Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дайхатсу роки или мерцедес, а може би и двете

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Дайхатсу роки или мерцедес, а може би и двете

    Аха. Бива. Слагайте по-голяма тръба на аспуха, да не я сменяте после. Тоя мотор с оригиналната турбина и 65-70 мм аспуФ може да го докарате до 200 коня, без проблеми. И като изпълнение и за самия мотор.
    Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
    Вальо. О888 557Ч7Ч
    Silverado 1.3 i

    Коментар


    • #32
      От: Дайхатсу роки или мерцедес, а може би и двете

      Дано да изкара повече от един сезон за да се порадваш, и после пак в сервиза

      Коментар


      • #33
        От: Дайхатсу роки или мерцедес, а може би и двете

        Гоем звер....карай бавно и избягвай дупките и в гората не!Двигател сложихте сега скорости, раздатка и мостове от G ....и ще ти подарим емблема с три лъча.
        driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

        Коментар


        • #34
          От: Дайхатсу роки или мерцедес, а може би и двете

          Колеги нещо немога да разбера какво толко сте се наплашили с тия скорости и мостове, с джипа съм имал поне 20-30 сериозни излизания в лозенската шлиокавица с кални гуми 31ци и имам единствено 2 счупени полуоски - и в 2та случая бяха счупени из равното софииско поле, нито един път не ме е изоставял в планината, немога да разбера вия като служебни за последно ли ги карате, та всичко им трошите?

          Коментар


          • #35
            От: Дайхатсу роки или мерцедес, а може би и двете

            Важно е за този мотор да се знае, че маркучлетата за обратната нафта трябва да са абсолютно оригинални, защото всички други, които съм се опитвал да използвам изкарваха от 100 до 200км.Явно понеже не са външни, като при по-старите мотори, а са под пластмасовия капак, баш отгоре са и напичат яко, размекват се и почва едно "наводнение"...!
            Не разбирам защо мотора да е под ъгъл...при последния ми цедес 124Е 250D 20V си беше съвсем вертикално...?
            Последно редактирано от mbenz; 06-01-14, 11:32. Причина: допълнение
            много автомати-слаби резултати!

            Коментар


            • #36
              От: Дайхатсу роки или мерцедес, а може би и двете

              Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
              .......Не разбирам защо мотора да е под ъгъл...при последния ми цедес 124Е 250D 20V си беше съвсем вертикално...?
              Така са го измислили. Вертикално, или по-точно хоризонтално изглежда капака на клапаните. Мотора (цилиндрите) е наведен на 15градуса.
              E тука си личи.
              Вижда се и как трябва да е кутията. Явор пак ще излезе прав.
              Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
              Вальо. О888 557Ч7Ч
              Silverado 1.3 i

              Коментар


              • #37
                От: Дайхатсу роки или мерцедес, а може би и двете

                Да мотора си стои на една страна а капака на клапаните и картера седят ходизонтално. Днес поразчистих коша от излишните за момента неща и започнах лапите, под започнах да се разбира че мисля още чакам утре да доиде турбото за да меря като всичко си е на мястото.

                Коментар


                • #38
                  От: Дайхатсу роки или мерцедес, а може би и двете

                  Тука има разни снимки. Има и оригиналните лапи за Гелендия. Може да ги разгледаш за идея.
                  Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                  Вальо. О888 557Ч7Ч
                  Silverado 1.3 i

                  Коментар


                  • #39
                    От: Дайхатсу роки или мерцедес, а може би и двете

                    Неприятното при мен е че лапите на мотора от мерцедес идват по назад от тези на рокито и ще трябва да се заварят стоики на шасито.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Дайхатсу роки или мерцедес, а може би и двете

                      Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                      Кобри-пазят трансмисията. Няма проблеми.




                      То Ровера няма нужда от кални гуми за да се строши....
                      За Ровъра няма да коментирам защото още не съм го пробвал.
                      rusev : Най-обичам заводските решения. В една автомобилна фирма има достатъчно високоплатени умни глави. Единствено в offroad-bulgaria.com има повече и по-подготвени специалисти.
                      0898 51 31 46

                      Коментар


                      • #41
                        От: Дайхатсу роки или мерцедес, а може би и двете

                        Браво за труда !
                        важно е да се започне от някъде , ако мостовете и кутията ти дойдат слаби , следват два патрулски и патрулска кутия , аз небих минал на Г-класа , защото лек джип с здрава трансмисия и мостосе с големи гуми е по - добре!

                        Коментар


                        • #42
                          От: Дайхатсу роки или мерцедес, а може би и двете

                          Аз мисля, че за лек джип Гелендията има достатъчно здрави мостове. ...и блокажи....и кутии разни....и мотори всякакви.
                          Патролските мотове се говори, че са по-здрави нооо.... с кой мотор?
                          Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                          Вальо. О888 557Ч7Ч
                          Silverado 1.3 i

                          Коментар


                          • #43
                            От: Дайхатсу роки или мерцедес, а може би и двете

                            Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                            Аз мисля, че за лек джип Гелендията има достатъчно здрави мостове. ...и блокажи....и кутии разни....и мотори всякакви.
                            Патролските мотове се говори, че са по-здрави нооо.... с кой мотор?
                            Вальо нещо се бъзикаш май за патрулките ааааа.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Дайхатсу роки или мерцедес, а може би и двете

                              Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                              Аз мисля, че за лек джип Гелендията има достатъчно здрави мостове. ...и блокажи....и кутии разни....и мотори всякакви.
                              Патролските мотове се говори, че са по-здрави нооо.... с кой мотор?
                              мостовете са сравнително здрави , но незнам по какви критерий сложи Г-то при леките джипове

                              Коментар


                              • #45
                                От: Дайхатсу роки или мерцедес, а може би и двете

                                Първоначално публикуван от tonkata_mp Преглед на мнение
                                ....., защото лек джип с здрава трансмисия и мостосе с големи гуми е по - добре!
                                И аз не знам... Ти кажи.
                                Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                                Вальо. О888 557Ч7Ч
                                Silverado 1.3 i

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X