Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Радиатор-взаимозаменяемост

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Радиатор-взаимозаменяемост

    Първоначално публикуван от REGULATOR Преглед на мнение
    Ами прав си,така е! Ама колко пъти ще влезна в реката с кипнал радиатор (щото виското тогава си влиза в силата)?...
    Влизаш си в работна температура. Перката си върти на бяс...

    Коментар


    • #17
      До: Радиатор-взаимозаменяемост

      Aми, точно в работна температура виското не е зацепено. Трябва си малко повечко тормоз. Вероятно водата ще накара перката да върти по- бавно или ще я спре. Аз се бухах в работна температура във вода до горния край фаровете. При това бая ръчкане падна , докато разбера че ще трябва помощ от приятел. Докато дойде помощта си работи безгрижно на празен ход десетина минути...
      Your conscience is all you can take to your grave.

      Коментар


      • #18
        До: Радиатор-взаимозаменяемост

        При мен след челен удар поради липсата на финанси за нов радиатор се мина на вариант радиатор и вентилатор от Пасат. Общата площ на пасатовия радиатор е колкото на този на Daihatsu. Единствен недостатък - и двата отвора са от една и съща стрна и трява 50 сантима удължаване на съединението, което е от главата към радиатора. Нещата се успаха. Поне до момента. Двигателят загрява за 5-7 минути. При каране в София електрическата перка не се включва. При юркане по баирите се включва от време на време.

        Чакам летните жеги за да я видим тогава. Последното издевателство - 5 километра влачене на Фрилендър дълга база само на 4х4 бавни. Температурата не подмина средата.
        Аз не вярвам в чудеса!
        Разчитам на тях!

        Коментар


        • #19
          До: Радиатор-взаимозаменяемост

          Подкрепям Регулатор и Ловеца на тигри , защото :
          -перките закрепени на виското са пласмасови не се изкривяват като на ЗИЛ 131 , които са от щампована ламарина. В казармата сме форсирали реки и който не си махнеше ремъка сменяше радиатор. Въпреки че водната помпа не въртеше при преминаването на реката ЗИЛ-вете не загряваха кой знай колко, защото сигурно бяха потопени до праговете във вода.
          - освен ферозата имам и Хюндай грейс с двг Митсубиши 2,5Д. При влизане в река преди две години ми се случи да потъна до виското което като загреба малко вода намали въртенето си и почти спря.
          Jeep grand cherokee 4.0

          Toyota 4rynner 2.4 td

          Коментар


          • #20
            До: Радиатор-взаимозаменяемост

            Първоначално публикуван от Delcho Преглед на мнение
            Колега, виж моята тема за ел. вентилатор на Фероза. Аз направих този вариант, но не излезе сполучлив. Виското има далеч по-голяма производителност. Проблема може би е в малкото разстояние между радиатора и водната помпа, което не позволява да се монтира по-мощен вентилатор.
            Съгласен съм с теб,че трябва да запазваме оригиналната концепция но явно виското на Ферозката е още една от детските и болести и това я предлазполага към греене,гарнитури и вся остальная сволоч.Споделям че реших проблема с Нивата много удачно.При Ферозата също мисля че може да се реши удачно с независимо охлаждане,което има повече предимства от виското.
            МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

            Коментар


            • #21
              До: Радиатор-взаимозаменяемост

              Според мен добрите резултати, които постигнах с ел. вентилатор се дължат и на смяната на радиатора. Не смятам, че може да се постигне същото ако се постави електрически вентилатор вместо виското, а радиатора остане същия.

              Разликите на пасатовия спрямо оригиналния за няколко:
              - дебелината и броя на тръбичките - оригиналният е с много на брой, но тесни тръбички. Пасатовият е с по-малко на брой тръбички, но значително по-широки.
              - Размерите - оригиналния е почти квадратен. Пасатовия е правоъгълен - нисък, широк. Идеално пасва изцяло зад решетката, без да попада в закритата от номера площ.
              - цената - всички знаем цената на оригиналния. Цената на пасатовия беще от порадъка на 90 лева за нов.
              Аз не вярвам в чудеса!
              Разчитам на тях!

              Коментар


              • #22
                До: Радиатор-взаимозаменяемост

                Можеш ли да споделиш къде си монтирал датчика за вкл. на вентилатора , ако можеш снимай. Утре ще правя интервенция на радиатора / отворяне и шополиране/ и ако не се оправи след това ще пристъпя към вариант Б , който ти си направил.
                Jeep grand cherokee 4.0

                Toyota 4rynner 2.4 td

                Коментар


                • #23
                  До: Радиатор-взаимозаменяемост

                  Ако става дума за пасатовия радиатор - той си има заводска втулка за датчик. В момента съм с датчик от Рено Лагуна с две степени. Пасва точно. Използвам степента за по-ниска температура.
                  Аз не вярвам в чудеса!
                  Разчитам на тях!

                  Коментар


                  • #24
                    До: Радиатор-взаимозаменяемост

                    След направената интервенция , стрелката на температурата се държи добре т.е. на дванадесет без малко , а също така извадих и термостата и го почистих. Подкрепям казаното че , радиатора е близък до този на ЛАДА , дори майстора попита дали не е тъкъв.
                    Jeep grand cherokee 4.0

                    Toyota 4rynner 2.4 td

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X