От: Ремонт и ъпгрейд на окачване на Bertone Freeclimber 1 (Rocky)
Освен да са им заоблени краищата при грайфера, като на нормалните гуми, при мен регенерата на кобрата е с почти прави ъгли / при мислен напречен разраз/ и с джанти на -25 триеше по ресьора - лека е ограничаване с болтовете на радиуса на завой. При теб може и да ограничен и да не знаеш.
П.С. Крум е срещу КАТ, в гуми центъра - най вляво гаража пише "реглаж на преден мост". Отпред има едно зелено паджеро с оранжева лебедка, а вътре един "едричък българин" и голям пич - е те това е Крум. Не мож го почерпи нищо / пие само кафе - болнав ше да е
/ и на Роки-то вика "ГАД", да знаеш.
Първоначално публикуван от vdimitrov
Преглед на мнение
Освен да са им заоблени краищата при грайфера, като на нормалните гуми, при мен регенерата на кобрата е с почти прави ъгли / при мислен напречен разраз/ и с джанти на -25 триеше по ресьора - лека е ограничаване с болтовете на радиуса на завой. При теб може и да ограничен и да не знаеш.
П.С. Крум е срещу КАТ, в гуми центъра - най вляво гаража пише "реглаж на преден мост". Отпред има едно зелено паджеро с оранжева лебедка, а вътре един "едричък българин" и голям пич - е те това е Крум. Не мож го почерпи нищо / пие само кафе - болнав ше да е
.
Коментар