Фероза, 1,6 V - инжекцион.
Ако някой може да ме подсети за нещо, което трябва да направя покрай смяната на гарнитурата на главата - ще му бъда благодарен.
Аз бях пуснал един постинг, за това, че пуши при запалване и прекъсва докато загрее.
Пробваха я в един сервиз с тестер - слага се на отвора на радиатора нещо каро аерометър с една синя течност, и след една две минути течността се обезцветява - даже леко пожълтява. Това означавало. че минават изгорели газове в охладителната система.
Имам няколко чуденки, на които не знам отговорите.
1. Предлагат ми да ми направят гарнитурата, а не да взема готова. Било много по-сигурно. Поръчковата е двойно по-скъпа 70-80 лв., но гарантират качеството, материала и това, че ще е като оригиналната. Заслужава ли си или да търся "оригинална".
2. Смяна на гумичките на клапаните - трябва ли да се прави.
3. Шлайфат ли се клапаните или там някакъв друг ремонт.
4. Джипката уж е на 130000, ама това не е ясно. Да меря ли компресия и да сменям сигменти или не е нужно.
5. Нужни ли са някакви допълнителни неща - гарнитурки, пружинки или там други джиджавки, които да се сменят при този ремонт.
6. Има ли вероятност, болтовете на главата да са клеясали, или се развиват нормално. По принцип, на тази джипка май няма болт, дето да не се запъва при опит да го развиеш.
7. Вероятно главата трябва да се надуе, за да съм сигурен, че е здрава и да се види дали не е усукана.
Ако някой може да ме подсети за нещо, което трябва да направя покрай смяната на гарнитурата на главата - ще му бъда благодарен.
Аз бях пуснал един постинг, за това, че пуши при запалване и прекъсва докато загрее.
Пробваха я в един сервиз с тестер - слага се на отвора на радиатора нещо каро аерометър с една синя течност, и след една две минути течността се обезцветява - даже леко пожълтява. Това означавало. че минават изгорели газове в охладителната система.
Имам няколко чуденки, на които не знам отговорите.
1. Предлагат ми да ми направят гарнитурата, а не да взема готова. Било много по-сигурно. Поръчковата е двойно по-скъпа 70-80 лв., но гарантират качеството, материала и това, че ще е като оригиналната. Заслужава ли си или да търся "оригинална".
2. Смяна на гумичките на клапаните - трябва ли да се прави.
3. Шлайфат ли се клапаните или там някакъв друг ремонт.
4. Джипката уж е на 130000, ама това не е ясно. Да меря ли компресия и да сменям сигменти или не е нужно.
5. Нужни ли са някакви допълнителни неща - гарнитурки, пружинки или там други джиджавки, които да се сменят при този ремонт.
6. Има ли вероятност, болтовете на главата да са клеясали, или се развиват нормално. По принцип, на тази джипка май няма болт, дето да не се запъва при опит да го развиеш.
7. Вероятно главата трябва да се надуе, за да съм сигурен, че е здрава и да се види дали не е усукана.
Коментар