Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ще сменям гарнитура. Някакви съвети за допълнителни работи?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Ще сменям гарнитура. Някакви съвети за допълнителни работи?

    По въпроса за гумичките на клапаните - не стават от нищо друго - само от Фероза. При това са няколко вида, така, че трябва да имаш оригинална и да мериш. ( Те може и да са еднакви на всички Ферози 1.6 16V, но явно в различните магазини си ги кръщават за Фероза, колкото да го пробутат. Така, че от няколко вида гумички за Фероза - стана един вид).

    Като я взех от ремонт прекъсваше здраво и равномерно - на ниски обороти на около секунда губи такт. Прекъсването беше и на бензин и на газ. И при ниски и при високи обороти.
    Свещите, кабелите и лулите са нови.
    На Елкона - всичко е точно. Енергията на искрата е доба. Изпреварването при различнии обороти също.
    Слушах инжекторите - уж работят като е на бензин, ама после се сетих, че на газ не играят, а тя пак прекъсва.
    Прегледах всички кабели и връзки.
    Не.... и не.
    Закарах я да и меря компресия - между 11,5 и 13 атмосфери на цилиндрите ( между другото не знам дали това е нормално и колко трябва да бъде).

    Какво се оказа. Като връщаше свещите на мястото им, момъка дето мери компресията забеляза, че разстоянието между електродите на две свещи е много малко. Оправи го и прекъсването изчезна.
    После разбрах, че като свалял главата, майстора не е свалил свещите и докато са я мотали насам натам са подбили електродите.

    Имам обаче един проблем, който го имаше и преди ремонта.
    Пали, но докато загрее няма ниски обороти и ако я изтърва ( а това се случва постоянно - по кръстовища или светофари - гасне). Докато е студена не може да държи обороти без газ - пада под 400 и гасне. Като загрее - няма проблем - държи си 800 оборота и цъка като часовник. Това е и на газ и на бензин. ?!?! След ремонта, стрелката на температурата седи малко в ляво от средата, но парното е добре. Освен това загрява много бързо до нормална температура - за две три минути. После стрелката си седи на едно място.

    Коментар


    • #17
      До: Ще сменям гарнитура. Някакви съвети за допълнителни работи?

      Опитай да смениш датчиците за температурата на двигателя и за температурата на входящия въздух. Тоя за въздуха е на всмукателния колектор, а другия за антифриза беше някъде около/под делкото. Стралката за температура и компютъра ползват различни датчици за температура на охлаждащата течност. Тоя на компютъра (който ни интересува) е с 2 извода, а тоя за стрелката - с един.

      Водния го има в Евро07, а въздушния не знам къде, понеже не съм го търсил - моя е в норма.

      Все не ми остава време да го сменя.

      Но ако не е газво инжекцион, а обикновен, може и да не е от това.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар

      Активност за темата

      Свий

      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

      Зареждам...
      X