Привет на всички.
Преди 5 дена си закупих една Фероза. Според предишния собственик Ферозата е след основен ремонт на двигателя ( без ремонти по главата,само гумички на клапани е сменил), но майстора си е оставил ръцете и на човека му е писнало, та затова е решил да я продава. понеже има странен шум в мотора, майстора му казал че е от клапаните на главата, но нямало как да се натегнат повече,че щяло нещо да се скъса и ......
Но както и да е,взех я на риск с цел да я оправя.
Минал съм с нея около 200км по асфалт и 50км в гората, след като я купих.
До тук установих:
1. Когато е студена държи около 1200 оборота и върви доволно ( незнам колко трябва да върви по принцип). Като загрее оборотите почват да падат и ми светва лампата за маслото.
2.Лампата за маслото светва и когато навия пълен волан.
3. Като загрее започва да губи "power". Върви ама тегаво.
4. Пуснах ендоскоп в цилиндрите 1 и 2 нищо. 3 и 4 ( виж прикачения файл).
5. Стрелката на температурата стои почти на "C", ако мръдне то стига 2-3мм след "С", не отива до средата.
Явно ще се отваря мотора, но ми се искаше да знам какво да очаквам и от къде да почна?
Преди 5 дена си закупих една Фероза. Според предишния собственик Ферозата е след основен ремонт на двигателя ( без ремонти по главата,само гумички на клапани е сменил), но майстора си е оставил ръцете и на човека му е писнало, та затова е решил да я продава. понеже има странен шум в мотора, майстора му казал че е от клапаните на главата, но нямало как да се натегнат повече,че щяло нещо да се скъса и ......
Но както и да е,взех я на риск с цел да я оправя.
Минал съм с нея около 200км по асфалт и 50км в гората, след като я купих.
До тук установих:
1. Когато е студена държи около 1200 оборота и върви доволно ( незнам колко трябва да върви по принцип). Като загрее оборотите почват да падат и ми светва лампата за маслото.
2.Лампата за маслото светва и когато навия пълен волан.
3. Като загрее започва да губи "power". Върви ама тегаво.
4. Пуснах ендоскоп в цилиндрите 1 и 2 нищо. 3 и 4 ( виж прикачения файл).
5. Стрелката на температурата стои почти на "C", ако мръдне то стига 2-3мм след "С", не отива до средата.
Явно ще се отваря мотора, но ми се искаше да знам какво да очаквам и от къде да почна?
Коментар