Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как карахте на разходката в неделя?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Как карахте на разходката в неделя?

    Аз карах както ми падне - до хижата на заден мост, после включих бавните, за да им се порадвам - нали са ми отскоро и си карах основно на 3-та и 4-та бавна.
    Долу на трасето през реката карах пак само на заден мост.
    Обаче ще сложа със сигурност ръчни хъбове - така може да си караш на бавни без да тормозиш раздатката.....мисля.

    Коментар


    • #17
      До: Как карахте на разходката в неделя?

      Първоначално публикуван от lama69 Преглед на мнение
      Обаче ще сложа със сигурност ръчни хъбове - така може да си караш на бавни без да тормозиш раздатката.....мисля.
      Не мисли
      не си прав
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • #18
        До: Как карахте на разходката в неделя?

        Според мен най-добрата комбинация за такъв терен е 4х4 бавни с изключени хъбове. Неудобството е, че ако ти потрябва тяга и на предните трябва да слизаш да ги включваш.

        Винаги до сега стъпя ли на черен път включвам 4х4 бавни (4х4 бързи въобще не намирам смисъл да използвам при разходки). Но до сега бях с щтатни 195/15 зимни и въобще не забелязвах някакво бягане на волана или друго промяна в управлението.
        На последната разходка с кобрите нещата са съем други. По навик си карах 4х4 бавни и на сухия терен се усещаше разликата. Та стигнах до извода, че на такъв сух терен 4х4 само в краен случай.
        О899 2б2 1З2

        Коментар


        • #19
          До: Как карахте на разходката в неделя?

          Първоначално публикуван от lama69 Преглед на мнение
          Обаче ще сложа със сигурност ръчни хъбове - така може да си караш на бавни без да тормозиш раздатката.....мисля.
          Да, ама се налага да слизаш от колата, за да пускаш/спираш предния мост, ако караш на бавни с изключени хъбове .
          Иначе аз лично започнах да харесвам поведението на автоматичните. По-точно това, което се смята недостатък . Когато гумата завърта полуоската, те отцепват и колата остава без 4х4... което, ако им свикнеш, всъщност им е хубавато . Когато си на бавни и ползваш моторна спирачка, при спускане или просто като отнемеш газта преди завой, те изключват и управляемоста се подобрява, като подадеш пък газ за корекция, доста бързо включват наново . Лошото е, че не можеш да се лашкаш в локви, а и практикуваш ли по-често горе описаното, също им съкращаваш живота, така че за хард изпълнения наистина е по-добре ръчни, но за по-леки и бързи трасета за мен автоматичните са с предимство.
          Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

          Коментар


          • #20
            До: Как карахте на разходката в неделя?

            Първоначално публикуван от iiiopo Преглед на мнение
            Според мен най-добрата комбинация за такъв терен е 4х4 бавни с изключени хъбове.
            Хех, вярно Ферозата не е най-мощният жип на света, ама пък и задния диф не е кой знае какво.
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • #21
              До: Как карахте на разходката в неделя?

              Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
              ....Също така ми в любопитно и дали сте засичали разход. При мен излезе 12/100 газ.
              12/100 газ, offroad?? Аре стига бе.. аз под 15 не падам.
              О899 2б2 1З2

              Коментар


              • #22
                До: Как карахте на разходката в неделя?

                Първоначално публикуван от iiiopo Преглед на мнение
                ...На последната разходка с кобрите нещата са съем други. По навик си карах 4х4 бавни и на сухия терен се усещаше разликата. ...
                Първоначално публикуван от iiiopo Преглед на мнение
                12/100 газ, offroad?? Аре стига бе.. аз под 15 не падам.
                Ми с кобри на бавни...
                Аз още карам със зимните. Мишелин, 205/70 R15
                12/100 излезе средно за цялата разходка -от зареждане до зареждане. Предполагам по дефилето е паднала на 10, в планината е качила на 15 поне
                Аз не вярвам в чудеса!
                Разчитам на тях!

                Коментар


                • #23
                  До: Как карахте на разходката в неделя?

                  Ха, нали и аз се притеснявах, че ми свършва газта - в Лукойла на Нови Искър се оказа, че съм имал около 12л. в бутилката. Наистина ако беше зимата с Кобрите, положението би било различно.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Как карахте на разходката в неделя?

                    за разхода на гориво на моята Ферозка не мога да кажа тъй като преди да тръгна сипъх в Шела за 50 лв. така че все още си карам с това гориво, но за разходката си бях минал около 100кл (отиване каране и връщане)

                    Коментар


                    • #25
                      До: Как карахте на разходката в неделя?

