Обява

Свий
Няма добавени обяви.

автоматични хъбове - теоретичен въпрос

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: автоматични хъбове - теоретичен въпрос

    Първоначално публикуван от borko73 Преглед на мнение
    щом вакуумните приличат повече на ръчните , значи ли че и с тях може да се лашка в калта???
    Поне на Джип Чероки който е с вакум,можеш да си го ръчкаш напред назад,докато излезеш или се закопаеш колкото ти душа сака.Там са на друг принцип,представи си два шестограма,които влизат един в друг като мъжки и женски профил и се зацепват твърдо с вакум еднократно или се вадят един от друг.Затова при Черокито като не си включил 4х4 предният диф въобще невърти и си го караш като лека кола на задно.
    TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
    Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
    Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
    Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба

    Коментар


    • #32
      До: автоматични хъбове - теоретичен въпрос

      Първоначално публикуван от borko73 Преглед на мнение
      щом вакуумните приличат повече на ръчните , значи ли че и с тях може да се лашка в калта???
      Правилно мислиш.
      Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
      Дий Снайдер

      Коментар


      • #33
        До: автоматични хъбове - теоретичен въпрос

        колеги.в калта ако закъсате и сте с автоматични кво праим.да не ги счупим там ли да стоим.лашкане и газ му е майката.няма да се счупят ако не сте със силно агресивни гуми и не зацепи на твърдо.
        ако пък сте с такива не е много вероятно да се счупят от първия път.много е важно колко е тежък джипа.
        все пак производителя е смятал нещо.
        по повод кое зацепва полуоската или колелото.
        полуоската зацепва хъба не колелото.

        най добре с ръчни хъбове.или постоянно зацепени.

        Коментар


        • #34
          До: автоматични хъбове - теоретичен въпрос

          Първоначално публикуван от Zaarin Преглед на мнение
          Ако търсиш части от САЩ имай предвид, че там на Ферозата й викат Роки. Доста объркващо, защото става дума за Ферозата, а не за това, което в Европа се нарича Роки. Специално хъбовете май са еднакви, така че няма значение, но по принцип внимавай от къде за какво точно поръчваш...
          Съвета е ценен, за което благодаря.

          За съжаление на сайта на SuperWinch Дайхатсу не е застъпен

          Но, Интернет голям - диренето продължава

          Коментар


          • #35
            До: автоматични хъбове - теоретичен въпрос

            Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
            За съжаление на сайта на SuperWinch Дайхатсу не е застъпен
            Погледни тук:
            http://www.avm.com.br/products4.htm
            http://www.tellico4x4.com/index.php/...cturers_id/231
            Последно редактирано от banjo; 18-10-07, 16:14.
            Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
            Дий Снайдер

            Коментар


            • #36
              До: автоматични хъбове - теоретичен въпрос

              Първоначално публикуван от koko11 Преглед на мнение
              колеги.в калта ако закъсате и сте с автоматични кво праим.да не ги счупим там ли да стоим.лашкане и газ му е майката.няма да се счупят ако не сте със силно агресивни гуми и не зацепи на твърдо.
              ако пък сте с такива не е много вероятно да се счупят от първия път.много е важно колко е тежък джипа.
              все пак производителя е смятал нещо.
              по повод кое зацепва полуоската или колелото.
              полуоската зацепва хъба не колелото.

              най добре с ръчни хъбове.или постоянно зацепени.
              Абе чупят си е и тва е, няма кво да се лъжем, лек тежък джип все тая, на колко витари съм видял счупени не истина, има едни втулки ли са кво са по 1-2 милиметра дебели дето при първия удар и се трошат и вътре всичко става таратор . Така че то решението си е казано, дори и джипа да не се ползва за офроуд ами само за разходки или за лов примерно пак е силно препоръчително да се сложат ръчни хъбове .
              Фенери, sorbe.bg, реглаж на преден мост

              Коментар


              • #37
                До: автоматични хъбове - теоретичен въпрос

                Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                Джентълмени, благодаря ви!
                За автоматичните хъбове наистина скоро имаше дискусия на друго място.
                Наистина не е препоръчително да се "лашкаш" напред-назад, особенно ако си закъсал.

                Тук съм написал моите наблюдения и мнения по въпроса, както и да видиш и други коментари и мнения.

