Обява

Свий
Няма добавени обяви.

КАК ДА НАМАЛЯ РАЗХОДА НА FEROZA?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: КАК ДА НАМАЛЯ РАЗХОДА НА FEROZA?

    Първоначално публикуван от lud ribar Преглед на мнение
    Че не може ли да се иэключва предното А эа гумите им дават 195
    На фул тайм не можеше, май. Там има само блокиране на централния диференциал.

    Може да се сложат хъбове. Тогава с изключени хъбове и блокиран централен, ще върти само задния мост, ама работата е безсмислена, щото ще си се върти и предния кардан, барабар с диференциала и едната полуоска. Демек далаверата е никва.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #32
      До: КАК ДА НАМАЛЯ РАЗХОДА НА FEROZA?

      здравейте колеги
      та аз съм с включена предница и ми харчи 10/100 а зимата когато съм включил лоста за 4х4 в купето се качва на 12/100 а гумите ми се 265/60/15
      не намирам логика за гумите
      да съгласен съм че по тежка гума и трябва новече газ да се задвижи

      Коментар


      • #33
        До: КАК ДА НАМАЛЯ РАЗХОДА НА FEROZA?

        Първоначално публикуван от Georgi Rudy Преглед на мнение
        здравейте колеги
        та аз съм с включена предница и ми харчи 10/100 а зимата когато съм включил лоста за 4х4 в купето се качва на 12/100 а гумите ми се 265/60/15
        не намирам логика за гумите
        да съгласен съм че по тежка гума и трябва новече газ да се задвижи
        Цяла зима ли караш с включено 4х4?

        Ако си парт тайм (без централен диф), ще скапеш раздатката така.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #34
          До: КАК ДА НАМАЛЯ РАЗХОДА НА FEROZA?

          на предните колела има точно на фланеца едни врътки от което се включват и изключват предните колела. не знам точно какво им е наименованието затова не го споменавам. това като ми е включено не го пипам а от вътре го включвам и изключвам с лоста за 2H-4H(ако не се бъркам) само от там го превключвам

          Коментар


          • #35
            До: КАК ДА НАМАЛЯ РАЗХОДА НА FEROZA?

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            На фул тайм не можеше, май. Там има само блокиране на централния диференциал.

            Може да се сложат хъбове. Тогава с изключени хъбове и блокиран централен, ще върти само задния мост, ама работата е безсмислена, щото ще си се върти и предния кардан, барабар с диференциала и едната полуоска. Демек далаверата е никва.
            Това бива да се подискутира, защото всъщност МОЖЕ, да се изключва предния мост - положението на лоста за раздатката което при парт тайма отговаря на 4L, при фултайм модела е блокирано със застопоряващ болт и не може да се включва. Ако се свали болта и се премести лоста в това положение, предния мост изключва т.е. колата си става парттайм, но не мога да разбера, защо производителя пише, че в това положение колата не бива да се шофира - ползувало се само при тестове с вдигнат заден мост (примерно на спидометъра).


            .....на предните колела има точно на фланеца едни врътки от което се включват и изключват предните колела. не знам точно какво им е наименованието затова не го споменавам. това като ми е включено не го пипам а от вътре го включвам и изключвам с лоста за 2H-4H(ако не се бъркам) само от там го превключвам
            Ами зорлем си вдигаш разхода така. Врътките се казват хъбове и служат да разделят колелото от полуоската. Като ги оставиш включени, колелата въртят и предния диф и предния кардан, без на практика да ползуваш предно. И.....разхода скача.

            Коментар


            • #36
              До: КАК ДА НАМАЛЯ РАЗХОДА НА FEROZA?

              здравеите колеги , намерих причината за големият разход за съжаление се оказа в двигателя започна да пуши периодично син пушък от ауспуха и когато отворя капачката на маслото - духа и променя оборотите но не гори масло мнението на един монтиор е само смяна на сигменти или ако има нужда и шлаиф но можело пак да пропуши след някои друг месец аз искам да чуя ВАШЕТО мнение

              Коментар


              • #37
                До: КАК ДА НАМАЛЯ РАЗХОДА НА FEROZA?

