Обява

Свий
Няма добавени обяви.

високи обороти на ферозата

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: високи обороти на ферозата

    Първоначално публикуван от todorov268 Преглед на мнение
    Мехурчета в разшерителният съд няма, ама се чува движение на вода когадо е загряла дори и на изгасен двигател....
    И при мен го имаше това движение, аз го определях като "клокочене" и питах тук във форума.Посъветваха ме да сменя капачката на радиатора и след смяната вече го няма този звук.

    П.п. В последствие забелязах, че старата капачка е наранено гумено уплътнение.
    Keep the shiny side up, all four on the floor and with any luck I will see you on the trail!
    Daihatsu Feroza F300 1.6 16V

    Коментар


    • #32
      От: високи обороти на ферозата

      И моето е напукано по цялата периферия
      Днеска цял ден чакам да спре дъждът.Така и не спря.Не издържах и реших да пробвам виското. До магистралата 10км,карам на мръсна гас,качвам се на магистралата 140-150км/ч ,така 10мин. Колата не загрява. Слизам от магистралата пак мръсна гас,леко загря,стрелката мръдна леко в дясно от центъра ,спирам давам гас на място(по съвет на спарки )нищо не чувам. Пробвам пак ,перката се не чува,слизам слагам ръка на перката и тя спря,подадох гас никакво усиле он нейна страна да преодолее усилието на ръката ми. Клокотещият шум от маргуча го нямаше ,пълна тишина. Оборотите перфектни ,на празен ход 850_900. Единственото което се случи освен ,че изпреварих няколко bmw -та,на 4300 оборана ми светна чек лампата(онази оранжавата) отпускаам гаста до 4000 обр.изгасва.

      Коментар


      • #33
        От: високи обороти на ферозата

        Днеска останових следното ,когато е топло оборотите играят . Стане ли студено заковават на 950.предният път когато валя ми направи такова впечатление ,стана хладно и веднага се оправиха. Което ме навежда на мисълта ,че датчика който е смукателният колектор ми игре номер. В други теми четох ,че освен налягане на въздуха мери и температура

        Коментар


        • #34
          От: високи обороти на ферозата

          Налагане на въздуха мери MAP сензора. Температура мери отделен датчик върху самия колектор. Ако помня добре - със зелена пластмаса. Директно на колектора е боднат.

          Много лесно моежеш да провериш - изключи го и виж какво ще стане (ще влезе в сервизен режим, най-вероятно, но не е важно). Или му закачи един мултицет и го свари на котлона, гледайки мултицета и температурата на водата. В ръководството пише колко трабва да е съпротивлението при определена температура.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #35
            От: високи обороти на ферозата

            Първоначално публикуван от todorov268 Преглед на мнение
            Защото всичките промени който направих са механични. И пак има колебания,нещо го кара да да се колеба е. Най вероятно грешна информация от някой датчик.
            Проблем при решаването на "задачката" е, че се "борите" с резултата ,а трябва да се открие и "отстрани" причината. Тя се открива с диагностика! Другото и сами ще го свършите.
            ("подхвърлих" ВИ, да потърсите съдействие от знаещи и можещи колеги за да съкратите процеса)
            -" На сила хубост не става,а и да става ,не бива"-турска народна поговорка....
            Последно редактирано от petkov_bb; 30-09-14, 13:07.

            Коментар


            • #36
              От: високи обороти на ферозата

              Да съгласен съм с теб,даже се вслушах в съвета но никой не може да направи диагностика. Или поне аз неможах да намеря такъв в Ямбол. На всичките който ходих гледаха диагностичната букса като голям камък. Между другото тази букса не е като опоменатите в форума ами по странна с повече пинчета .А помощ от близак до мен колега не съм получил ,просто никой не е изявил желание. Затова споделям настроенията на колата в форума за да решим проблема или както ти казваш да намерим пречината.
              Ползите от цялата дискусия:
              1-монтиране на втулка с по малък дебит на байпаса на дроселовата клапа(смукача на ферозата). От 1900 оборота на студен двигател намалени на 1300.п
              Пречина:клапана не работи правилно.
              2- загрява, колебоания на температурата на водата,клокочене в тръбите.
              - сменена капачка и термустат ,който беше поставен с чопчето за вадене на вятъра на горе. На старият беше на долу.
              - колата не загрява ,темп. е стъбилна и не клокоче
              - разбрах и, че трябва да си сменя виското .
              Най голямата полза е ,че опознавам автомобила ,понеже аз го ремонтирам и социалноят контакт с членовете на форума. По един или друг начин всеки един от тях е брал мойте ядове( изчетох всички всички постове) .
              До момента остава да разбера защо на студено време държи перфекни обороти,а когато стане топло почват да се колебаят?
              Мисля да замеря датчика за въздуха на кулектора ,но немога да се ориентирам в ръковотсвото на каква температура колко съпротивление трябва да показва.

              Това е последния пост, който Ви одобрявам!
              В този форум се пише на български!
              Моля, уважавайте четящите!


              Последно редактирано от CarTest™; 30-09-14, 21:31. Причина: Правопис

              Коментар


              • #37
                От: високи обороти на ферозата

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1217.jpg
Прегледи:1
Размер:181.9 КБ
ID:5613740


                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1216.jpg
Прегледи:1
Размер:117.7 КБ
ID:5613741

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1218.jpg
Прегледи:1
Размер:179.0 КБ
ID:5613742

                Простете тъпия въпрос,но каква точно е функцията на този болт/аз все пак съм любител/?Затворих го с четири оборота и оборотите на двигателя се стабилизираха около 850-900 и на бензин и на газ/е с малко регулация на изпарителя/.
                VENI-VIDI-VICI!

                Коментар


                • #38
                  От: високи обороти на ферозата

                  Еми това му е функцията - регулиране на оборотите на празен ход. С него регулираш притока на въздух при затворена дроселова клапа.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #39
                    От: високи обороти на ферозата

                    Благодаря,и аз така реших-логично е и върши работа.
                    VENI-VIDI-VICI!

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X