                      Първоначално публикуван от Georgi Rudy Преглед на мнение
                      ...за разходката си бях минал около 100кл (отиване каране и връщане)
                      И при мен излязоха малко над 100.
                      Аз не вярвам в чудеса!
                      Разчитам на тях!

                      Коментар


                      • #26
                        До: Как карахте на разходката в неделя?

                        Да де, ама аз бях там от петък и въртях насам натам, та пробега ми към края беше около 170км.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Как карахте на разходката в неделя?

                          Първоначално публикуван от Тодор (Zaarin) Преглед на мнение
                          ...
                          Иначе аз лично започнах да харесвам поведението на автоматичните. По-точно това, което се смята недостатък . Когато гумата завърта полуоската, те отцепват и колата остава без 4х4... което, ако им свикнеш, всъщност им е хубавато . Когато си на бавни и ползваш моторна спирачка, при спускане или просто като отнемеш газта преди завой, те изключват и управляемоста се подобрява, като подадеш пък газ за корекция, доста бързо включват наново . Лошото е, че не можеш да се лашкаш в локви, а и практикуваш ли по-често горе описаното, също им съкращаваш живота, така че за хард изпълнения наистина е по-добре ръчни, но за по-леки и бързи трасета за мен автоматичните са с предимство.
                          Карам с автоматични хъбове и хмм .. интересно ми стана ... не се бях замислил че при спускане на моторна спирачка хъбовете може да отделят. Ама това да кажем до някъде е ок, защото спускаш на сравнително ниски скорости и после при подаване на газ ще си в нормална за превключване скорост.
                          Какво става обаче ако си на 5-та 4Н с 80-90км/ч, отпуснеш газта така че хъба да изключи и пак подадеш газ? Да кажем скоростта е паднала до 75-80км/ч. За превключването на хъба има ли значение с каква скорост се движиш? А бе сигурни ли сте че тия хъбове изключват толкова лесно? Защо в иструкцията пише че трябва да се кара 2-3 метра на задна при преминаване от 4Н към 2Н?
                          Много въпроси ама новобранец съм ...
                          А още нещо ... защо да не се лашкам из локвите с автоматични хъбове? По-лесно се пълнят с кал ли?
                          Обичам я тази планета! Много съм щастлив откакто съм тук.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Как карахте на разходката в неделя?

                            По-лесно ще ги потрошиш
                            В инструкцията пише така , ама ти караш на4х4Н. При това положение раздатката предава движение на прения диф и колела , затова като подадеш газ и се включват.
                            Your conscience is all you can take to your grave.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Как карахте на разходката в неделя?

                              Изключват при спускане, а понякога и при клатене напред - назад, като се окопаеш. Проверено. И включват изведнъж, с удар. Имат и посока на включване.

                              И слава богу че се трошат те, а не преден диф, или нещо друго по трансмисията.

                              Не се пълнят по-лесно с вода, а дори напротив - по-добре запечатани са от ръчните, щото я няма врътката. Като свалих мойте на тераното, вътре беше аптека - все едно вчера са слагани.

                              За мен ръчните са по-доброто решение. Просто като има вероятност да ми трябва предно, ги включвам преди да тръгна нанякъде. Не вдигат разхода супер много - най-много с половин литър на 100км. Не съм усетил и някаква разлика във вървежа.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #30
                                До: Как карахте на разходката в неделя?

                                Автоматичните хъбове не се пълнят с вода - много добре.
                                Относно принципа на работа до тука е ясно:

                                - Включват когато трансмисията предава движението към колелата.

                                Кога обаче изключват?
                                От всичко казано до тук следва че когато колелото предава движението към трансмисията хъба изключва и няма значение дали се движиш напред или назад. Може ли да се каже така?
                                Все си мислех, че има система която държи хъба включен и се изключва само ако колелото се задвижи назад(без да е вкл 4х4) т.е. колелото предава движението в посока назад. Гледах схемите в ръководството ама не ми стана особено яно.
                                Аз съм правил следния тест: Колата е на канал с включено 4х4. Въртя предния кардан на ръка, колата се мърда известно разстояние напред и хъбовете включват. Изключвам 4х4 и бутам колата назад - хъбовете изключват. Обаче не съм се сетил да пробвам какво се случва ако бутам колата в 4х4 режим ... пак ще има тест
                                Обичам я тази планета! Много съм щастлив откакто съм тук.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X