От: страничен наклон
Днеска, превъзбуден от вчерашния спор, наперих Ферозата с Джака. На първата снимка се вижда как е наклонена на последната дупка на стандартен китайски Джак. Нямам представа колко инчов е.

След като се окажа, че ефекта е силно НЕ задоволителен подпрях колата с дървена греда и подложих друга греда под Джака. Тогава и уреда показа стойност извън скалата, което е видно на следващите две снимки.


Ефекта отново не беше особено впечатляващ и съответно сложих втора греда под крика.
Определено достигнах заветния ъгъл от 45 градуса, както се вижда.


Според усилието върху лоста за повдигане съдя, че има още за вдигане преди да се достигне кантара. Достраша ме да слагам трето трупче под крика, защото стана доста не стабилно, а и бях сам и ме беше страх да не я изсипя по врати.
В общи линии практическия опит потвърди тезата ми, че трябват повече от 45 градуса за да се обърне. Разбира се говорим само за статични положения. Естествено, че в този случай по време на движение се обръщаш от най малкото камъче. А съвсем отделна тема е това, може ли да се движи кола без блокаж в тази драматична ситуация
Днеска, превъзбуден от вчерашния спор, наперих Ферозата с Джака. На първата снимка се вижда как е наклонена на последната дупка на стандартен китайски Джак. Нямам представа колко инчов е.
След като се окажа, че ефекта е силно НЕ задоволителен подпрях колата с дървена греда и подложих друга греда под Джака. Тогава и уреда показа стойност извън скалата, което е видно на следващите две снимки.
Ефекта отново не беше особено впечатляващ и съответно сложих втора греда под крика.
Определено достигнах заветния ъгъл от 45 градуса, както се вижда.
Според усилието върху лоста за повдигане съдя, че има още за вдигане преди да се достигне кантара. Достраша ме да слагам трето трупче под крика, защото стана доста не стабилно, а и бях сам и ме беше страх да не я изсипя по врати.
В общи линии практическия опит потвърди тезата ми, че трябват повече от 45 градуса за да се обърне. Разбира се говорим само за статични положения. Естествено, че в този случай по време на движение се обръщаш от най малкото камъче. А съвсем отделна тема е това, може ли да се движи кола без блокаж в тази драматична ситуация

Коментар