Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Голямото затъване

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Голямото затъване

    Колеги ,да ви се похваля вчера как безславно ни артиса лова със сина.Но хубавото е че колкото по-малък е джипа,по -малък трактор трябва и на по-малка дистанция .
    Както си караме по едно пътче,покрай едно язовирче и хоп в ...капана-сняг,под снега 10 см лед,под леда 20 см вода и хубава рядка кал.И 8х8 да имах и хиляда блокажа ,пак нямаше да изляза.Викнах една Нива ,тя брадяса още преди мен.И тогава-Със Фадромата голяма,бай Иван пощада няма..Така че един съвет от мен -с тоя сняг има много коварно прикрити места ,които нямат преодоляване.Е ние се разминахме с едно ходене пеша около 1-2 километра,лека конфронтация с едни големи кучета(ходете винаги въоръжени,особено с малко дете),но двуцевката е много добър аргумент(умиротворяващ).За щастие нямаше жертви и наранявания и от двете страни.Добрата екипировка е от голямо значение(винаги съм твърдял че ловците сме едни от най-подготвени за това) и всичко е добре ,щом завършва добре.ПП.В джипа трябва да има хубаво и дълго въже,вода,лопата.Ето малко снимки.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение107.jpg
Прегледи:2
Размер:65.3 КБ
ID:5960501Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение108.jpg
Прегледи:1
Размер:123.3 КБ
ID:5960502Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение109.jpg
Прегледи:1
Размер:116.4 КБ
ID:5960503Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение110.jpg
Прегледи:1
Размер:129.0 КБ
ID:5960504Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение111.jpg
Прегледи:1
Размер:158.7 КБ
ID:5960505Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение112.jpg
Прегледи:1
Размер:152.6 КБ
ID:5960506
    МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

  • #2
    От: Голямото затъване

    Къде щяхте да ловувате ,че при нас / Константиновец / нямаше мераклии .Като гледам ми се струва ,че на Ферозата и трябват по " рошави "гуми .
    Последно редактирано от Бакалов; 13-02-12, 18:27.
    VEREYA MOTORSPORT TEAM

    Коментар


    • #3
      От: Голямото затъване

      Е тая голяма кална локва не се ли видя от далече де??
      0899 шест5313нула
      За всекиго по нещо

      Коментар


      • #4
        От: Голямото затъване

        Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнение
        Колеги ,да ви се похваля вчера как безславно ни артиса лова със сина.Но хубавото е че колкото по-малък е джипа,по -малък трактор трябва и на по-малка дистанция .
        Както си караме по едно пътче,покрай едно язовирче и хоп в ...капана-сняг,под снега 10 см лед,под леда 20 см вода и хубава рядка кал.И 8х8 да имах и хиляда блокажа ,пак нямаше да изляза.Викнах една Нива ,тя брадяса още преди мен.И тогава-Със Фадромата голяма,бай Иван пощада няма..Така че един съвет от мен -с тоя сняг има много коварно прикрити места ,които нямат преодоляване.Е ние се разминахме с едно ходене пеша около 1-2 километра,лека конфронтация с едни големи кучета(ходете винаги въоръжени,особено с малко дете),но двуцевката е много добър аргумент(умиротворяващ).За щастие нямаше жертви и наранявания и от двете страни.Добрата екипировка е от голямо значение(винаги съм твърдял че ловците сме едни от най-подготвени за това) и всичко е добре ,щом завършва добре.ПП.В джипа трябва да има хубаво и дълго въже,вода,лопата.Ето малко снимки.[ATTACH=CONFIG]418689[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]418690[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]418691[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]418692[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]418693[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]418694[/ATTACH]
        Не съжалявайте за нищо. Хем сте направили лека разходка,хем не сте отнели нито един живот.

        Коментар


        • #5
          От: Голямото затъване

          Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
          Е тая голяма кална локва не се ли видя от далече де??
          Тя си е там, ама кой да гледа. В такива случаи пускам навигатора напред с брадвата/ кОла,топуза./, оборудван с ботуши до ушите. Особено, ако е в непознат район. Иначе си ги знаем проблемните места.
          А идеята за вадене с Нива - въобще не я коментирам. Колегата е бил голям смелчак.

