Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ресори и прочие ...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ресори и прочие ...

    значи малко опит да споделя . купих си на скоро Дайхатсу Фероза и двата ресьора бяха счупени. листове по размер стават почти от всички японски (ширина 60 мм , дебелина 5 мм). За съжаление втора употреба цената е 50-60 лв. на лист . В крайна сметка намерих от волга (24-ка) 2 за 100 лв. те са по 6 листа 65мм х 4 мм. Едно към едно не стават защото са по дълги Аз разкомплектовах оригиналните - изхвърлих счупения лист и добавих 3 . Един под коренния и два най отдолу. Джипа сега е около 8 см по висок и возията е доста по комфортна ( на пътя). между другото същите ресьори - включително и коренния стават за Исузуто дано съм бил полезен.
    Daihatsu Terios ,Hyundai SF Classic, Suzuki Vitara Classic , Honda MTX 80 , ATV 200 cc (китайче) ,LZ4GG , GPS
    [url=http://my.flightmemory.com/pepsii][img]http://my.flightmemory.com/banner/pepsii.gif[/img][/url]

  • #2
    Едно към едно не стават защото са по дълги
    Колко точно са дълги?

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от Паджеровод
      Едно към едно не стават защото са по дълги
      Колко точно са дълги?
      ами ще ти ги премеря в събота. Сравнително са по дълги с около 20 см от оригиналните.
      Daihatsu Terios ,Hyundai SF Classic, Suzuki Vitara Classic , Honda MTX 80 , ATV 200 cc (китайче) ,LZ4GG , GPS
      [url=http://my.flightmemory.com/pepsii][img]http://my.flightmemory.com/banner/pepsii.gif[/img][/url]

      Коментар


      • #4
        А случайно да знаеш къде шпренгват ресори и на каква цена? Трупърът ми е леко увиснал одзад като всяка безжалостно експлоатирана бивша служебна кола Няма счупени листове, но ресорите са уморени. Най-долният лист е съвсем изправен
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • #5
          но те на уаска и на волга са е еднаква дължина! Разликата е в ширината! На волгата са по тесни - 5см на уаза джип са 6см! Дори предните са по-къси от задните, така че се едните требва да стават по дължина! Пакет нов е към 65-70 лева на уаза! А някаде ако намерите залежали са по 40-50! Аз за толкова си купих за моята тойота!
          4ао
          Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от Scrapheap
            А случайно да знаеш къде шпренгват ресори и на каква цена? Трупърът ми е леко увиснал одзад като всяка безжалостно експлоатирана бивша служебна кола Няма счупени листове, но ресорите са уморени. Най-долният лист е съвсем изправен
            аз не бих шпренгвал - резултата не е дълготраен , а хамалогията по свалянето и качването е същата. по добре подложи листове или направо ги смени (ако пък има откъде да намериш нови по съвета на Дини - супер!). Ако искаш остатъка от волговите (останаха ми двата най-дълги и най-късия лист) - обади се (ЛС или мейл ).
            Daihatsu Terios ,Hyundai SF Classic, Suzuki Vitara Classic , Honda MTX 80 , ATV 200 cc (китайче) ,LZ4GG , GPS
            [url=http://my.flightmemory.com/pepsii][img]http://my.flightmemory.com/banner/pepsii.gif[/img][/url]

            Коментар


            • #7
              Между листовете оригинално има едни пластмасови подложки против скърцане. Като се износят те и става неприятно. Някой сменял ли ги е с нещо "направи си сам"? Нека сподели опит

              Коментар


              • #8
                Имам два новички задни за 469, седем листови, на който му вършат работа - негови са.
                А виж втулките са противоскърцащи на последно място. Те всъщност са ресьорите на ресьора. Пакета се смята с именно такива антифрикционни елементи, когато се превърне в ръждива монолитна греда той вече работи по съвсем друг начин. Ценното му е че все пак продължава да работи за разлика от пружините.

                Коментар


                • #9
                  виждал съм "комбинирано" окачване - ресорно с добавени пружини... дори наскоро видях един такъв камион по пътя за Своге...
                  би трябвало да не е трудно за правене /само стойки за пружините/...
                  помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                  Коментар


                  • #10
                    Това съм го правил на ремарке с цел товарене "до откат"
                    Но не ми хареса - хода на ресьорите е много малък и няма място за добра пружина, затова просто сложих яки гумени тампони. Забелязах, че когато са с подходяща форма се плучава дори комфортно окачване; имам предвид няма блъскане при допира с тампона, а меко но "решително" опиране

                    Коментар


                    • #11
                      Евентуално ако някой знае размерите на ресьорите на Дайхацу Фероза ,моля да ги съобщи !

                      Коментар


                      • #12
                        Първоначално публикуван от veni
                        Евентуално ако някой знае размерите на ресьорите на Дайхацу Фероза ,моля да ги съобщи !
                        мойте (Фероза 1.6 16в - 91 г.) бяха :

                        1170х60х6
                        1125х60х6
                        870х60х6
                        965х60х6
                        и най отдолу
                        610х60х14
                        Daihatsu Terios ,Hyundai SF Classic, Suzuki Vitara Classic , Honda MTX 80 , ATV 200 cc (китайче) ,LZ4GG , GPS
                        [url=http://my.flightmemory.com/pepsii][img]http://my.flightmemory.com/banner/pepsii.gif[/img][/url]

                        Коментар


                        • #13
                          мойте (Фероза 1.6 16в - 91 г.) бяха :

                          Благодаря !

                          Коментар


                          • #14
                            Здравейте.Счупих ресьор на ферозата и използвах горният лист от полски фият.Малко по-дълъг е и се преправя.За съжаление сега се счупи другият ресьор .Преди карах Роки и на него чупих няколко пъти ресьори.Някой знае ли дали това си е слабо място при тези джипове или аз съм лош шофьор.

                            Коментар


                            • #15
                              Първоначално публикуван от bpl
                              Здравейте.Счупих ресьор на ферозата и използвах горният лист от полски фият.Малко по-дълъг е и се преправя.За съжаление сега се счупи другият ресьор .Преди карах Роки и на него чупих няколко пъти ресьори.Някой знае ли дали това си е слабо място при тези джипове или аз съм лош шофьор.
                              според мен се чупят защото положението на ресьора е нестандартно.

                              Единия край е почти паралелно на земята , а другият огънат и затова се товари повече.

                              Но аз не съм специалист ...

                              Мойте (от волга) карат вече година.
                              Daihatsu Terios ,Hyundai SF Classic, Suzuki Vitara Classic , Honda MTX 80 , ATV 200 cc (китайче) ,LZ4GG , GPS
                              [url=http://my.flightmemory.com/pepsii][img]http://my.flightmemory.com/banner/pepsii.gif[/img][/url]

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X