Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лондонски тест на Фероза F300 и ужасно скърцане

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Лондонски тест на Фероза F300 и ужасно скърцане

    Я да ви питам за хъбовете, като ги развъртя шестограмите всичката карантия ли им изпада комплект или трябва да ровя и на вътре за още нещо ,и това лъскавото дето е около самата перчатка и то ли изпада или си остава на колелото? Съжалявам ам несъм разглобявал, а искам ако е гарга да е рошава и освен щестограма ,трябва ли друг струмент?
    Honda HR-V/CRV кАтър връз кАтър - YAMAHA BOOSTER 50CC; ВСИЧКО ДЕСЕН ВОЛАН

    Коментар


    • #32
      До: Лондонски тест на Фероза F300 и ужасно скърцане

      не се бърка навътре, при мен първо се развиват малките 3мм (ако превъртат Т20 еврейска) и след това големите, ако са като моите.
      Прикачени файлове
      Последно редактирано от sapporo; 30-01-08, 10:24.
      Bertone freeclimber 1.8 115hp

      Коментар


      • #33
        До: Лондонски тест на Фероза F300 и ужасно скърцане

        Евала. тенкю, ще го погледна ако е идентичен да го свалям ли? а там с каъв струмент се бъколи?
        Honda HR-V/CRV кАтър връз кАтър - YAMAHA BOOSTER 50CC; ВСИЧКО ДЕСЕН ВОЛАН

        Коментар


        • #34
          До: Лондонски тест на Фероза F300 и ужасно скърцане

          при мен са 12 и 14 мм, за там мога да гадая, и ако можеш вземи само вилката, моя кардан е по къс от ферозовия, ако излиза по-ефтино.
          Bertone freeclimber 1.8 115hp

          Коментар


          • #35
            До: Лондонски тест на Фероза F300 и ужасно скърцане

            Първоначално публикуван от sapporo Преглед на мнение
            при мен са 12 и 14 мм, за там мога да гадая, и ако можеш вземи само вилката, моя кардан е по къс от ферозовия, ако излиза по-ефтино.

            а карето как да го избия лесно ли е? и този външния щестограм сега го виждам той кой размер е това явно е под тая лъскавата капачка
            Honda HR-V/CRV кАтър връз кАтър - YAMAHA BOOSTER 50CC; ВСИЧКО ДЕСЕН ВОЛАН

            Коментар


            • #36
              До: Лондонски тест на Фероза F300 и ужасно скърцане

              задния е 8 или 10 мм, а за карето аз ще го извадя лесно ако не си вадил ще ти е трудно, по нашите морги режат ненужното. телефона ми го има в профила, ако разбереш нещо ми прати съобщение .
              Bertone freeclimber 1.8 115hp

              Коментар


              • #37
                До: Лондонски тест на Фероза F300 и ужасно скърцане

                Само за уточнение: прикачил съм снимка на мойта отпред. Виж дали е същото.

                Фаровете ляв и десен са еднакви. Взимай ги направо двата, ако са на добра цена.

                И бронята, ако решиш все пак, барабар със страничните пластмаси, макар че ти така или иначе едва ли ще си играеш да ги сваляш.

                И пак предварително дати кажа едно голямо ЕВАЛА от мен. Имам представа каква е играчката.
                Прикачени файлове
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #38
                  До: Лондонски тест на Фероза F300 и ужасно скърцане

                  остави кардана, става сложно, и благодаря ти за отзивчивостта
                  Bertone freeclimber 1.8 115hp

                  Коментар


                  • #39
                    До: Лондонски тест на Фероза F300 и ужасно скърцане

                    спарки твоята е същата така че ще свалям, а за кардана ако не е мноо занимавка и е същия ще го сваля- освен ако риска не е голям за теб като инвестиция защото не мога да знам -както и ти -дали ще стане , само наглед ако е същия! владко сега намери хора дето превозват стоки и багажи за БГ днес ще им звънна да видя колко пари искат ще ви информирам и тогава ще поразгледам и за още морги- имало една само за японски автомобили , белким задоволиме българския пазр на ферози
                    Honda HR-V/CRV кАтър връз кАтър - YAMAHA BOOSTER 50CC; ВСИЧКО ДЕСЕН ВОЛАН

                    Коментар


                    • #40
                      До: Лондонски тест на Фероза F300 и ужасно скърцане

                      Страшен си! Не е истина направо.

                      А тия планки за резонатроната кутия наистина много ми трябват. Не ми се играе 3 дена да си ги правя сам, ако случайно видиш някъде бензинка ги взимай. Трябва ти само ключе десятка. Аз ако съм ще ги смъкна със светлинна скорост.

                      Ама стига толкоз че ставам нахален вече.

                      Между другото можеш да провериш колко струват шарнирите за фероза там. Нови в магазин. Тук са по 150лв единия, а те са 4. Желаещи няма да липсват. По интернет съм намерил полски, питах ги как да си купя от България, но отговор не получих.

                      На мен не ми трябват все още, но ако са на добра цена бих взел един комплект, дори и да се наложи да ги продавам после.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #41
                        До: Лондонски тест на Фероза F300 и ужасно скърцане

                        Първоначално публикуван от zmiata29 Преглед на мнение
                        абе тука има всичко и е по евтино мерси,ама я ми кажи за тоя безоловен си се хванал , кажи има ли разлика щото тая тука е дизел
                        Ако е дизел остави няма да е същата.
                        О899 2б2 1З2

                        Коментар


                        • #42
                          До: Лондонски тест на Фероза F300 и ужасно скърцане

                          егати скърцането, ще ти излезе през носа
                          Bertone freeclimber 1.8 115hp

                          Коментар


                          • #43
                            До: Лондонски тест на Фероза F300 и ужасно скърцане

                            Нека нека, ама си залужава, щото сте пичове и щото така трябва ,който може да помага,нали затова се нарича КЛУБ!
                            Иначе щеше да е некаъв сбирщайн, а и утре кат закъсам пък и аз да имам очи , ама айде стига бля бля, дано се закваси работата с превоза - другото квото мога ще оглозгам!
                            ЗНАЧИ КАПАЧКАТА ЗА РЕЗЕРВОАРА ОТПАДНА въпреки че си мисля че не би трябвало да не стане
                            С КАРДАНА пардон ВИЛКАТА??????
                            Honda HR-V/CRV кАтър връз кАтър - YAMAHA BOOSTER 50CC; ВСИЧКО ДЕСЕН ВОЛАН

                            Коментар


                            • #44
                              До: Лондонски тест на Фероза F300 и ужасно скърцане

                              не го взимай кардана
                              Bertone freeclimber 1.8 115hp

                              Коментар


                              • #45
                                До: Лондонски тест на Фероза F300 и ужасно скърцане

                                на владко33 хъбовете са му в кърпа вързани, за бронята, габаритите са коренно различни, като на рокито са и не съм ги свалил,антената се оказа че е с един винт и е прикачена по съвсвем друг начин ,(гледах по моята) така че и нея не съм а за фаровете ми искаха много пари за тях и аз ги отказах така че, колкото толкова-сори но ще търся и ще пиша пак като намеря нещо
                                Honda HR-V/CRV кАтър връз кАтър - YAMAHA BOOSTER 50CC; ВСИЧКО ДЕСЕН ВОЛАН

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X