Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Компресия на фероза

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Компресия на фероза

    Търсих из форума,но неоткрих инфо.Моля кажете ми колко е заводската компресия и колко е нормално да е за фероза 96г 1.6 95к.с?

  • #2
    От: Компресия на фероза

    Според дебелата книга - при 300 оборота, силен акумулатор, педала в ламарината и спрян бензин:
    - 1373 kPa заводска (13,55 Atm)
    - 1030 kPa като минимум (10,16 Atm)
    - 147 kPa разлика между цилиндрите (1,45 Atm)

    На моята беше 12 Atm. Въпреки това гореше масло като за последно.
    Аз не вярвам в чудеса!
    Разчитам на тях!

    Коментар


    • #3
      От: Компресия на фероза

      Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
      Според дебелата книга - при 300 оборота, силен акумулатор, педала в ламарината и спрян бензин:
      - 1373 kPa заводска (13,55 Atm)
      - 1030 kPa като минимум (10,16 Atm)
      - 147 kPa разлика между цилиндрите (1,45 Atm)

      На моята беше 12 Atm. Въпреки това гореше масло като за последно.
      Мойта е 13-14 и пак си е завършен маслояд(израза е твой ,Ванка).
      МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

      Коментар


      • #4
        От: Компресия на фероза

        Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнение
        Мойта е 13-14 и пак си е завършен маслояд(израза е твой ,Ванка).
        Тази седмица ще меря мойта.Масло харчи яко.Ако компресията е Ок, от какво може да има толкова висок разход на масло?

        Коментар


        • #5
          От: Компресия на фероза

          Когато гори масло от гумички измерването на компресия става нереално защото маслото уплътнява допълнително .Когато е от сегменти пак има подобен ефект но е минимален и се наблюдава само в начална фаза.А разхода на масло може да не е свързан с нито едно от гореспоменатите наща!

          Коментар


          • #6
            От: Компресия на фероза

            Моят мотор като го отворих бяха запекли всички маслообиращи сегменти. Отделно останалите сегменти бяха като бръснарски ножчета.
            При обръщане на блока с главата надолу буталата се свличаха от собствената си тежест. На обратно беше същото.
            Въпреки това компресията и беше в норма до последно.
            Главата все още не съм я разглобявал, седи си оборудвана със всичко. Не знам в какво състояние са гумичките.
            Аз не вярвам в чудеса!
            Разчитам на тях!

            Коментар


            • #7
              От: Компресия на фероза

              Първоначално публикуван от stefan stoev Преглед на мнение
              Когато гори масло от гумички измерването на компресия става нереално защото маслото уплътнява допълнително .Когато е от сегменти пак има подобен ефект но е минимален и се наблюдава само в начална фаза.А разхода на масло може да не е свързан с нито едно от гореспоменатите наща!
              Колега сподели какво друго да проверя.

              Коментар


              • #8
                От: Компресия на фероза

                Първоначално публикуван от smigal Преглед на мнение
                Тази седмица ще меря мойта.Масло харчи яко.Ако компресията е Ок, от какво може да има толкова висок разход на масло?
                От износени сегменти,тънко масло...от дъртизъм.Е може и да има течове ,ама чак по 1 кило на 1000.
                МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                Коментар


                • #9
                  От: Компресия на фероза

                  Всички цилиндри ли горят масло?
                  Ако не са всикчи духнала гарнитура или пукната глава е възможно. Ако е само 4-ти в възможно да изпуска гарнитурата на всмукателния колектор. Тя има задачата да закрива отвора, към който се закача бензиновата помпа на карбуратоните мотори - на задния край на главата до 4-то цилиндър.
                  Ако са всички малко вероятно да е пукната глава или духнала гарнитура.
                  Провери дали не го вкарва през всмукателния колектор от катерната вентилация.
                  Аз не вярвам в чудеса!
                  Разчитам на тях!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Компресия на фероза

                    Карам с 10W40 - какво е мнението ви за това масло - нужно ли е по-гъсто 15w40 римерно?Как да разбера кой/кои цилиндр/и горят масло?!- по свещите ли? Сори за тъпият въпрос.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Компресия на фероза

                      Да, по свещите.
                      Плътен черен и мазен нагар.

                      ПП. Колко масло ти гори Ферозата всъщност?
                      Аз не вярвам в чудеса!
                      Разчитам на тях!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Компресия на фероза

                        Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
                        Да, по свещите.
                        Плътен черен и мазен нагар.

                        ПП. Колко масло ти гори Ферозата всъщност?
                        Ванка тук малко не съм съгласен.Мойта я отварях два-три пъти и свещите бяха перфектни.Нагара е по челата на клапаните,буталата и естествено ауспуха,като последния дими със сив пушек.Другото странно е че димността се увеличава при работа на бензин.ПП получих багажа.благодаря.
                        МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Компресия на фероза

                          Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнение
                          Ванка тук малко не съм съгласен.Мойта я отварях два-три пъти и свещите бяха перфектни.Нагара е по челата на клапаните,буталата и естествено ауспуха,като последния дими със сив пушек.
                          И при мен беше така. Направи ми впечатление, че няколко гумички се въртят свободно в леглата си и е много възможно през тях да е всмуквало масло. Там е работата, че не на всички цилиндри имаше такива гумички, но нагар имаше навсякъде. Свещите ми бяха керемидени! Сегментите не бяха запекли, но имаха 2-3мм ключ.
                          Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
                          Най-добрите ми спомени са предстоящите!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Компресия на фероза

                            Първоначално публикуван от sobax Преглед на мнение
                            И при мен беше така. Направи ми впечатление, че няколко гумички се въртят свободно в леглата си и е много възможно през тях да е всмуквало масло. Там е работата, че не на всички цилиндри имаше такива гумички, но нагар имаше навсякъде. Свещите ми бяха керемидени! Сегментите не бяха запекли, но имаха 2-3мм ключ.
                            А колко беше луфта бутало/цилиндър,колко беше елипсата на цилиндъра?Иначе гумичките и при мен си излизаха с минимално усилие.Като препоръка мога да посоча да се търсят гумички 6,6 мм,а не 7 каквито ми предложиха по-предния път.Отделно при набиването трябва да се внимава ,защото може да се повреди силикона на гумичката от фаската на водача на клапана.
                            Последно редактирано от mihov_1969; 24-01-12, 18:40. Причина: правопис
                            МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Компресия на фероза

                              Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнение
                              А колко беше луфта бутало/цилиндър,колко беше елипсата на цилиндъра?
                              Цилиндрите ми влизат в две стотни. Личи си хонинга по тях. Имат следи от задирало. Направил съм снимки, но не са ми под ръка.
                              Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
                              Най-добрите ми спомени са предстоящите!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X