здравеите колеги
тази моята фероза проблема и е следния.като се кара редовно си пали нормално,обаче като я оставя две седмици и се кача варти па не ще и неще да запали има газ инжекцион.много ще сам благодарен ако някои колега помогне
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
ферозата не пали :) ????
Свий
X
-
От: ферозата не пали
????
Най-вероято е проблем с помпата или регулирането на налятането в рейката. Има клапан в края на рейката, който се стреми да поддържа постоянно налягане на горивото.
В ръководството има данни какво е нормалното налягане. Мери се доста лесно с манометър.
Пробвай следното - докато въртиш на стартер загледай стрелката на обототомера. Трябва да се вдига над 0 или поне да трепти.
Оборотомерът взима импулси директно от комутатора. Ако не помръдва се ориентирай към проблеми в комутатора.
Провери температурния датчик на компютъра. Отделен е, отзад на главата. По данните от него се смята колко гориво да налива. Малко вероятно да е от него, но не е изключено.
Колко е стар бензина в резервоара? Ако преседи няколко месеца това, което остава спира да гори.Аз не вярвам в чудеса!
Разчитам на тях!
Коментар
-
От: ферозата не пали
????
Датчика под делкото, обикновено дава ядове на загрял двигател.
Но ако ще се рови, добре е да се почисти буксата и куплунга.
Добре е да се провери клапанчето, което задържа налягането на бензина.
Не си спомням дали беше вградено в помпата.
Горивен филтър също.Your conscience is all you can take to your grave.
Коментар
-
От: ферозата не пали
????
Да провери и масата на компира - че без нея палене йок а е една жичка дето направо не се види.И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
От: ферозата не пали
????
Да се включа и аз с жокер!
Често идват при мен клиенти с подобни на твоя случай. Е не точно с Ферози, но все пак да кажа!
В повечето случаи от дългото стоене акумулатора отслабва, ти тръгваш да палиш, стартера завърта по-слабо от обикновенно. Отделно е силно вероятно с времето компресията да е отслабнала; дюзите не се знае в какво състояние са /предвид това, че се кара на газ/, компа им задава задача за студен старт /повече време в отворено състояние = повече бензин/; може би и малко по-слаб ток на свещите, които също не се знае на какъв пробег са; и така лесно за момент промиваш цилиндрите, всичко става облято в бензин и паленето става мираж!
Може следващия път да пробваш преди да запалиш да заредиш хубаво акумулатора и във всеки един цилиндър /през отвора за свещта да капнеш малко масълце около 20мл. примерно.
За горивната система и останалите неща, колегите са ти подсказали!
Успех
O877886339
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар