Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Модификации а.к.а. тунинг на Фероза

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    До: Модификации а.к.а. тунинг на Фероза

    Първоначално публикуван от Zaarin Преглед на мнение
    Само гледайте махането да не ви излезе през носа, като въведат таксите спрямо вредните емисии...
    Ще излезе най-много слагането на нов такъв. Мисля че 150-ина лева.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • #77
      До: Модификации а.к.а. тунинг на Фероза

      Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
      Задължително е доста силно казано. Ако на някой автомобили го изхвърлиш ти светва една гадна лампичка и колата си влиза във тъй наречения сейв мод, почва да си гори доволно и спада мощността и. На по старите стваше, ама колкото по ново поколение са толкова по не може. Не случайно се продават неоригинални катализатори за монтаж при запушване на стария.
      Те нашите Ферози са от "по старичките" иначе си прав.

      Първоначално публикуван от Zaarin Преглед на мнение
      Само гледайте махането да не ви излезе през носа, като въведат таксите спрямо вредните емисии...
      Ей тук малко не съм на ясно. Аз карам на газ, няма вредни емисии, за какво ми е катализатор? Ако трябва ще си махна и резервоара (други са го направили). Но ако въведат "такси за вредни емисии" не съм сигурен дали това ще се вземе под внимание. Ще ми "резнат главата" щото съм махнал катализатора, или кавото сондата в ауспуха покаже???
      О899 2б2 1З2

      Коментар


      • #78
        До: Модификации а.к.а. тунинг на Фероза

        Има коли с по няколко ламбда-сонди (2,3) и повече от един катализатор. Повечето сонди са за контрол след всеки катализатор, и като се скапе или махне компютъра го хваща и пищи. Случая е от "простите", с една сонда на изпускателния колектор, преди всякакви катализатори. Тогава от сондата нататък можеш да си правиш каквото щеш.

        Първоначално публикуван от iiiopo Преглед на мнение
        Ей тук малко не съм на ясно. Аз карам на газ, няма вредни емисии, за какво ми е катализатор? Ако трябва ще си махна и резервоара (други са го направили). Но ако въведат "такси за вредни емисии" не съм сигурен дали това ще се вземе под внимание. Ще ми "резнат главата" щото съм махнал катализатора, или кавото сондата в ауспуха покаже???
        Чак пък да няма хич? Просто са по-малко. А и имай в предвид че доста газови инсталации не са сложени и настроени както трябва, съответно всички знаем как понамирисва тая работа. Не говоря за твойта, а по принцип. Тъй че и самия факт че е налице газова инсталация само по себе си не води до извода че емисиите са по-малко.

        А за контрола никой нищо не може да каже, докато не публикуват закона/наредбата. Тогава пък ще е вече късно нещо да се променя, макар и тъпо и зле направено евентуално.

        За новите коли е ясно, въпроса е как ще се процедира със старите такива. Дано поне има начин за сертифициране, и цената на процедурата да е нормална. Иначе ще е върховна глупост.

        Да почакаме и ще видим...
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • #79
          Багажно отделение ...

          Здравейте,

          Бях обещал да снимам решението за багажа...и други модификации..




















          Много поздрави,
          Бъдете живи и здрави!

          Коментар


          • #80
            До: Модификации а.к.а. тунинг на Фероза

            Здравейте,
            Ето още едно решение за модификация-разбира се това не е моята фероза.
            Прикачени файлове
            Добрите момчета отиват в рая а лошите където си поискат.:wink:

            Коментар


            • #81
              До: Модификации а.к.а. тунинг на Фероза

              Първоначално публикуван от niki-feroza Преглед на мнение
              Здравейте,
              Ето още едно решение за модификация-разбира се това не е моята фероза.
              Всъщност,това въобще не е Фероза.Роки е,на моя Грозньо,отзад си е с такива пейки фабрично.
              Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

              Коментар


              • #82
                До: Багажно отделение ...

                Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
                Здравейте,

                Бях обещал да снимам решението за багажа...и други модификации..

                Много поздрави,
                Георги, направо ме разби!

                Killer /килер/

                Кога ще видим промяната в подписа, да честитим като хората?

                Сори за off-а

                Коментар


                • #83
                  До: Модификации а.к.а. тунинг на Фероза

                  Ето още нещо за тунинга.http://www.4wd.ru/kat/accessories/?ismodel=Daihatsu

                  Коментар


                  • #84
                    От: До: Модификации а.к.а. тунинг на Фероза

                    Та сега от цялата тема не разбрах,
                    1. Премахването на предната стабилизирана щанга, ще увеличи ли хода на окачването или трябва и ограничителя да се изрече.
                    2. След премахването за в гората по добре ли е или не, на асфалта е ясно че е по зле.
                    Да не започне да се катурва на една страна по наклоните

                    Коментар


                    • #85
                      От: Модификации а.к.а. тунинг на Фероза

                      Ходът на окачването си е ограничен от тампоните. Просто двете колела стават по-независими със свалена стабилизираща шанга.
                      Т.е ако едното е свито докрай нагоре, стабилизиращата щанга държи напрежение и на другото и то не може да постигне максималния ход надолу.
                      Ограничителите може да се подрежат, но не мисля че с един или два см повече ход ще постигнеш кой знае какво, освен по-лесното достигане на критични ъгли на работа на каретата на полуваловете. Особено в посока надолу.
                      Независимото предно окачване, независимо дали е с двойни рамена, както на Ферозата, или макферсон както на Витарата, си има своите ограничения откъм ходове, за сметка на по-добро пътно поведение. Не е като да могат да се направят някакви кой знае какви чудеса и всяка крайност, си има негативи и цена.
                      Последно редактирано от TigerHunter; 17-03-17, 18:58.
                      Your conscience is all you can take to your grave.

                      Коментар


                      • #86
                        От: Модификации а.к.а. тунинг на Фероза

                        С подрязване на ограничителите най-много зорлем да си потрошите каретата.
                        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                        Коментар


                        • #87
                          От: Модификации а.к.а. тунинг на Фероза

                          Именно.
                          Your conscience is all you can take to your grave.

                          Коментар


                          • #88
                            От: Модификации а.к.а. тунинг на Фероза

                            Демек за в гората ако махна стабилизиращата щанга ще постигна малко повече независимост на колелата, а ограничителите да не ги пипам.

                            Коментар


                            • #89
                              От: Модификации а.к.а. тунинг на Фероза

                              Демек, ако те влече махни щангата и пробвай. Ама ако питаш мен изобщо не се занимавай - нищо съществено няма да получиш от това.
                              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                              Коментар


                              • #90
                                От: Модификации а.к.а. тунинг на Фероза

                                Ясно, ще бъде брутално изхвърлена. А проблема с ъгъла на каретата има ли някакво грамотно или не чак толкова решение...Въобще какъв е начина отпред да се повдигне освен с гуми и натягане на торсиона????? Моя е натегнат да кажем "оптимално", защото знам, че ако се натегне до край се чупат шарнири.... Така че какъв е начина да се вдигне още??

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X