До: Модификации а.к.а. тунинг на Фероза
И мен ме изкефи ама сега си търся по-меки пружини, тези не мърдат, днес бях на една рампа наклоних колата на близо 40 градуса като вдигах задна лява , отлепи се предна лява и колата застана на кантар, очаква се дясна задна пружина да се сгъне и да застане почти на тампон да да ама не, хич не се и сгъва значително...
Явно Голф единичка е с твърдо задно окачване, или май съм объркал сметките, 35 см пружина има якост 40 кг за 1вите 2-3 см после се мултиплицира нужното услие за да се сгъне, ама аз резнах меките краища на пружината, скъсих я до 25 см и сега имам начално усилие сигурно над 100 КГ за да сгъне 2-3 см ама после ... явно сметките са ми грешни...много грешни пруснах грешка във формулата, тоест дългите пружини са меки а късите твърди независимо от еднаквия материал диаметър и т.н. повече навивки=по-меко...
Сега търся пружина от нещо си още по-мека или тънка пружина с голям ход, тънка разбирам Ф 7-8-9 см... дължина 30-40см колкото толкова...
Поздрави,
И мен ме изкефи ама сега си търся по-меки пружини, тези не мърдат, днес бях на една рампа наклоних колата на близо 40 градуса като вдигах задна лява , отлепи се предна лява и колата застана на кантар, очаква се дясна задна пружина да се сгъне и да застане почти на тампон да да ама не, хич не се и сгъва значително...
Явно Голф единичка е с твърдо задно окачване, или май съм объркал сметките, 35 см пружина има якост 40 кг за 1вите 2-3 см после се мултиплицира нужното услие за да се сгъне, ама аз резнах меките краища на пружината, скъсих я до 25 см и сега имам начално усилие сигурно над 100 КГ за да сгъне 2-3 см ама после ... явно сметките са ми грешни...много грешни пруснах грешка във формулата, тоест дългите пружини са меки а късите твърди независимо от еднаквия материал диаметър и т.н. повече навивки=по-меко...
Сега търся пружина от нещо си още по-мека или тънка пружина с голям ход, тънка разбирам Ф 7-8-9 см... дължина 30-40см колкото толкова...
Поздрави,
Коментар