                За нас също е чест да сме полезни!!
                ... to be continued

                Коментар


                • #38
                  До: автоматични хъбове - теоретичен въпрос

                  а я кажете, как да разбера ако случайно съм счупил някой хъб
                  2015 KTM EXC 450 six days Argentina
                  Toyota Land Cruiser KDJ 125

                  Коментар


                  • #39
                    До: автоматични хъбове - теоретичен въпрос

                    Ти ще си първия който ще разбере след като нагазиш до колене в калта
                    Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                    Дий Снайдер

                    Коментар


                    • #40
                      До: автоматични хъбове - теоретичен въпрос

                      Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
                      Стига бе човек! Инерциони хъбове се включват не от завътане на полуоска, а от завъртане на колело. Стигаме до етапа на дискусия дето нещо не може да разберем един другия.....Или говорим за различни системи, или не знам защо
                      Компромисен вариант: инерциони хъбове се включват след завъртане на колело спрямо полуоска, или обратно, като ти е поудобно....
                      Хайде да се обзаложим! На кофа бира и метър кебапчета! Ако приемеш облога, през почивните дни си разглабям единия хъб и подробно със снимки ще ти докажа.... Единствения контакт на хъба с колелото е между венеца му и короната на кутията. Преди да включи му е все едно дали колелото се върти или е в покой....
                      "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                      Неизвестен мъдрец

                      Коментар


                      • #41
                        До: автоматични хъбове - теоретичен въпрос

                        Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                        Хайде да се обзаложим! На кофа бира и метър кебапчета! Ако приемеш облога, през почивните дни си разглабям единия хъб и подробно със снимки ще ти докажа.... Единствения контакт на хъба с колелото е между венеца му и короната на кутията. Преди да включи му е все едно дали колелото се върти или е в покой....
                        Правилно!!!
                        0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                        Коментар


                        • #42
                          До: автоматични хъбове - теоретичен въпрос

                          Кофи бира и метри кебабчета не въпрос Не дей да разглобяваш нищо че и аз ги разглобявах. Значи не съм разбрал принципа, като се видим на тие бири и кебабчета ще ми обясниш с думи прости.

                          Значи базирам моите твърдения на следна ситуация, която се повтори на няколко пъти с Тропера: лек наклон, калпави гуми, мокра трева.......Тръгвам, задните гуми почват да буксуват, ръгам 4*4 и........резултат никакъв Веднъж ме избутаха, втория път имаше къде да се върна за да се засиля, третия път беше най интересно, нямаше хора около мен и бях подпрял плевнята на комшия, та с многото боксуване и споменаване на майки всекакви успях да мина тоя метър до асфалта и ОПА се включи и предното. Значи трябваше просто да си залегна под таралясника, и да му завъртя предния кардан? А ако бях се нахакал случайно в някакво блатце? Или хубава калчица?

                          Та говорим за обикновен юзер, от неговата гледна точка инерциони хъбове се включат и той ще има предно, демек 4*4, след като измине метър, метър и половина, след като ръгне лостчето на раздатка
                          Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                          Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                          Коментар


                          • #43
                            До: автоматични хъбове - теоретичен въпрос

                            да, мъглата почва да се прояснява

                            добре, продължавам да питам с някакавя яснота в главата:

                            Колко оборота на предния кардан са необходими за зацепването на хъбовете, необходимо ли е да се ползва някакъв лост или гега, или може на ръка да се врътне, по какво ще позная, че хъбовете са зацепили, има ли вероятност при този начин на зацепване да зацепи само единия хъб, има ли значение дали предните гуми са в права посока или не?

                            Коментар


                            • #44
                              До: автоматични хъбове - теоретичен въпрос

                              Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
                              Та говорим за обикновен юзер, от неговата гледна точка инерциони хъбове се включат и той ще има предно, демек 4*4, след като измине метър, метър и половина, след като ръгне лостчето на раздатка
                              На някои джипки според производителя им трябват поне 3 метра
                              Прикачени файлове
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар


                              • #45
                                До: автоматични хъбове - теоретичен въпрос

                                Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                                Колко оборота на предния кардан са необходими за зацепването на хъбовете, необходимо ли е да се ползва някакъв лост или гега, или може на ръка да се врътне, по какво ще позная, че хъбовете са зацепили, има ли вероятност при този начин на зацепване да зацепи само единия хъб, има ли значение дали предните гуми са в права посока или не?

                                Не ти трябват лостове и геги. Просто включвай 4х4 ПРЕДИ да си се набутал в киреча! Любопитен съм как ще "врътнеш на ръка" кардана, като си се забил в някоя хубава кал ...

                                Ще познаеш, че са зацепили ако ти работи предното. Ако искаш да си 100% сигурен, че хъбовете са зацепени - слагаш ръчни и собственоръчно ги врътваш в положение Lock, 4x4 или каквото там пише.

                                Колелата трябва да са направо.
                                Ние не сме неутрални!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X