Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дилема ВАЗ или Самурай/Роки

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Дилема ВАЗ или Самурай/Роки

    В едно нещо съм убеден. ИСКАМ този двигател в коша на Ферозата и нищо чудно някой ден...
    Убеден съм, че ще върви поне половин път повече и ще харчи поне една четвърт, ако не и една трета по-малко.

    Хвалете ми колкото си искате бензиновите двигатели. Ферозата ми не пада под 14 /100 бензин, нито зиме, нито лете в условията , в които я карам ( на късо, градско и по черно).
    И да и сложа газ, ще гори 16-18/100, ще върви още по-малко и НИКОГА няма да си избие газовата.

    С 20 лв бензин, съм минавал най-много 60 км.
    Най-ниско извънградско-10/100.

    Разбирам и подкрепям колегата за дизел.

    Особено 1.9-2.0...
    Your conscience is all you can take to your grave.

    Коментар


    • #47
      От: Дилема ВАЗ или Самурай/Роки

      Споко Саше. И мойта е така .. тези дни ми се налага да съм с нея и по задръстванията си гори 14/100 като за добре дошъл! Най-ниския ми разход на дълго е 9/100, а в гората се отказвам да гледам стрелката. Но съм се примирил за сега и и се радвам. Започвам да се замислям за друг джип, но съм далеч от взимане на решение. Ще си карам Ферозата за сега и това е.
      Георги Танев (0+)
      Land Rover Discovery 1 300 TDi
      Land Rover Club Bulgaria
      0887 930 238, 0878 797 768

      Коментар


      • #48
        От: Дилема ВАЗ или Самурай/Роки

        Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
        В едно нещо съм убеден. ИСКАМ този двигател в коша на Ферозата и нищо чудно някой ден...
        Убеден съм, че ще върви поне половин път повече и ще харчи поне една четвърт, ако не и една трета по-малко.

        Хвалете ми колкото си искате бензиновите двигатели. Ферозата ми не пада под 14 /100 бензин, нито зиме, нито лете в условията , в които я карам ( на късо, градско и по черно).
        И да и сложа газ, ще гори 16-18/100, ще върви още по-малко и НИКОГА няма да си избие газовата.

        С 20 лв бензин, съм минавал най-много 60 км.
        Най-ниско извънградско-10/100.

        Разбирам и подкрепям колегата за дизел.

        Особено 1.9-2.0...
        Адаш, трябва да търсиш такъв двигател -
        http://www.auto-data.net/bg/?f=showC...олегата на пежото е с такъв 90 коня и много върви .
        На нас клиренс ни трябва , не скорост

        Коментар


        • #49
          От: Дилема ВАЗ или Самурай/Роки

          Такъв ми е на Ситроена бе, адаш.
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • #50
            От: Дилема ВАЗ или Самурай/Роки

            И дизел да и сложите, няма да върви и харчи като лека кола, щото не е. Тежи 1300 кила, има аеродинамика на тухла 4-ка, има класическа скоростна кутия, големи гуми и най-вече класически диференциали. Точно каквоато е разликата между дърта жигула и нова кола от магазина със същите параметри - пак в града си харчи 9-10, че и отгоре. Вярно, извън пада и на 4 и половина, примерно, ама за ферозата ще е непосилно - под 7 не вярвам да слезе, при аналогично каране.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #51
              От: Дилема ВАЗ или Самурай/Роки

              Не е и целта да върви и харчи колкото лека кола.
              За целта си има джипки от класа на твоята.
              Тук не става въпрос за комфорт и пътуване на дълго.
              Така или иначе, в конфигурацията в която я карам, повече от 90-100км/ч преко сили, не се кара. С нея не се пътува. Върши се работа.
              За градко, на късо и по черно, без да говорим за сериозни извращения ( за каквито и без това не е особено подходяща), смятам че разхода в литри ще падне поне с 3 литра на 100.
              Тя си е табуретка и съм наясно с това.
              Съгласен съм и с Ники -Скрапхийп, че двигателя е като на моторна резачка.
              Има два режима-празен ход и всичката газ.
              Еластичност-дзеро.
              За да не се стига до бавни, често се налага полусъединител.
              С дизела, би била много различна историята.
              Това е идеята.
              Ако търся това което ти казваш, Кията или Витарата са варианта в този клас дизели.
              Ама, ако ги натикам в реката и ги назидам с камъни както Феро, ще умрат откъм окачване, дифове, рами и всичко.
              Отделно, особено Витарата, никога няма да качи такова тегло.
              Your conscience is all you can take to your grave.

              Коментар


              • #52
                От: Дилема ВАЗ или Самурай/Роки

                Тя с дизела може и ферозата да умре откъм дифове и скорости. Трябва да се гледат параметри - въртящ момент и прочие полюции. На новия двигател не трябва да са драстично по-високи. Иначе като тръгнеш от първото сменено, и сменяш всяко следващо, дето се троши, накрая стигаш до извода че няма сми. От друга страна, щом въпросния двигател не потрошва всичко живо по нивата при второто подаване на газ, може пък да е подходящ.

                и.... тераното ми не харчи колкото лека кола. Харчи си доволно - 12 градско, толкова и извънградско, както го карам аз. И то си има същите проблеми, каквито и ферозата - класическа дърта технология със всичките и плюсове и минуси. Разхода е в минусите. Ама поне е комфортно де - щом след път до морето с кални гуми слизам практически в състоянието, в което съм се качил...

                ПП: Кията поне откъм рама няма да умре със сигурност. Доста желязо са сложили. Ама да търсиш от пружинна това, дето ти дава ферозата с дебелите ресори, естествено е трудна работа.


