Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Преговор за 4х4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Преговор за 4х4

    То и с фултайма и кални гуми си е веселба Док, Пенчо го е казал най-добре, ама и аз като него съм любопитен, барем един път включвал ли си го? И няма нищо смешно в това човек да попита, когато не знае. А това дето го умееш аз и да питам .. никога няма да го разбера.
    Георги Танев (0+)
    Land Rover Discovery 1 300 TDi
    Land Rover Club Bulgaria
    0887 930 238, 0878 797 768

    Коментар


    • #17
      От: Преговор за 4х4

      Аз лично Ферозката я имам 4-5год.вече и никога не съм включвал на бързи.Включвам бавните като се вкарвам на пътя за махалата че е черен път и изключвам като излизам на асфалта,па макар и с повече сняг и си карам само със задния мост!Сега и с КИА-та пътувам до Перник,ама я карам по същия начин.На заснежен асфалт никога не съм вкл.бързите,имам чувството че джипа е по несигурен и поднася повече.Правих си проба един път за 200-300 метра на асфалта с повече сняг и това беше!

      Коментар


      • #18
        От: Преговор за 4х4

        Често използвам 2 и 3 бавна. 2 ра ,за спускане по стръмен баир/понеже 1 ва е все едно да си натиснал спирачка/. А 3 та бавна е долу-горе като 1 ва бърза. Предимството е че ако дадеш по-рязко газ скоростта на колелетата не се променя като на 1 ва бърза и превъртането на лед и сняг се отлага за още малко.
        Бързите скорости си ги използвам за градско или извън/заснежено/, където даже и на 5 та бавна пак пъплиш.
        Sent from my Nokia s fenerche

        Коментар


        • #19
          От: Преговор за 4х4

          Т'ва Ферозата като Рокито ли е - 4Н на копче и с вакуум, а ръчката само 2Н, N и 4L?
          Тогава разбирам ако някой не ползвал 4Н - или не работи, или не е ясна функцията на копчето.
          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

          Коментар


          • #20
            От: Преговор за 4х4

            Лично мнение: Тръгна ли извън пътя (или по лош черен път) предпочитам бавните. Вместо да сменям само 1 и 2 бърза си редя всичките бавни.
            Technical Rescue Direct - life lies in courage
            http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

            Коментар


            • #21
              От: Преговор за 4х4

              Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
              Т'ва Ферозата като Рокито ли е - 4Н на копче и с вакуум, а ръчката само 2Н, N и 4L?
              Тогава разбирам ако някой не ползвал 4Н - или не работи, или не е ясна функцията на копчето.
              Не е с копче. Няма вакууми. Всичко е на лост и няма N.
              Георги Танев (0+)
              Land Rover Discovery 1 300 TDi
              Land Rover Club Bulgaria
              0887 930 238, 0878 797 768

              Коментар


              • #22
                От: Преговор за 4х4

                Поставих въпроса точно защото ги пробвах в дебел сняг и впечатлението ми беше,че нямаше особен ефект.На 4H си излязох по-лесно
                VENI-VIDI-VICI!

                Коментар


                • #23
                  От: Преговор за 4х4

                  Първоначално публикуван от dit_dh Преглед на мнение
                  ги пробвах в дебел сняг и впечатлението ми беше,че нямаше особен ефект.На 4H си излязох по-лесно
                  Ми в това няма нищо учудващо.
                  Вместо бързи бавни тинтири минтири всъщност на практика имаш 10 скорости, на коя от десетте ти е удобно зависи от пътните условия.
                  И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                  Коментар


                  • #24
                    От: Преговор за 4х4

                    Първоначално публикуван от margarit5 Преглед на мнение
                    Точен!Благодаря!
                    VENI-VIDI-VICI!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Преговор за 4х4

                      Удовлетворен съм,че поставения проблем не е безсмислен.Вероятно има общ принцип за ползване опциите на скоростите ,но до колкото разбирам,всеки си има собствена практика и начин на придвижване.И блъгодаря за компетентните отговори.Лека зима!
                      PS.В тази връзка,днес си пробвах Аутлендъра.Там дето драпам с Ферозата,не можах да издрапам с Мицубишито.Вярно,че ми е още "неусетно",но малкия Дзвер ми е по-"под кожата"!
                      VENI-VIDI-VICI!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Преговор за 4х4

                        Сега зимата ползвам редовно бавните,няколко дена на Бузлуджа,наистина много сняг,джипа адски потъва и иска газ,на бързите свършва ''силата'',просто снега е тежък и адски много.Когато има по-сериозен наклон и много сняг-първа бавна и газта до долу.Правил съм си експерименти,върна ли газта започва да спира и направо потъва,затова някои участъци ги карам ''на заварка'',с 4500-5500 оборота,иначе не става.При тези условия няма и как да сложиш 2-ра бавна например,просто джипа спира.В гората има доста сериозни наклони,там само бавни,някъде и само 1-ва бавна.Спусканията в гората,само на бавни,иначе ще запаля феродото.
                        Yamaha Yz450F
                        Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
                        Всичко с ''рошави''гуми!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Преговор за 4х4

                          Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                          4L ... В нормални пътни условия мисля никога няма да ти трябва.
                          При UNIMOG 404S може да го използваш да се изпикаеш, без да спираш камиона... въпреки, че не се води 4L, а просто първа
                          Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

                          Коментар


                          • #28
                            От: Преговор за 4х4

                            Първоначално публикуван от silverfox Преглед на мнение
                            ...UNIMOG 404S
                            Размечтахме се нещо.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Преговор за 4х4

                              То вярно, че трябва да го постегна малко, ама чак пък размечтал...
                              Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

                              Коментар


                              • #30
                                От: Преговор за 4х4

                                Ти ясно, а останалите?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X