Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Вече в ОТБОРА на ФЕРОЗА.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Вече в ОТБОРА на ФЕРОЗА.

    Дотук с честитките и поздравленията!Почна се доизкусуряването до перфектния джип ... Dreams.
    Както каза mihov_1969 първо си смени всичките кунсумативи-мога да ти помогна с маслата:
    Видове масла за трансмисията на ФЕРОЗА :
    скоростна кутия 1,7 л 75W-85 или 75W-90
    раздатка 1,4 л 75W-85 или 75W-90
    преден диф 0,9 л 90W или 80W-90
    заден диф 1,95 л 90W или 80W-90
    Ако е LSD - LSD-SAE 90W или 80W-90 API GL-5

    По въпроса за маслото на заден диференциал - трябва да знаеш дали не е LSD. Ако е, за него има специално масло.
    Проверката е - вдигат се и двете задни гуми във въздуха, изключва се от скорост и се върти едната гума.
    Ако другата се върти в същата посока - значи е LSD. Ако се върти в обратната - значи не е.

    Щом антифриза ти е бистър и не ти загрява защо са ти тия добавки-провери го във фризера и ако се вкаменява тогава сменяи .Ако имаше отлагания щеше да е на боза.
    Спомена ,че рамата имала малки забележки:
    Първоначално публикуван от sniper elite Преглед на мнение
    [ATTACH=CONFIG]514318[/ATTACH]
    от тук са малки ... до задната броня да не са вече ,,оле майко,,.

    Има тема в която е обяснено как и с какво да я обработиш


    за да стане ейййй толкова перфектна ... не е ли класика в жанра

    Забележка: За последната снимка баба не даде ракия...имам водка,виски и фатъци
    >>MI SUBI HI >< ShoguN<< 3.0 V6 24, автоматик , къса база
    Защото така ми харесва...
    Телефон: НЯМАМ
    Когато немогат да стигнат нивото ти,хората започват да те плюят

    Коментар


    • #17
      От: Вече в ОТБОРА на ФЕРОЗА.

      Здравейте ,пак въпрос .
      Моята Фероза Ф-300 ,на парното с кранче ли е, или е със въздушни клапи?
      Идруг въпрос,единия ми заден стоп има пълен набор светлини /левия/ а десния е направо капсулиран няма място за фасунки ,говоря за горните.
      0896 396 700 Димчо Костов.

      Коментар


      • #18
        От: Вече в ОТБОРА на ФЕРОЗА.

        Левият ти стоп е сменян. Оригинално на този модел стоповете са долу на бронята, а горните са затъмнени. Само на единия трябва да има крушка за задна светлина.
        Подкрепям мнението на колегите по-горе, първо да обърнеш внимание на задължителното обслужване при закупуване.
        Разбирам те, че ти е интересно, но...
        Your conscience is all you can take to your grave.

        Коментар


        • #19
          От: Вече в ОТБОРА на ФЕРОЗА.

          Успешно каране и от мен, но снимай ресьорите отзад,че май ми се миди ,че са клекнали.т.е не я товари много. И спази процедурата казана от колегите, Смени си всички масла!
          Бизнеса е проста работа, ама не е за прости хора !!!

          Коментар


          • #20
            От: Вече в ОТБОРА на ФЕРОЗА.

            Говоря в момента с МАЙСТОРА ,на който съм му КУМ,той ми подържа другите коли.
            УТРЕ КОЛАТА ВЛИЗА В БОКСА,няма да я оставя не обслужена, всички масла по трансмисията, филтри , двигател ,охладителна система и тем подобни.
            Същия човек ще ми слага и газовото.
            ИНТЕРЕСУВА МЕ ГОРЕЩО дали Ф-300 има кранче на парното или е с клапи?
            0896 396 700 Димчо Костов.

            Коментар


            • #21
              От: Вече в ОТБОРА на ФЕРОЗА.

              Вчера мерих с рулерката от асвалта до най високата част на калника, разтоянието 77 сантиметра това на задницата ГУМИТЕ 195/15,това щеше да ми е другия въпрос,дали е клекнала,предния калник е на 74 см от асвалта.
              0896 396 700 Димчо Костов.

              Коментар


              • #22
                От: Вече в ОТБОРА на ФЕРОЗА.

                ИНТЕРЕСУВА МЕ ГОРЕЩО дали Ф-300 има кранче на парното или е с клапи?[/QUOTE]


                С Клапа е.Даже се чува като я ръчкаш по силно.
                МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                Коментар


                • #23
                  От: Вече в ОТБОРА на ФЕРОЗА.

                  Първоначално публикуван от sniper elite Преглед на мнение
                  Вчера мерих с рулерката от асвалта до най високата част на калника, разтоянието 77 сантиметра това на задницата ГУМИТЕ 195/15,това щеше да ми е другия въпрос,дали е клекнала,предния калник е на 74 см от асвалта.
                  Важно е клирънса да е еднакъв и отпред и отзад.Гумите е добре да са щатните.Има табелка на колонката до шофьорската врата-там пише колко големи гуми да караш.Всички други изгъзици ще ти направят дифовете и полуоските консуматив.Цирозката има крехка душица,малко моторче,ниска специфична мощност и да я мъчиш с големи валяци не е оправдано...най-малко заради разхода на гориво.
                  МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Вече в ОТБОРА на ФЕРОЗА.

                    Няма ми я табелката ,но мисля да и слагам General Grabber AT-2 -215/75 R15 ,не мисля че със тях ще и създам трудности.
                    0896 396 700 Димчо Костов.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Вече в ОТБОРА на ФЕРОЗА.

                      Първоначално публикуван от sniper elite Преглед на мнение
                      Няма ми я табелката ,но мисля да и слагам General Grabber AT-2 -215/75 R15 ,не мисля че със тях ще и създам трудности.
                      Утре ще ти я снимам и ще я постна тука. Което ме подсеща , че на табелката пише 1,6 е препоръчителното налягане в ЦВИЧките! Всички гумаджии ми се дзверат - като им кажа на колко да му ги надуят.
                      Honda HR-V/CRV кАтър връз кАтър - YAMAHA BOOSTER 50CC; ВСИЧКО ДЕСЕН ВОЛАН

                      Коментар


                      • #26
                        От: Вече в ОТБОРА на ФЕРОЗА.

                        Първоначално публикуван от sniper elite Преглед на мнение
                        Няма ми я табелката ,но мисля да и слагам General Grabber AT-2 -215/75 R15 ,не мисля че със тях ще и създам трудности.
                        Ако искаш да ти снимам мойта табелка,ама ти дето ги казваш май ги пише.....
                        МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Вече в ОТБОРА на ФЕРОЗА.

                          Първоначално публикуван от zmiata29 Преглед на мнение
                          Утре ще ти я снимам и ще я постна тука. Което ме подсеща , че на табелката пише 1,6 е препоръчителното налягане в ЦВИЧките! Всички гумаджии ми се дзверат - като им кажа на колко да му ги надуят.
                          1,6 на предните, 2,2 на задните.Баланса на каручката е малко изместен назад.
                          МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Вече в ОТБОРА на ФЕРОЗА.

                            Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнение
                            Ако искаш да ти снимам мойта табелка,ама ти дето ги казваш май ги пише.....
                            Аз бях пръв.
                            Honda HR-V/CRV кАтър връз кАтър - YAMAHA BOOSTER 50CC; ВСИЧКО ДЕСЕН ВОЛАН

                            Коментар


                            • #29
                              От: Вече в ОТБОРА на ФЕРОЗА.

                              Ферозата си търкаля до 235/75/15 без проблеми. Ако не са регенерат, още по-добре. Въпросът е, какво иска колегата от нея.
                              Моторчето не и е слабичко, 96 кончета е , просто е изцедено и не е еластично в отдаването на мощността. Влекат го високите обороти.
                              Иначе, за разхода на гориво съм съгласен. Апетитна си е по природа.
                              За клирънса, аз оставям предницата по-ниска с около 2 см. Но при мен с милнеровите ресори, задницата е доста висока. Ако я компенсирам напълно, возията отива към по-твърда отпред. С торсионите не бива да се прекалява.
                              Your conscience is all you can take to your grave.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Вече в ОТБОРА на ФЕРОЗА.

                                Аз пак да кажа. Намери време и изчети ЦЕЛИЯ подфорум.Или поне почни от темите, които са ти най-спешни.
                                Уверявам те, че после ще имаш много по-малко, да не кажа никакви въпроси.
                                Няма нещо, което да не е обсъждано надълго и нашироко.
                                Your conscience is all you can take to your grave.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X