                ППП: Едно Y160/260 ти трябва на теб, ама не останаха читави.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #53
                  От: Дилема ВАЗ или Самурай/Роки

                  Само да кажа, че и аз не търся по-нисък разход на гориво! По-скоро нещо поне малко по-просторно от Феро, че като тръгна за ранчото с жената и двете деца багажа го редя като тухли четворки между тях за да мога да го събера. За возията .... ми поне на мен не ми пречи. Свикнал съм с твърдо окачване и с Ферозата съм ходил до морето и не ми беше тегаво от толкова каране .. ма то аз съм си мазохист де.
                  Георги Танев (0+)
                  Land Rover Discovery 1 300 TDi
                  Land Rover Club Bulgaria
                  0887 930 238, 0878 797 768

                  Коментар


                  • #54
                    От: Дилема ВАЗ или Самурай/Роки

                    Първоначално публикуван от Жоро Танев Преглед на мнение
                    Само да кажа, че и аз не търся по-нисък разход на гориво! По-скоро нещо поне малко по-просторно от Феро, че като тръгна за ранчото с жената и двете деца багажа го редя като тухли четворки между тях за да мога да го събера. За возията .... ми поне на мен не ми пречи. Свикнал съм с твърдо окачване и с Ферозата съм ходил до морето и не ми беше тегаво от толкова каране .. ма то аз съм си мазохист де.
                    Мии, да ти дам да пробваш едно, додето още е лъскавичко. Че след няколко месеца подозирам че вече пак няма да е. Хем и прясна музика ще има, тия дни.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #55
                      От: Дилема ВАЗ или Самурай/Роки

                      Твойто ли? Мммммм ... пак ще ме плъзнеш надолу по наклонената За сега не мога да си позволя! Защо? Ако искаш ще ти разкажа събота или по-скоро неделя на по бира. Иначе, да ... с удоволствие.
                      Георги Танев (0+)
                      Land Rover Discovery 1 300 TDi
                      Land Rover Club Bulgaria
                      0887 930 238, 0878 797 768

                      Коментар


                      • #56
                        От: Дилема ВАЗ или Самурай/Роки

                        Първоначално публикуван от Жоро Танев Преглед на мнение
                        Твойто ли? Мммммм ... пак ще ме плъзнеш надолу по наклонената За сега не мога да си позволя! Защо? Ако искаш ще ти разкажа събота или по-скоро неделя на по бира. Иначе, да ... с удоволствие.
                        Просто ти подсказвам че по-голямо от фероза значи терано, паджеро, и от сорта. За едното поне мога да ти кажа и покажа кажи-речи всичко. Вече не са толкова скъпи. По-проблемно е намирането на читаво от гледна точка на ръжда.

                        А бирата - уф, тая бира я отлагаме с години вече. Срамота! Ако има изгледи да съм тук, ще ти звънна.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #57
                          От: Дилема ВАЗ или Самурай/Роки

                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                          Просто ти подсказвам че по-голямо от фероза значи терано, паджеро, и от сорта. За едното поне мога да ти кажа и покажа кажи-речи всичко. Вече не са толкова скъпи. По-проблемно е намирането на читаво от гледна точка на ръжда. ...
                          Забравяш Чероки XJ, Кия Спортидж и Гранд Витарата. Те са точно по средата. между Фероза и Терано. За съжаление май няма други представители от тази златна среда.
                          Nissan Terrano 2,7 TDI

                          Коментар


                          • #58
                            От: Дилема ВАЗ или Самурай/Роки

                            Спортиджа и витарата - ок, ама черокито си е голямо колкото тераното. Просто е малко по-сплескано. Говорим за късите версии. И като го вземеш с 4 литров мотор (щото другите са недоразумения ИМХО), трябва да му сложиш газ. Като му сложиш газ - отиде багажника, в който е и резервната гума, ако помня добре.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #59
                              От: Дилема ВАЗ или Самурай/Роки

                              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                              Спортиджа и витарата - ок, ама черокито си е голямо колкото тераното. Просто е малко по-сплескано. Говорим за късите версии. И като го вземеш с 4 литров мотор (щото другите са недоразумения ИМХО), трябва да му сложиш газ. Като му сложиш газ - отиде багажника, в който е и резервната гума, ако помня добре.
                              XJ Черок няма къса база, има двувратки, ама са доооста редки........ има ги с VM мотора и даже някои са доволни от него, но пък и дизеловата и бензиновата версия си имат достатъчно електроника, че да се плаши колегата.......

                              по темата, карай си нивата, щом си доволен от нея, нищо друго няма да ти хареса като цени на части, щом търсиш максимум икономии..............а ако решиш все пак да сменяш, дизелово Терано е отговора, вече доста хора ти го казаха.
                              ________________________________________________
                              Subaru OUTBACK 2,5
                              Hyundai TUCSON 2.0

                              Коментар


                              • #60
                                От: Дилема ВАЗ или Самурай/Роки

                                Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение
                                има ги с VM мотора и даже някои са доволни от него
                                Не знам. 2 пъти съм се качвал в такова (единия път при Андро бяха докарали един за смяна на глави, а другия доста преди това), и ми се струва че вибрациите и хлопането вътре са в пъти повече даже от терано, което съвсем не е измежду най-тихите джипки. Като добавим към това и че 2.5 никак не блести с характеристики (да не кажа нещо повече) - де е ползата от файдата? Лично аз се чувствах отвратително - все едно съм в дърт разхолан дизелов опел.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X