          Коментар


          • #6
            От: Голямото затъване

            Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
            Е тая голяма кална локва не се ли видя от далече де??
            Сигурен бях ,че някой ще се хване.Тази кална вода я нямаше преди да изобретя водно-кална помпа с поне 5 метра воден стълб с предната лява гума.Профила на лопатките на помпата(кобри)се оказа много подходящ.Нали това казах.Просто сега в нивите е много коварно.
            МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

            Коментар


            • #7
              От: Голямото затъване

              Колега Михов, как така е брадясала Нивата? Вие такива оди и пеете, пък тя да вземе да брадяса преди Корозата. А пък е по-проходима и по-джип...
              Иначе локвата наистина се вижда и при тези условия, аз не бих се цопнал в нея.
              Важното е, че всичко е минало добре.

              ПП: Да не се приема като заяждане, а като шега!
              Никой не е застрахован от подобен род мероприятия.
              Your conscience is all you can take to your grave.

              Коментар


              • #8
                От: Голямото затъване

                Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнение
                Сигурен бях ,че някой ще се хване.Тази кална вода я нямаше преди да изобретя водно-кална помпа с поне 5 метра воден стълб с предната лява гума.Профила на лопатките на помпата(кобри)се оказа много подходящ.Нали това казах.Просто сега в нивите е много коварно.
                Ясно...тази локва се е явила POST MORTEM,демек след като оканчателното затъване е вече на лице!
                0899 шест5313нула
                За всекиго по нещо

                Коментар


                • #9
                  От: Голямото затъване

                  Яко си затънал. Добре, че не си се забил с цялата предница, защото от къде да знаеш ли колко е дълбока тая дупка можеше на повърхноста да е доста по малка част от джипа

                  Коментар


                  • #10
                    От: Голямото затъване

                    Поразчистих. Ако искате темата да остане отворена, спрете се малко.

                    Иначе, в такива случаи има някаква вероятност с дръпната ръчна и първа бавна да се излезе. Може да се опита и леко натискане на спирачките с левия крак, заедно с подаване на газ с десния. Естествено ако е легнала по корем - няма смисъл от тия заигравки.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Голямото затъване

                      Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                      ....Като гледам ми се струва ,че на Ферозата и трябват по " рошави "гуми .
                      С по-рошави гуми предният диф става консуматив .

                      Коментар


                      • #12
                        От: Голямото затъване

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        Поразчистих. Ако искате темата да остане отворена, спрете се малко.

                        Иначе, в такива случаи има някаква вероятност с дръпната ръчна и първа бавна да се излезе. Може да се опита и леко натискане на спирачките с левия крак, заедно с подаване на газ с десния. Естествено ако е легнала по корем - няма смисъл от тия заигравки.
                        Спарки ,номера с ръчната и крачната беше изпълнен първо,но Ферозата легна със щитовете на ледена плоча с дебелина 10 см.Просто мал шанс близо до града и Фадромата.Такъв номер ми е ставал с Нивата и тогава ме измъкна друга Нива с 50 м въже .Друг път пък набатачих Уазката в една геренска кал до средата на вратите-жокера беше трактор 4х4.
                        МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Голямото затъване

                          Ясно. Просто се е случвало тая комбинация да ме извади, затова го и споменах. Дори 1-2 пъти бях забравил ръчната дръпната и съм карал така по някой и друг километър, при което ферозата придобива учудваща проходимост, сравнена с други джипки в колоната.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Голямото затъване

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            Иначе, в такива случаи има някаква вероятност с дръпната ръчна и първа бавна да се излезе. Може да се опита и леко натискане на спирачките с левия крак, заедно с подаване на газ с десния. Естествено ако е легнала по корем - няма смисъл от тия заигравки.
                            Какво се случва в гореописаната ситуация????
                            Не се шегувам просто не знам затова питам
                            Ако човек не прави избор за нещата от живота си, друг ще го направи вместо него!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Голямото затъване

                              Първоначално публикуван от nasko petkov Преглед на мнение
                              Какво се случва в гореописаната ситуация????
                              Не се шегувам просто не знам затова питам
                              Случва се това, че подари натиснатата спирачка, буксуващата гума превърта по-трудно и се пренася повече усилие към небуксуващата.

                              Болшинството автоматични системи работят на подобен принцип - четат скоростта на всяко колело от ABS датчиците и преценяват дали някое буксува, и съответно започват да прилагат спирачно усилие върху него, за да може въртящия момент да се пренасочи към небуксуващото колело.

                              ПП: Подобен подход трябва да се използва внимателно и с мисъл. Иначе се случва и да се строши нещо.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X