Обява

Свий
Няма добавени обяви.

високи обороти на ферозата

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: високи обороти на ферозата

    Първоначално публикуван от todorov268 Преглед на мнение
    Делкото е електрическо ,няма вакуми по него само кабели
    Я погледни пак!

    Оригинално има двоен вакуумен регулатор. Иначе няма какво да ти регулира предверението и ще върви като москвич.
    Ако го няма са правени еквилибристики или е сменено с някакво друго. Ефекта - пак същия.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #17
      От: високи обороти на ферозата

      Има още две неща, които повдигат оборотите.
      На хидравличната помпа за серво усилвателя има две маркучета. Целта е при натоварване на хидравликята да компенсира с още обороти на мотора.
      Има и електромагнитен клапан, който се отваря когато има повишена консумация от алтернатора за да поддържа празния ход - това с двата маркуча, оградено в червено.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Capture.JPG
Прегледи:1
Размер:163.2 КБ
ID:5611226
      Аз не вярвам в чудеса!
      Разчитам на тях!

      Коментар


      • #18
        От: високи обороти на ферозата

        Разгеле,щях аз да пускам темата.Проблема ми е същия-след смяна гарнитурата на главата/ с всички подробности около това/ оборотите не падат под 1100/на топло/-при това е еднакво на газ и на бензин.Нагаз ги намалих-с кранчетата,но това е до някъде за сметка на динамиката."мръднахме" малко делкото и понамаляха,но...недостатъчно.Жилото за газта е отпуснато до крайна възможност.Смених едно вакуумно маркуче,че беше изгоряло и имам още метър за други смени.Но не ми е ясно-преди ремонта си държеше 800 на бензин???
        VENI-VIDI-VICI!

        Коментар


        • #19
          От: високи обороти на ферозата

          Първоначално публикуван от todorov268 Преглед на мнение
          До тук добре,обаче:

          Ако някой има идея какъв може да е проблема или дали съм в правилна насока ,нека да сподели ще съм много благодарен.
          По късно ще кача клипче със снимки на двигатела за по добра представа какво точно се случва.Има едно пропадане на оборотумера при палене ,което ми се срува, че е жокер за проблема ,ама не съм сигорен.
          "Посоката" е частично правилна.
          Чрез форума да се свържете с някой колега, който е близко до Вас и да помогне.
          Понеже е правен ремонт има доста "работи"(освен изброените) които могат да ВИ вкарват във този "филм".
          Започнете с проверка на правлиното зацепване на ангренажа,вижте предварението на искрата, включването на TPS ключа,вакуума в смукателния колектор,сигнала от кислородния датчик,налягането в рейката ,съпротивлението на термодатчика и т.н.-докато "лъсне" проблемчето. С една дума иска диагностика ,а не ровичкане, по пътя на пробата и грешката!
          Така удължавате "пътя"!

          Коментар


          • #20
            От: високи обороти на ферозата

            Втулката няма как да стане клапан!
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:$_576.JPG
Прегледи:1
Размер:27.4 КБ
ID:5611450
            Провери при каква температура на двигателя спира да смуче възух от отвора, който съм отбелязал на снимката.Трябва да спре да смуче при температура горе долу ( около 2-ра минута на клипа който си пуснал)

            Коментар


            • #21
              От: високи обороти на ферозата

              Здаравейте.
              Оборотите почти ги докарах до 900. Леголирах от болчето на последната ми снимка и от горното болче на дросела. Обаче смукача си остава така висок. Ще пробвам байпаса как точно реагира и на каква температура. Неможах да разбера какво точно си направил на твоя дросел за решаване проблема. А за двете маркучета отбелязани от Иван мисля че работят правилно . Пробвах пълен ляв,включени фарове и парно. Оборотите се нормалезират. В момента нямам достъп до студен двигате,ама в събота аз съм човека. Ще си по-играя с пайпаса ,че да видем какво ще намеря:-[. Чесно да ви кажа,много ме изпотява тази джипка. Обоче и много е забавлява в гората и няма да и се дам лесно:-). Благодаря на всички за одзиви те ,помага те ми много.

              Коментар


              • #22
                От: високи обороти на ферозата

                Разбрах номер с фтулката . Сложил си фтулка с по малък диаметър за да намалиш притока на кислород на байпаса.

                Коментар


                • #23
                  От: високи обороти на ферозата

                  Да точно така.

                  Коментар


                  • #24
                    От: високи обороти на ферозата

                    Здравей колега!
                    Реши ли проблема с оборотите?

                    Коментар


                    • #25
                      От: високи обороти на ферозата

                      Здравейте и да и не .Оборотите на празен ход ги докарах като променлива величина .По някога са 1000, карам спирам на крастовище поглеждам 750_850.след малко пак на 1000 и така.А оборотите на смукач още не съм ги оправил днеска направих втулката,с 2мм отвор и утре ще я изцентря.Ти остави ,голям коцуз.Днеска май ми отказа виското.Карам с 120км загрява ,свалям скороста на 80км нормална температура.Спирам гася завъртам перката върти се.И направо ме втрещя,хаиде още 200лв назат.
                      По принцип и затова се забавих с информацията за разрешаването на проблема ТЕСТВАХ ЗВЕРЧЕТО.
                      Имам чувството ,че датчика на смукатела ми играе номера. Защото всичките промени който направих са механични. И пак има колебания,нещо го кара да да се колеба е. Най вероятно грешна информация от някой датчик.
                      А температурния датчик под делкото го смених.

                      Коментар


                      • #26
                        От: високи обороти на ферозата

                        Кой датчик на смукателя???
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #27
                          От: високи обороти на ферозата

                          Този който дава информация на таблото с едното краче

                          Коментар


                          • #28
                            От: високи обороти на ферозата

                            Първоначално публикуван от todorov268 Преглед на мнение
                            Този който дава информация на таблото с едното краче
                            Тоя датчик не е на смукателя а под делкото. Датчика на смукателя дава на компютъра инофрмация за температурата на входящия въздух. Това, заедно с MAP сензора и заедно с оборотите на диигателя дават на компютъра начин да има идея колко въздух влиза в двигателя. Един вид заменя дебитомер.

                            Датчика на стрелката за температура си е само за нея и няма нищо общо със смукателя а само с температурата на антифриза.

                            Като вдигне температура над средата, спри без да гасиш, и дай няколко пъти газ. Трябва ясно да чуваш бученето на перката заради зацепилото виско. Ако не - наистина мисли за смяна на виско, термостат, след проверка дали не прави газов джоб някъде заради издухала гарнитура, спукана глава или нещо от сорта. Един добър признак за газов джоб например е слабото парно, или мехурчета в разширителния съд. Друг такъв е побеляла ламбда сонда, ама обикновено трудно се отвива.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #29
                              От: високи обороти на ферозата

                              Мехурчета в разшерителният съд няма, ама се чува движение на вода когадо е загряла дори и на изгасен двигател.Парно има . Ще пробвам после виското по този начин но мисля че не работи.
                              Термустата трябва да е под смукателния кулектор зад динамото.?
                              Този датчик за въздуха, исках да го сменя, ама никаде не успях да го намеря нов,а втора употреба няма гаранция,че работи правилно.
                              Защо загрява след 80км, ако има проблем трябва постоянно да загрява?

                              Коментар


                              • #30
                                От: високи обороти на ферозата

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:uploadfromtaptalk1411726930484.jpg
Прегледи:1
Размер:96.2 КБ
ID:5612904
                                ето от този маркуч се чува преминаваща вода, сякаш има въздух.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X