Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Относно температура на фероза , мотор HD-E,1,6, 16V

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Относно температура на фероза , мотор HD-E,1,6, 16V

    Да попитам собствениците на тези двигатели-нормално ли е при двигател в покой,работещ на 900 оборота,температурата да е като на снимката,а когато е в обороти-пада бързо на средата.При движение по автомагистрала около 140 стрелката пада преди средата.Явно има недостиг на дебит от водната помпа в ниските,а пък тя е нова.Запушване в радиатора едва ли,тъй като термостата щеше да отвори повече и да компенсира.Някой има ли идея?Натиснете снимката за да я уголемите

Име:14062012429.jpg
Прегледи:1
Размер:93.2 КБ
ID:5974486

  • #2
    От: Относно температура на фероза , мотор HD-E,1,6, 16V

    Ако не беше казал за новата помпа, това щеше да е отговора. Сега се замислям за размера на турбината. Ако "новата" турбина е по-малка и не компресира добре в камерата си или ако има по-малко или по-малки лопатки...
    Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
    Най-добрите ми спомени са предстоящите!

    Коментар


    • #3
      От: Относно температура на фероза , мотор HD-E,1,6, 16V

      Или пък виското вече да не работи....Но по принцип Гарнитурозите си греят и искат 78 градусов термостат.
      МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

      Коментар


      • #4
        От: Относно температура на фероза , мотор HD-E,1,6, 16V

        Виското си работи.Термостата е 78 градусов.Водната помпа е уж оригинал.Но си мислех,че явно е нейния дебит.Защото датчика на температурата е на главата.Може там да си става по-топло,а при термостата си е по-студено.Като дадеш "газ",водната помпа развърта антифриза и термостата реагира.Преди 6-7 месеца ми дадоха грешен термостат,симптомите бяха пак такива,само че загряваше много повече и охлаждаше много повече.Голяма температурна разлика.А може просто тези двигатели да са такива,ако на повече колеги е така.

        Коментар


        • #5
          От: Относно температура на фероза , мотор HD-E,1,6, 16V

          Леко е височка температурата там. Нормалната е както съм начертал. На мойта, малко след средата се включва виското. Много рядко през лятото и при голям зор стига там и виското вече е захапало и се чува.

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:14062012429.jpg
Прегледи:1
Размер:84.4 КБ
ID:5383498
          Странно би било чисто нова помпа, пък и оригинална, да не дава достатъчен дебит.
          По-скоро системата е за промивка и питата на радиатора е за водоструйка.
          Ако пластинките не са тотално скапани и да се ронят, като на моя.
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • #6
            От: Относно температура на фероза , мотор HD-E,1,6, 16V

            Проклети ферози, и мойта грее по същия начин и мисля да я започна с термостата пък ще видим....
            Дидо
            Без Паджеро 2

            Коментар


            • #7
              От: Относно температура на фероза , мотор HD-E,1,6, 16V

              Дано не ме чуе рогатия, но мойта откакто съм я взел нищо не съм пипал по охлаждането и нямам никакви ядове. Но тръгне ли да прави магарии, е кофти.
              Според мен, Спарки е казал всичко в няколко точки в първата залепена тема отгоре.
              Аз имам прокапал радиатор и в момента я карам с вода, но въпреки всичко, не ми дава ядове.
              Доливам от време на време и пърпори.
              Your conscience is all you can take to your grave.

              Коментар


              • #8
                От: Относно температура на фероза , мотор HD-E,1,6, 16V

                При мен се получи веднъж така! Същото положение на стрелката и същите симптоми като в първия пост! Оказа се, че нямаше антифриз долях около 1.5 литра и след това никакъв проблем. Та не е зле да го погледнеш ..
                Георги Танев (0+)
                Land Rover Discovery 1 300 TDi
                Land Rover Club Bulgaria
                0887 930 238, 0878 797 768

                Коментар


                • #9
                  От: Относно температура на фероза , мотор HD-E,1,6, 16V

                  Аз отдавна страдам - то радиатор лепих, виско купувах, накрая главата се спука и я смених - е дойде и реда на термостата вече, брада почна да ми никне от нея
                  Дидо
                  Без Паджеро 2

                  Коментар


                  • #10
                    От: Относно температура на фероза , мотор HD-E,1,6, 16V

                    Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнение
                    ...Гарнитурозите...
                    ...щото "гарнитусобственика" не слуша да погледне квото трябва. Откак го направи, имало ли е проблем?

                    Първоначално публикуван от dido6i Преглед на мнение
                    Аз отдавна страдам - то радиатор лепих, виско купувах, накрая главата се спука и я смених - е дойде и реда на термостата вече, брада почна да ми никне от нея
                    Значи дълго време си имал неизправности по охладителната система, а тоя двигател не търпи такива. При първи симптоми за проблем трябва да се гледа надлежно каква е причината и да се отстрани веднага. Когато всичко е наред, практически няма начин да прави въртели. Моята е виждала достатъчно зор по неподходящи места и в неподходящо време, за да го твърдя най-отговорно. И моята е оставала без антифриз в казанчето - просто трябва да се следи. В моя случай беше разхлабена скоба на един от маркучите към радиатора и много слабо сълзене там, без да капе.

                    По темата - промий и смени антифриза с читав, разреден 1:1, не по-гъст. G12+ е най-доброто, което можеш да сипеш, макар че мойта с розов на лукойл/приста няма ядове. Но след случките сполетели някои колеги тая зима, тая "марка" вече ми е силно извън списъка, та купувам HEPU или I.G.A.T. Провери си и виското. При тая температура би трябвало да зацепи и като дадеш газ да се чува виенето на перката. Моето се включва само при бавно каране и големи жеги. На място не съм я чакал толкова.

                    ПП: И ако сипваш G12+, от стария не трябва да е oстанало нищо. Разбирай - сериозна промивка докато започне да тече само и единствено бистра водичка.
                    Последно редактирано от sparkybg; 16-06-12, 00:11.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Относно температура на фероза , мотор HD-E,1,6, 16V

                      "пиииууу"... Все двигателите им виновни бе! Ма то няма кой да гледа! Аз например карам детевоз с 6 цилиндров редови мотор. Той пък как се криви за норматив, ако не гледаш и не се грижиш! Ма не съм го изкривил, а ферозовия е с 1/3 по-къса глава. Верно е което казва Ники (Скрапа), че е много натегнат мотор, но ако всичко му е наред и той е наред. Пък и ако се учиш на него за сефте все ще му излизат имена като Гарнитуроза, Короза, Вискороза и какво ли още не "...пиууу..."

                      П.С. "пиииииууууу"


                      Жоре, по-кротко де!
                      Последно редактирано от sparkybg; 16-06-12, 00:21.
                      Георги Танев (0+)
                      Land Rover Discovery 1 300 TDi
                      Land Rover Club Bulgaria
                      0887 930 238, 0878 797 768

                      Коментар


                      • #12
                        От: Относно температура на фероза , мотор HD-E,1,6, 16V

                        Кви са тия пегели тука бе?
                        То бива свобода на словото, ама...........
                        Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
                        Най-добрите ми спомени са предстоящите!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Относно температура на фероза , мотор HD-E,1,6, 16V

                          Първоначално публикуван от Жоро Танев Преглед на мнение
                          "пиииууу"... Все двигателите им виновни бе! Ма то няма кой да гледа! Аз например карам детевоз с 6 цилиндров редови мотор. Той пък как се криви за норматив, ако не гледаш и не се грижиш! Ма не съм го изкривил, а ферозовия е с 1/3 по-къса глава. Верно е което казва Ники (Скрапа), че е много натегнат мотор, но ако всичко му е наред и той е наред. Пък и ако се учиш на него за сефте все ще му излизат имена като Гарнитуроза, Короза, Вискороза и какво ли още не "...пиууу..."

                          П.С. "пиииииууууу"


                          Жоре, по-кротко де!
                          Прав си Жоре, първата джипка ми е, и с голям мерак я карам ама то караш правиш, караш правиш и то постоянно почва да ми писва - изпива ми соса, накрая ще и изпия бензина и на автокъщата да събира паяци и мухи да я питам как е?
                          Дидо
                          Без Паджеро 2

                          Коментар


                          • #14
                            От: Относно температура на фероза , мотор HD-E,1,6, 16V

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            ...щото "гарнитусобственика" не слуша да погледне квото трябва. Откак го направи, имало ли е проблем?



                            По темата - промий и смени антифриза с читав, разреден 1:1, не по-гъст. G12+ е най-доброто, което можеш да сипеш, макар че мойта с розов на лукойл/приста няма ядове. Но след случките сполетели някои колеги тая зима, тая "марка" вече ми е силно извън списъка, та купувам HEPU или I.G.A.T. Провери си и виското. При тая температура би трябвало да зацепи и като дадеш газ да се чува виенето на перката. Моето се включва само при бавно каране и големи жеги. На място не съм я чакал толкова.

                            ПП: И ако сипваш G12+, от стария не трябва да е oстанало нищо. Разбирай - сериозна промивка докато започне да тече само и единствено бистра водичка.
                            Радиатора е промиван,свалях го в къщи в банята и основно чистене.Антифриза ми е розов-немски,но е с чист антифриз-концентрат.Виското не може да се спре с ръка и не е постоянно зацепено,но си е включено и на студен двигател.Като давам газ,се чува как вие.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Относно температура на фероза , мотор HD-E,1,6, 16V

                              Първоначално публикуван от Жоро Танев Преглед на мнение
                              При мен се получи веднъж така! Същото положение на стрелката и същите симптоми като в първия пост! Оказа се, че нямаше антифриз долях около 1.5 литра и след това никакъв проблем. Та не е зле да го погледнеш ..
                              Много ме подценяваш Антифриза си е до горе,казанчето на максимум при студен двг.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X