И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Добре де, ууу корозаджии такива, перфектен е, по самолетите е същия
Ама па ако се верва на Росен тия 20 градуса са 40, та явно все пак не става за нищо. Е може и Росен така да се поизхвърля лекинко
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Добре де, ууу корозаджии такива, перфектен е, по самолетите е същия
То и на патроля е се същия, нищо че с 2 екрана.
А на самолетите са си като за самолети. В джипка няма да сършат кой-знае колко повече, щото ако карайки гледаш инклиномера вместо пътя, така или иначе твърде далече няма да стигнеш.
ПП: И моля, моля! Корозата ми е хем по-дърта, хем никак не гнила, за разлика от патроля ти.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
На джипка никва работа не вършат, щото статичния изобщо не е интересен, а тия толко бално реагират че докато го видиш и вече с се обърнал три пъти.
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
E, нали и аз тва казвам.
Ако ми показва 20 градуса с него и без него се тая.
Ако съм на ръба да се обърна и завися баш от динамичния крен няма никакъв смисъл от тоя уред.
За капак обръщането също така зависи от диферента, пък това съсем не се мери на джип.
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
По книга и дават някъде около 40 градуса, ако помня добре. И не е задължително да буксуват, ако имаш LSD. Само дето при тия 40 градуса при най малкото лашкане отиваш директно на 180.
Затова, по-сигурно и арно си цани некой да те крепи кога се килнеш, че като се катурнеш, голем смех ще падне .
ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"
Затова, по-сигурно и арно си цани некой да те крепи кога се килнеш, че като се катурнеш, голем смех ще падне .
Бе, бил съм на малко от катурването. Ма нямах инклиномер тогава, та да видя колко е реално. Тя си се люшна аха-аха да се обърне, ама реши да се върне на колелета. Ама стана изведнъж - мене ме хваща шубето при мноооого преди това, та току така да се навра в тия шамари доброволно няма как да стане.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Тва градусите за нищо ги немате ей
последната снимка е ~15* завъртяна
Мога и по-точно да го премеря ама да греша с градус два максимум.
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Един ден се изправих на две гуми. Руси вика "спря ми сърцето". Ако си спомни така... визуално адже ба, какво е било. Иначе темата е интригуваща. Сега се замислям, че я вдигам от едната страна с Джака до края на дупките му. Май онзи наклон е повече от всички снимки до тук.
Явно съм се заблудил за уреда. Аз мислех, че последното деление е 40 градуса, а то е 30.
Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
Най-добрите ми спомени са предстоящите!
Когато се изправи на две гуми беше по-различно от снимките дето си качил. Тогава беше почти обърнат. Истината е че колата се обръща малко след като си мислиш, че ще стане.
Коментар