Търсих из форума,но неоткрих инфо.Моля кажете ми колко е заводската компресия и колко е нормално да е за фероза 96г 1.6 95к.с?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Компресия на фероза
Свий
X
-
От: Компресия на фероза
Според дебелата книга - при 300 оборота, силен акумулатор, педала в ламарината и спрян бензин:
- 1373 kPa заводска (13,55 Atm)
- 1030 kPa като минимум (10,16 Atm)
- 147 kPa разлика между цилиндрите (1,45 Atm)
На моята беше 12 Atm. Въпреки това гореше масло като за последно.Аз не вярвам в чудеса!
Разчитам на тях!
-
От: Компресия на фероза
Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнениеСпоред дебелата книга - при 300 оборота, силен акумулатор, педала в ламарината и спрян бензин:
- 1373 kPa заводска (13,55 Atm)
- 1030 kPa като минимум (10,16 Atm)
- 147 kPa разлика между цилиндрите (1,45 Atm)
На моята беше 12 Atm. Въпреки това гореше масло като за последно.МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!
Коментар
-
От: Компресия на фероза
Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнениеМойта е 13-14 и пак си е завършен маслояд(израза е твой ,Ванка).
Коментар
-
От: Компресия на фероза
Когато гори масло от гумички измерването на компресия става нереално защото маслото уплътнява допълнително .Когато е от сегменти пак има подобен ефект но е минимален и се наблюдава само в начална фаза.А разхода на масло може да не е свързан с нито едно от гореспоменатите наща!
Коментар
-
От: Компресия на фероза
Моят мотор като го отворих бяха запекли всички маслообиращи сегменти. Отделно останалите сегменти бяха като бръснарски ножчета.
При обръщане на блока с главата надолу буталата се свличаха от собствената си тежест. На обратно беше същото.
Въпреки това компресията и беше в норма до последно.
Главата все още не съм я разглобявал, седи си оборудвана със всичко. Не знам в какво състояние са гумичките.Аз не вярвам в чудеса!
Разчитам на тях!
Коментар
-
От: Компресия на фероза
Първоначално публикуван от stefan stoev Преглед на мнениеКогато гори масло от гумички измерването на компресия става нереално защото маслото уплътнява допълнително .Когато е от сегменти пак има подобен ефект но е минимален и се наблюдава само в начална фаза.А разхода на масло може да не е свързан с нито едно от гореспоменатите наща!
Коментар
-
От: Компресия на фероза
Първоначално публикуван от smigal Преглед на мнениеТази седмица ще меря мойта.Масло харчи яко.Ако компресията е Ок, от какво може да има толкова висок разход на масло?МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!
Коментар
-
От: Компресия на фероза
Всички цилиндри ли горят масло?
Ако не са всикчи духнала гарнитура или пукната глава е възможно. Ако е само 4-ти в възможно да изпуска гарнитурата на всмукателния колектор. Тя има задачата да закрива отвора, към който се закача бензиновата помпа на карбуратоните мотори - на задния край на главата до 4-то цилиндър.
Ако са всички малко вероятно да е пукната глава или духнала гарнитура.
Провери дали не го вкарва през всмукателния колектор от катерната вентилация.Аз не вярвам в чудеса!
Разчитам на тях!
Коментар
-
От: Компресия на фероза
Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнениеДа, по свещите.
Плътен черен и мазен нагар.
ПП. Колко масло ти гори Ферозата всъщност?МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!
Коментар
-
От: Компресия на фероза
Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнениеВанка тук малко не съм съгласен.Мойта я отварях два-три пъти и свещите бяха перфектни.Нагара е по челата на клапаните,буталата и естествено ауспуха,като последния дими със сив пушек.Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
Най-добрите ми спомени са предстоящите!
Коментар
-
От: Компресия на фероза
Първоначално публикуван от sobax Преглед на мнениеИ при мен беше така. Направи ми впечатление, че няколко гумички се въртят свободно в леглата си и е много възможно през тях да е всмуквало масло. Там е работата, че не на всички цилиндри имаше такива гумички, но нагар имаше навсякъде. Свещите ми бяха керемидени! Сегментите не бяха запекли, но имаха 2-3мм ключ.МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!
Коментар
-
От: Компресия на фероза
Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнениеА колко беше луфта бутало/цилиндър,колко беше елипсата на цилиндъра?Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
Най-добрите ми спомени са предстоящите!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар