От: Голямото затъване
Колега Jr.,
прави си, че из форума има много и полезна информация. Общо взето съм я прегледал, но идеята ми е, че всичко е доста разхвърляно и ми отне не малко време. Примерно номера на спарки за ръчната не го бях срещал (не казвам, че го няма). Затова би било хубаво да има по-ситематизирана и събрана информация.
А в личен план, карам доста по черни пътища, но не бих го нарекъл истински офроуд. Колата е що годе добре оборудвана - от гледна точка компромис "асфалт"-"черен път". Закъсвал съм, вадили са ме и всичко както си трябва...
Случва човек да надцени себе си, пътя и/или колата (описания тук случай е много илюстративен) и да загази повече или по малко.
Колега Jr.,
прави си, че из форума има много и полезна информация. Общо взето съм я прегледал, но идеята ми е, че всичко е доста разхвърляно и ми отне не малко време. Примерно номера на спарки за ръчната не го бях срещал (не казвам, че го няма). Затова би било хубаво да има по-ситематизирана и събрана информация.
А в личен план, карам доста по черни пътища, но не бих го нарекъл истински офроуд. Колата е що годе добре оборудвана - от гледна точка компромис "асфалт"-"черен път". Закъсвал съм, вадили са ме и всичко както си трябва...
Случва човек да надцени себе си, пътя и/или колата (описания тук случай е много илюстративен) и да загази повече или по малко.
Наистина ще е добре да има тема в която да се споделят техники и тактики от типа на как да излезем бързо или без лебедка от ситуация изискваща лебедка до ....как да се окопаем така че и трактор да не може да ни извади.....(последното не го пожелавам на никого)
) а мокра спирачка... не държи хич... поне на моето Паджеро, но не вярвам да има особена разлика... Та спирачното усилие ще е по-голямо на колелото дето е на сухо...
Коментар