                Виж си компресията и налягането на маслото преди да се хванеш за сегменти и шлайф! Синия пушек означава масълце в цилиндрите, ти казваш че не го гори, но може и да е от гумичките на клапаните примерно. Въобще не ми се вярва причината за разхода да е износен двигател - от други автомобили съм останал с впечатлението, че дори разхода на гориво леко намалява, за сметка на маслото (лично мнение, не го взимайте предвид и не се смейте много!).
                Абе иди си на СВЕСТЕН стенд за диагностика и центровка на двигателя, това е моя съвет.

                Коментар


                • #38
                  До: КАК ДА НАМАЛЯ РАЗХОДА НА FEROZA?

                  Първоначално публикуван от nedqlko Преглед на мнение
                  здравеите колеги , намерих причината за големият разход за съжаление се оказа в двигателя започна да пуши периодично син пушък от ауспуха и когато отворя капачката на маслото - духа и променя оборотите но не гори масло мнението на един монтиор е само смяна на сигменти или ако има нужда и шлаиф но можело пак да пропуши след някои друг месец аз искам да чуя ВАШЕТО мнение
                  Колега гарантирам ти при който и майстор да отидеш все това ще ти каже шлайф на вала цилиндрите клапани и всичко към 1500-2000 лв .
                  Според мен най добре е да си провериш компресия налягане на маслото и ако има разлика в налягането на цилиндрите повече от 1 атм.и като цяло цилиндрите са под 10 атм може да провериш първо главата ,само сваляш правиш шлайф на клапани смяна на гумички .Като свалиш главата ще видиш как са цилиндрите ако има износване тогава вече може да мислиш за шлайф на цилиндри.
                  Моето мнение е че само шлайфане на клапани и леглата им ще е достатъчно и колата ще се оправи както и гумички на клапани ,но все пак като се свали главата ще се види дали има нужда от по сериозен ремонт.
                  Недей да започваш от най сложния ремонт .
                  Четох тук един колега заради това че сложил нафта вместо бензин на мотора си разглобил целия двигател на нов мотор да види защо не вървял.
                  Dimitar Dyakov

                  Коментар


                  • #39
                    До: КАК ДА НАМАЛЯ РАЗХОДА НА FEROZA?

                    Колега Георги иэключваи си ръчните хъбове когато не ти трябва двоино,те эатова са сложени.
                    Прикачени файлове

                    Коментар


                    • #40
                      До: КАК ДА НАМАЛЯ РАЗХОДА НА FEROZA?

                      Първоначално публикуван от Georgi Rudy Преглед на мнение
                      на предните колела има точно на фланеца едни врътки от което се включват и изключват предните колела. не знам точно какво им е наименованието затова не го споменавам. това като ми е включено не го пипам а от вътре го включвам и изключвам с лоста за 2H-4H(ако не се бъркам) само от там го превключвам
                      Зимата си ги карай заключени, няма проблем. Просто включвай на 4х4 само когато има нужда. Иначе скоро ще рИвеш, и ще питаш дали някой не продава раздатка за фероза.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #41
                        До: КАК ДА НАМАЛЯ РАЗХОДА НА FEROZA?

                        мерси за съветите на всички
                        още сега слизам и ги превключвам
                        да не стане

                        Коментар


                        • #42
                          До: КАК ДА НАМАЛЯ РАЗХОДА НА FEROZA?

                          Първоначално публикуван от nedqlko Преглед на мнение
                          здравеите колеги , намерих причината за големият разход за съжаление се оказа в двигателя започна да пуши периодично син пушък от ауспуха и когато отворя капачката на маслото - духа и променя оборотите но не гори масло мнението на един монтиор е само смяна на сигменти или ако има нужда и шлаиф но можело пак да пропуши след някои друг месец аз искам да чуя ВАШЕТО мнение
                          Колега не ти препоръчвам смяна само на сегменти - по-добре си карай така и събери повече пари за цял ремонт (шлайфане+нови бутала). Само сегменти е съмнително дали няма да почне да харчи повече масло от преди. Успех

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X