Обява

Свий
Няма добавени обяви.

страничен наклон

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: страничен наклон

    Днеска, превъзбуден от вчерашния спор, наперих Ферозата с Джака. На първата снимка се вижда как е наклонена на последната дупка на стандартен китайски Джак. Нямам представа колко инчов е.
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:210320131440.jpg
Прегледи:1
Размер:120.2 КБ
ID:5464128

    След като се окажа, че ефекта е силно НЕ задоволителен подпрях колата с дървена греда и подложих друга греда под Джака. Тогава и уреда показа стойност извън скалата, което е видно на следващите две снимки.
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:210320131441.jpg
Прегледи:1
Размер:119.5 КБ
ID:5464129Натиснете снимката за да я уголемите

Име:210320131442.jpg
Прегледи:1
Размер:144.1 КБ
ID:5464130

    Ефекта отново не беше особено впечатляващ и съответно сложих втора греда под крика.
    Определено достигнах заветния ъгъл от 45 градуса, както се вижда.
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:210320131443.jpg
Прегледи:1
Размер:125.3 КБ
ID:5464131Натиснете снимката за да я уголемите

Име:210320131444.jpg
Прегледи:1
Размер:122.8 КБ
ID:5464132

    Според усилието върху лоста за повдигане съдя, че има още за вдигане преди да се достигне кантара. Достраша ме да слагам трето трупче под крика, защото стана доста не стабилно, а и бях сам и ме беше страх да не я изсипя по врати.

    В общи линии практическия опит потвърди тезата ми, че трябват повече от 45 градуса за да се обърне. Разбира се говорим само за статични положения. Естествено, че в този случай по време на движение се обръщаш от най малкото камъче. А съвсем отделна тема е това, може ли да се движи кола без блокаж в тази драматична ситуация
    Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
    Най-добрите ми спомени са предстоящите!

    Коментар


    • #32
      От: страничен наклон

      Тестът е некоректен.
      виж как се подпира гумата на равното.
      При реален наклон колата не се държи на страничния ръб на гумата, та ако искаш да тестваш нещо такова направи рампа и я накланяй, тъкмо мжже и да следиш градусите бая точно
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • #33
        От: страничен наклон

        Митко, Миткооооо, ша ма утрепииииш!
        Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
        Най-добрите ми спомени са предстоящите!

        Коментар


        • #34
          От: страничен наклон

          Темата е интересна (както и всички други точно също такива теми, разисквани досега). Обаче и тук (както и при всички други точно също такива теми, разисквани досега) ми липсва един практически съвет. Къде да гледа човек, когато се достигне градуса на насирането? А. Към пътя и терена. Б. Към инклино-това и онова. В. Към честотите на радиото. Г. Да не гледа никъде, а да жуми, за да почувства увереност и хладнокръвие.

          Поздрави! А темата наистина е интересна. Прочетох я с удоволствие (както и всички други точно също такива теми, разисквани досега).
          Искам България чиста!

          Коментар


          • #35
            От: страничен наклон

            Готин експеримент. Лошото е че смелостта се усилва...

            Да не стане нещо такова на видимо лек баир. Но то затова и в движение е друго. А видимо това Паджеро не се накланя колкото Ферозата по-горе

            Коментар


            • #36
              От: страничен наклон

              Първоначално публикуван от Денислав Димитров Преглед на мнение
              Готин експеримент. Лошото е че смелостта се усилва...

              Да не стане нещо такова на видимо лек баир. Но то затова и в движение е друго. А видимо това Паджеро не се накланя колкото Ферозата по-горе

              Е това е типична грешка на шофьора
              Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

              Коментар


              • #37
                От: страничен наклон

                Първоначално публикуван от Денислав Димитров Преглед на мнение
                А видимо това Паджеро не се накланя колкото Ферозата по-горе
                Много пъти гледах филмчето докато схвана какво става, Фероцата е статична, а Пахероса го обърнаха "динамично" заради натрупване на поредица от малки грешки пружините на иначе комфортното му окачване......
                0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                Коментар


                • #38
                  От: страничен наклон

                  Първоначално публикуван от sobax Преглед на мнение
                  След като се окажа, че ефекта е силно НЕ задоволителен подпрях колата с дървена греда и подложих друга греда под Джака. Тогава и уреда показа стойност извън скалата, което е видно на следващите две снимки.


