Здравейте, аз ъм оня с десния волан, излезе ми застаховката и реших да настъпя джипката из лондон, а тука трафик дал господ, а улиците (някой)тесни , и се изнервих та направих един обратен завой и през тротоара та обратно, всичко на ферозката си е супер държи се прекрасно, не заграва в задръстванията и на дълго , само че като се качих на горепосочения тротоар и нали има леко посукване, та като изскърца нещо от долу-ужас, викам- трябва пак да пробвам и на един тротоар пак кръъъъъъц, кръъъъъъц това което поне успях май да разбера че скърцането идва отпред от двете страни май, има ли някой идея какво може да е това , аз си мисля да не е от торсионите нещо?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Лондонски тест на Фероза F300 и ужасно скърцане
Свий
X
-
До: лондонски тест на ферза F300 и ужасно сърцане
има писано потемата има и снимки,не е никакъв проблем, проявява се при пълен ляв или десен. Скърца от ограничителните болтове, като се наведеш ще ги видиш, болтовете са на шенкелитеBertone freeclimber 1.8 115hp
-
До: лондонски тест на ферза F300 и ужасно сърцане
Няма страшно . Както каза колегата нормално е при навит до край волан. Само да допълня, че като слизаш от тротоари или други препядствия може да опре болта и изскърца и при не чак докрай навит, понеже нали има все пак някакво друсване и лашкане. Някъде май бях чел за модификации, които да го спрат, ама не си струва усилията според мен.Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.
Коментар
-
До: Лондонски тест на Фероза F300 и ужасно скърцане
внимавай с тротоарите, че Лондон не е София и може да ти вземат книжката...помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
До: Лондонски тест на Фероза F300 и ужасно скърцане
оф слава богу , щот се изплаших и то не за друго ами , преди имах хонда шатъл от старите дето отпед е с торсиони, та на нея чупих торсион и беше мноо неприятно преживяване, вчера докато се разхождах минах през две морги тука , и ако ви кажа че имаше две ферози дето нищо им нямаше, на мен ми трябваше това ключе дето е на вратата долу дето задейства плафона и помолих един от стафа да ми отвори вратата че беше заключена едната и тоя с чука фрасс стъкалцето на сол и отвори, викам това в БГ някой брат реве за него ама ........ тука моргите са рай, влизаш вътре със струмента и си сваляш каквото ти трябва а на изхода сам казваш какво даваш за частите който си свалил и никой не ти оспорва решението!Honda HR-V/CRV кАтър връз кАтър - YAMAHA BOOSTER 50CC; ВСИЧКО ДЕСЕН ВОЛАН
Коментар
-
До: Лондонски тест на Фероза F300 и ужасно скърцане
казвайте какво само имаитепредвид че ще трябва да не са много едри неща че нямам място каде да ги карам , ще съм пълен са багажа ми от тукаHonda HR-V/CRV кАтър връз кАтър - YAMAHA BOOSTER 50CC; ВСИЧКО ДЕСЕН ВОЛАН
Коментар
-
До: Лондонски тест на Фероза F300 и ужасно скърцане
Предните мигачи+габарити (тук са по 40лв единия нови, но в момента няма). Оригинална антена.
Скобите, държащи резонаторната кутия, която се намира над капака на клапаните. (позиция 220 и 221 на картинката, която съм прикачил) Имат ги ферозите от 1990г нататък.
Ако има и ръчни хъбове и излизат до 200лв двата, със сигурност някой веднага ще ги вземе. (vladi33 търси в момента, ако искаш му прати едно лично).
По принцип исках и здрава предна броня, но това явно ще ти е голямо. Ако не ти е проблем обаче можеби може да се прати по някой автобус за тук. Ако не ти се разправя - здраве да е.
Всичко, което изброих, се сваля лесно.
За всичко съответно си плащам както си му е реда, пък то се знае и че почерпка ще има.
Пак казвам, ако не ти се разправя - напълно те разбирам, така че решението е само твое, без изобщо да се ангажираш.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
До: Лондонски тест на Фероза F300 и ужасно скърцане
другата събота ще отида да сваля това онова тка че казвайте още дребни чарколяци, а ако и един икробус тръгне за софия ще има и големи неща но не чак толкова , и двете ферози са дизелиHonda HR-V/CRV кАтър връз кАтър - YAMAHA BOOSTER 50CC; ВСИЧКО ДЕСЕН ВОЛАН
Коментар
-
До: Лондонски тест на Фероза F300 и ужасно скърцане
Първоначално публикуван от zmiata29 Преглед на мнениедругата събота ще отида да сваля това онова тка че казвайте още дребни чарколяци, а ако и един икробус тръгне за софия ще има и големи неща но не чак толкова , и двете ферози са дизели
На ферозата например, освен всичко друго, мигачите с габаритите са на бронята. На рокито са под фара, и са леко различни.
То е една манджа с прас с тия модели. В Япония пък е съвсем друго. В Америка също. Некъф АТ.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
До: Лондонски тест на Фероза F300 и ужасно скърцане
това са 2.9 дизелови спортраци,който в муцината и до края на вратите са същите като ферозите,от зад мисля вратата и бронята са същите , само дето са по дълга база и хардтопа е повдигнат с едно прозорче отгоре допълнително таблото и салона май също са еднакво само че таблити е от старите дето е с едни квадратни уредиHonda HR-V/CRV кАтър връз кАтър - YAMAHA BOOSTER 50CC; ВСИЧКО ДЕСЕН ВОЛАН
Коментар
-
До: Лондонски тест на Фероза F300 и ужасно скърцане
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеДизелови ферози няма. Това са рокита, освен ако не са им сменяни двигателите. Сигурен ли си че не са с цял мост отпред? Ако са с цял, със сигурност не са ферози. Ако са си с A-рамена, демек независимо окачване отпред, значи са ферози със сменен двигател, или рокита, продавани като ферози.
На ферозата например, освен всичко друго, мигачите с габаритите са на бронята. На рокито са под фара, и са леко различни.
То е една манджа с прас с тия модели. В Япония пък е съвсем друго. В Америка също. Некъф АТ.Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар