Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Относно температура на фероза , мотор HD-E,1,6, 16V

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Относно температура на фероза , мотор HD-E,1,6, 16V

    Първоначално публикуван от сашо2 Преглед на мнение
    Много ме подценяваш Антифриза си е до горе,казанчето на максимум при студен двг.
    Изобщо не те подценявам! Случва се за това и споделих!
    Георги Танев (0+)
    Land Rover Discovery 1 300 TDi
    Land Rover Club Bulgaria
    0887 930 238, 0878 797 768

    Коментар


    • #17
      От: Относно температура на фероза , мотор HD-E,1,6, 16V

      Я колко съм пиукал снощи ... брей! Не мисля, че съм обидил някой персонално, а и в поста имаше една нецензурна дума при това не изписана цялата, но щом така е преценила модерацията така да бъде.
      Георги Танев (0+)
      Land Rover Discovery 1 300 TDi
      Land Rover Club Bulgaria
      0887 930 238, 0878 797 768

      Коментар


      • #18
        От: Относно температура на фероза , мотор HD-E,1,6, 16V

        Първоначално публикуван от сашо2 Преглед на мнение
        ,но е с чист антифриз-концентрат.
        Ето я и причината. Антифриза ТРЯБВА да е разреден. Разреди го и ще видиш че всичко ще е наред. Концентрирания антифриз е по-лош топлоносител от водата, и за нашите климатични условия не е добро решение да се кара с неразреден такъв. Разреден 1:1 трябва да става на каша някъде около -40 градуса, а съвсем да се удървя доста по-надолу, а това са практически недостижими температури тук, от там и не само безсмислието, но и вредата от каране с чист антифриз е налице.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #19
          От: Относно температура на фероза , мотор HD-E,1,6, 16V

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          Ето я и причината. Антифриза ТРЯБВА да е разреден. Разреди го и ще видиш че всичко ще е наред. Концентрирания антифриз е по-лош топлоносител от водата, и за нашите климатични условия не е добро решение да се кара с неразреден такъв. Разреден 1:1 трябва да става на каша някъде около -40 градуса, а съвсем да се удървя доста по-надолу, а това са практически недостижими температури тук, от там и не само безсмислието, но и вредата от каране с чист антифриз е налице.
          Има логика.Ще пробвам и ще пиша пак.

          Коментар


          • #20
            От: Относно температура на фероза , мотор HD-E,1,6, 16V

            Да ти кажа и мойта откакто я имам е така.И това след дежурната гарнитура на главата,промивка на системата,нов термостат и водна помпа,а да и ново виско и смяна на антифриза редовно.Иначе точно на бавните по големите баири не подминава средата.Така,че аз лично съм я зарязал така и не се терзая излишно.
            Сега загледах по-подробно снимката.На асвалт през лятото съм качвал стрелката и до края на ''вълничките''.
            Тома Томов
            Вече с Kia Sportage.

            Коментар


            • #21
              От: Относно температура на фероза , мотор HD-E,1,6, 16V

              Споделял съм и друг път-моето виско се върти на своеволие/въпреки че съм го сменял/.Карал съм и на 38-40 гр.,стрелката отива надясно и стига до трите бели,но не влиза в тях.Върви безпроблемно.Е,използувам наклоните и пускам на пета,без газ...Върши работа,поне при мен
              VENI-VIDI-VICI!

              Коментар


              • #22
                От: Относно температура на фероза , мотор HD-E,1,6, 16V

                Първоначално публикуван от сашо2 Преглед на мнение
                Радиатора е промиван,свалях го в къщи в банята и основно чистене.Антифриза ми е розов-немски,но е с чист антифриз-концентрат.Виското не може да се спре с ръка и не е постоянно зацепено,но си е включено и на студен двигател.Като давам газ,се чува как вие.
                Колега, интересно и аз смених виско миналата година и моето вие на студен двигател. Но на бавни и 35гр. жега,каране на 1-2ра за 40 мин. повече от средата не минава стрелката, а съм със 78 гр. термостат, но промивах двигателя цял ден с вода и лимонтузо, Меглио-жълтото и накрая с пароструйка и голяма гняс излезе от него.
                Бизнеса е проста работа, ама не е за прости хора !!!

                Коментар


                • #23
                  От: Относно температура на фероза , мотор HD-E,1,6, 16V

                  Ми, то е нормално да се включва за трийсетина секунди, дори когато я палиш студена. След това спира.
                  Your conscience is all you can take to your grave.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Относно температура на фероза , мотор HD-E,1,6, 16V

                    Забелязвам и още нещо-когато стрелката е подминала средата,долния маркуч на радиатора/този преди термостата/ е доста по-студен,да не би поредния термостат да е менте.Ако е радиатор,колкото и да е запушен,термостата ще отваря повече за да компенсира.Като махна термостата пък,не може да загрее-стрелката е на около 1/4.При ферозите забелязвам и друг проблем-когато си карал дълго време,позагрял,изгасиш двигателя и го запалиш след около 2 минути,температурата е доста по-висока-след вълнообразните линии и работейки,се нормализира след 30-40 секунди.Явно получава топлинен шок от спрелия антифризовъртеж и липса на ел. перка,която да поработи 2-3 минути след гасене.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Относно температура на фероза , мотор HD-E,1,6, 16V

                      Адаш, на колко коли перката продължава да работи след като е изгасен двигателя?
                      Не съм забелязвал подобен феномен при мойта. Настрани от факта, че не подминава средата. И ако се случи, то ще е със съвсем малко и веднъж годишно в голям зор и жега...
                      Ако радиатора ти е чист, то вероятно проблемът е в термостата.
                      Your conscience is all you can take to your grave.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Относно температура на фероза , мотор HD-E,1,6, 16V

                        Първоначално публикуван от сашо2 Преглед на мнение
                        ...Явно получава топлинен шок от спрелия антифризовъртеж и липса на ел. перка,която да поработи 2-3 минути след гасене.
                        Това би се случило на всеки двигател, ако го изгасиш непосредствено след високо натоварване. Затова му оставяй примерно 10-ина секунди да "подиша" запален, без натоварване. При мен не се е случвало специално на ферозата, но и не съм я гасил така. На няколко други коли обаче, включително и на тераното, ако дам на контакт примерно минута след като съм я загасил, температурата е над тая, на която съм го загасил. Ако запаля, за 10-ина секунди си отива на мястото.

                        Единствения случай, когато вдигна температура над средата, беше точно след закупуването и, при скорости над 130. След смяна на антифриз, правилното масло (в началото бях сипал 15W50), реглаж на запалването и всичко друго каквото трабва, никога не е вдигала над средата, а и самата среда стига рядко, като обикновено доста преди това е зацепило виското и се чува виенето на перката.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Относно температура на фероза , мотор HD-E,1,6, 16V

                          Ето как е температурата днес в най-големия пек, след един километър черен път на изкачване и пълен с камъни. Предполагам поне 600кг.
                          Перката въобще не се включи, а радиатора ми е пробит и капе. Доливам вода всяка сутрин поне по 1,5-2 л.


                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00654.jpg
Прегледи:1
Размер:86.7 КБ
ID:5387299 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00657.jpg
Прегледи:2
Размер:206.6 КБ
ID:5387300
                          Your conscience is all you can take to your grave.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Относно температура на фероза , мотор HD-E,1,6, 16V

                            Добре че пофали с камънето та да видя изкърпената джипка.
                            На нас клиренс ни трябва , не скорост

                            Коментар


                            • #29
                              От: Относно температура на фероза , мотор HD-E,1,6, 16V

                              Не е изкърпена, адаш. Само шасито е сменено и боядисано. Кърпенето на купето не ми е приоритет.
                              Your conscience is all you can take to your grave.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Относно температура на фероза , мотор HD-E,1,6, 16V

                                Здраве да е и това ще стане .
                                На нас клиренс ни трябва , не скорост

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X