се справям, но за обезглавявания и вътрешна хирургия , си иска опит и знания.

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X