                  Ефекта отново не беше особено впечатляващ и съответно сложих втора греда под крика.
                  Определено достигнах заветния ъгъл от 45 градуса, както се вижда.
                  [ATTACH=CONFIG]560542[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]560543[/ATTACH]

                  Долната скала на уреда ясно показва 0.7 = 40 градуса, а не 45. Виж 0.8 вече са точно 45.
                  подаръци за мъже от FACOM
                  промоция на читави инструменти

                  и на хоби такива

                  тел. О879 Ч8Ч 2З5

                  Коментар


                  • #39
                    От: страничен наклон

                    Първоначално публикуван от дядо Ники Преглед на мнение
                    Темата е интересна (както и всички други точно също такива теми, разисквани досега). Обаче и тук (както и при всички други точно също такива теми, разисквани досега) ми липсва един практически съвет. Къде да гледа човек, когато се достигне градуса на насирането? А. Към пътя и терена. Б. Към инклино-това и онова. В. Към честотите на радиото. Г. Да не гледа никъде, а да жуми, за да почувства увереност и хладнокръвие.

                    Поздрави! А темата наистина е интересна. Прочетох я с удоволствие (както и всички други точно също такива теми, разисквани досега).
                    И да гледаш, и да не гледаш.... гледай да стискаш здраво бузите...
                    edoors.bg- Джаджи за врати и врати

                    Коментар


                    • #40
                      От: страничен наклон

                      Може да сте го гледали ,но за мен това си е изродщина на ръба на обръщането.Колкото пъти си го пускам ,толкова пъти настръхвам от кеф


                      Вадете транспортирите ... лепете ги на монитора и мерете
                      >>MI SUBI HI >< ShoguN<< 3.0 V6 24, автоматик , къса база
                      Защото така ми харесва...
                      Телефон: НЯМАМ
                      Когато немогат да стигнат нивото ти,хората започват да те плюят

                      Коментар


                      • #41
                        От: страничен наклон

                        Я чак пък такъв интерес не очаквах.
                        Turtey за теб Войнеговци -Батулия може да си е магистрала ма аз 1 път минавам. Пък и това ми е 3-тото излизане на оффроуд. Но пък ще се науча обещавам, стига да има повече професионалисти като теб
                        Иначе съм съгласен с Дядо Ники, като бих обобщил ... караш и:
                        1. Или ще се обърнеш
                        2. Или няма да се обърнеш

                        Коментар


                        • #42
                          От: страничен наклон

                          Първоначално публикуван от bogo1704 Преглед на мнение
                          Turtey за теб Войнеговци -Батулия може да си е магистрала ма аз 1 път минавам.
                          Затва и ти казвам, там точно не можеш да се обърнеш.
                          Е, стига да не си голям талант нали
                          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                          Коментар


                          • #43
                            От: страничен наклон

                            Първоначално публикуван от maystor Преглед на мнение
                            Долната скала на уреда ясно показва 0.7 = 40 градуса, а не 45. Виж 0.8 вече са точно 45.
                            Ако може да обясниш какво е това 0.7 и 0.8 отговарящо на 40 или 45 градуса. Долните показатели са за ускорение. Ползват се при завиване. Мерната единица е G и 1G е равно на земното ускорение. От горната страна на уреда има транспортирче. Разграфено е и в двете посоки до 30 градуса. Знаейки, че между чертичките има 10 градуса не е трудно да си представим още една чертичка и половина за 45. Няма смисъл да разлагаме сили, вектори и други глупости.
                            А усилието върху крика е такова, че вероятно и на 50 градуса колата няма да се обърне. Съвсем скоро ще има снимки по този въпрос, само ми трябва лека асистенцийка, че при последния опит бях сам и ме беше страх да не захлупя колата заради една снимка.
                            Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
                            Най-добрите ми спомени са предстоящите!

                            Коментар


                            • #44
                              От: страничен наклон

                              Радиани, пак мярка за ъгъл, но явно съм сгрешил. Не знаех, че долната е ускорение.
                              подаръци за мъже от FACOM
                              промоция на читави инструменти

                              и на хоби такива

                              тел. О879 Ч8Ч 2З5

                              Коментар


                              • #45
                                От: страничен наклон

                                Сложих 30 санта под крика

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:240320131460.jpg
Прегледи:1
Размер:104.5 КБ
ID:5465138Натиснете снимката за да я уголемите

Име:240320131461.jpg
Прегледи:1
Размер:160.5 КБ
ID:5465139Натиснете снимката за да я уголемите

Име:240320131462.jpg
Прегледи:1
Размер:120.0 КБ
ID:5465140
                                Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
                                Най-добрите ми спомени са предстоящите!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X