Здравейте, аз ъм оня с десния волан, излезе ми застаховката  и реших да настъпя джипката из лондон, а тука трафик дал господ, а улиците (някой)тесни , и се изнервих та направих един обратен завой и през тротоара та обратно, всичко на ферозката си е супер държи се прекрасно, не заграва в задръстванията и на дълго , само че като се качих на горепосочения тротоар и нали има леко посукване, та като изскърца нещо от долу-ужас, викам-
 излезе ми застаховката  и реших да настъпя джипката из лондон, а тука трафик дал господ, а улиците (някой)тесни , и се изнервих та направих един обратен завой и през тротоара та обратно, всичко на ферозката си е супер държи се прекрасно, не заграва в задръстванията и на дълго , само че като се качих на горепосочения тротоар и нали има леко посукване, та като изскърца нещо от долу-ужас, викам- трябва пак да пробвам и на един тротоар пак кръъъъъъц, кръъъъъъц това което поне успях май да разбера че скърцането идва отпред от двете страни май, има ли някой идея какво може да е това , аз си мисля да не е от торсионите нещо?
 трябва пак да пробвам и на един тротоар пак кръъъъъъц, кръъъъъъц това което поне успях май да разбера че скърцането идва отпред от двете страни май, има ли някой идея какво може да е това , аз си мисля да не е от торсионите нещо?
							
						
					 излезе ми застаховката  и реших да настъпя джипката из лондон, а тука трафик дал господ, а улиците (някой)тесни , и се изнервих та направих един обратен завой и през тротоара та обратно, всичко на ферозката си е супер държи се прекрасно, не заграва в задръстванията и на дълго , само че като се качих на горепосочения тротоар и нали има леко посукване, та като изскърца нещо от долу-ужас, викам-
 излезе ми застаховката  и реших да настъпя джипката из лондон, а тука трафик дал господ, а улиците (някой)тесни , и се изнервих та направих един обратен завой и през тротоара та обратно, всичко на ферозката си е супер държи се прекрасно, не заграва в задръстванията и на дълго , само че като се качих на горепосочения тротоар и нали има леко посукване, та като изскърца нещо от долу-ужас, викам- трябва пак да пробвам и на един тротоар пак кръъъъъъц, кръъъъъъц това което поне успях май да разбера че скърцането идва отпред от двете страни май, има ли някой идея какво може да е това , аз си мисля да не е от торсионите нещо?
 трябва пак да пробвам и на един тротоар пак кръъъъъъц, кръъъъъъц това което поне успях май да разбера че скърцането идва отпред от двете страни май, има ли някой идея какво може да е това , аз си мисля да не е от торсионите нещо?
							
						
 Лондонски тест на Фероза F300 и ужасно скърцане
									
									
									Лондонски тест на Фероза F300 и ужасно скърцане
								

 . Както каза колегата нормално е при навит до край волан. Само да допълня, че като слизаш от тротоари или други препядствия може да опре болта и изскърца и при не чак докрай навит, понеже нали има все пак някакво друсване и лашкане. Някъде май бях чел за модификации, които да го спрат, ама не си струва усилията според мен.
 . Както каза колегата нормално е при навит до край волан. Само да допълня, че като слизаш от тротоари или други препядствия може да опре болта и изскърца и при не чак докрай навит, понеже нали има все пак някакво друсване и лашкане. Някъде май бях чел за модификации, които да го спрат, ама не си струва усилията според мен.
							
						

 
							
						 Дизелови ферози няма. Това са рокита, освен ако не са им сменяни двигателите. Сигурен ли си че не са с цял мост отпред? Ако са с цял, със сигурност не са ферози. Ако са си с A-рамена, демек независимо окачване отпред, значи са ферози със сменен двигател, или рокита, продавани като ферози.
Дизелови ферози няма. Това са рокита, освен ако не са им сменяни двигателите. Сигурен ли си че не са с цял мост отпред? Ако са с цял, със сигурност не са ферози. Ако са си с A-рамена, демек независимо окачване отпред, значи са ферози със сменен двигател, или рокита, продавани като ферози.
Коментар