До: Ще сменям гарнитура. Някакви съвети за допълнителни работи?
По въпроса за гумичките на клапаните - не стават от нищо друго - само от Фероза. При това са няколко вида, така, че трябва да имаш оригинална и да мериш. ( Те може и да са еднакви на всички Ферози 1.6 16V, но явно в различните магазини си ги кръщават за Фероза, колкото да го пробутат. Така, че от няколко вида гумички за Фероза - стана един вид).
Като я взех от ремонт прекъсваше здраво и равномерно - на ниски обороти на около секунда губи такт. Прекъсването беше и на бензин и на газ. И при ниски и при високи обороти.
Свещите, кабелите и лулите са нови.
На Елкона - всичко е точно. Енергията на искрата е доба. Изпреварването при различнии обороти също.
Слушах инжекторите - уж работят като е на бензин, ама после се сетих, че на газ не играят, а тя пак прекъсва.
Прегледах всички кабели и връзки.
Не.... и не.
Закарах я да и меря компресия - между 11,5 и 13 атмосфери на цилиндрите ( между другото не знам дали това е нормално и колко трябва да бъде).
Какво се оказа. Като връщаше свещите на мястото им, момъка дето мери компресията забеляза, че разстоянието между електродите на две свещи е много малко. Оправи го и прекъсването изчезна.
После разбрах, че като свалял главата, майстора не е свалил свещите и докато са я мотали насам натам са подбили електродите.
Имам обаче един проблем, който го имаше и преди ремонта.
Пали, но докато загрее няма ниски обороти и ако я изтърва ( а това се случва постоянно - по кръстовища или светофари - гасне). Докато е студена не може да държи обороти без газ - пада под 400 и гасне. Като загрее - няма проблем - държи си 800 оборота и цъка като часовник. Това е и на газ и на бензин. ?!?! След ремонта, стрелката на температурата седи малко в ляво от средата, но парното е добре. Освен това загрява много бързо до нормална температура - за две три минути. После стрелката си седи на едно място.
По въпроса за гумичките на клапаните - не стават от нищо друго - само от Фероза. При това са няколко вида, така, че трябва да имаш оригинална и да мериш. ( Те може и да са еднакви на всички Ферози 1.6 16V, но явно в различните магазини си ги кръщават за Фероза, колкото да го пробутат. Така, че от няколко вида гумички за Фероза - стана един вид).
Като я взех от ремонт прекъсваше здраво и равномерно - на ниски обороти на около секунда губи такт. Прекъсването беше и на бензин и на газ. И при ниски и при високи обороти.
Свещите, кабелите и лулите са нови.
На Елкона - всичко е точно. Енергията на искрата е доба. Изпреварването при различнии обороти също.
Слушах инжекторите - уж работят като е на бензин, ама после се сетих, че на газ не играят, а тя пак прекъсва.
Прегледах всички кабели и връзки.
Не.... и не.
Закарах я да и меря компресия - между 11,5 и 13 атмосфери на цилиндрите ( между другото не знам дали това е нормално и колко трябва да бъде).
Какво се оказа. Като връщаше свещите на мястото им, момъка дето мери компресията забеляза, че разстоянието между електродите на две свещи е много малко. Оправи го и прекъсването изчезна.
После разбрах, че като свалял главата, майстора не е свалил свещите и докато са я мотали насам натам са подбили електродите.
Имам обаче един проблем, който го имаше и преди ремонта.
Пали, но докато загрее няма ниски обороти и ако я изтърва ( а това се случва постоянно - по кръстовища или светофари - гасне). Докато е студена не може да държи обороти без газ - пада под 400 и гасне. Като загрее - няма проблем - държи си 800 оборота и цъка като часовник. Това е и на газ и на бензин. ?!?! След ремонта, стрелката на температурата седи малко в ляво от средата, но парното е добре. Освен това загрява много бързо до нормална температура - за две три минути. После стрелката си седи на едно място.
Коментар